نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید لاریسا کیش

معرفی : یکی دیگر از مراکز معروفترین و مجهزترین مراکز خرید در کیش به مرکز خرید لاریسا اشاره کرد. لاریسا مال ابتدا توسط یک شرکت خصوصی اماراتی طراحی شد و تا جایی اجرا و ساخته شد که به دلیل نارضایتی کارفرما از نحوه معماری در زمان تعیین شده، ادامه کار به شرکت طراحان ایرانی با نام گروه طراحان کوثر واگذار شد و در سال 1390 دوباره دستخوش تغییراتی در پلان اصلی این مجموعه شد تا به شکل امروزی درآمد. این تغییرات حدود 7 ماه به طول انجامید. تور کیش نوروز 99

مرکز خرید لاریسا کیش

امکانات مرکز خرید :لاریسا مال در 8 طبقه شامل سه پارکینگ و 5 طبقه تجاری، رستوران، سینما، سالن کنفرانس، سالن همایش، دفتر اداری، شهربازی کوچک سربسته( شامل بولینگ، میز بیلیارد، بازی های کامپیوتری، فوتبال دستی) طراحی و ساخته شده است.لاریسا مال با انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، لوازم ورزشی و ... که قیمت اجناس در آن به غیر از برندهای روز دنیا مناسب برای خرید سوغاتی می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :این مرکز خرید در قسمت غربی جزیره کیش، میدان امیر کبیر واقع شده است.

@m.n.y.osefi68



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید لاریسا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

چی‌ چی ‌نی‌ کوتی لاهیجان

یکی از روستاهای دیدنی و سرسبز لاهیچان روستای چی‌ چی ‌نی‌ کوتی می باشد که از شمال به دریای خزر، از شرق به لنگرود، از جنوب به دیلمان، از جنوب غربی به سیاهکل و از غرب به آستانه اشرفیه محدود می‌شود .شایان ذکر است همجواری شهر با یکی از زیباترین کوه‌های منطقه و دسترسی راحت به این ناحیه که چشم اندازهای زیبا و بی نظیری را به ببیننده هدیه میدهد ، دل از هر گردشگری میرباید . چشم اندازهای کوهپایه‌ای لاهیجان شامل باغ‌ های سرسبز چای و مزارع برنج است.در ادامه با مجله همگردی تور کیش زمستان 98 همراه شوید.

چی‌ چی ‌نی‌ کوتی لاهیجان

با گشت و گذار و گردش در جنگل و دشت های سر سبز، بکر و کوهپایه ای این روستای چی‌ چی ‌نی‌ کوتی  می توانید از طبیعت بی نظیر آن لذت ببرید، طبیعتی که هنوز از دست درازی انسان ها در امان مانده است و به همین دلیل هنوز گونه های متعدد جانوری در آن به چشم می خورند. با وجود شکارهای غیرمجاز و بی رویه شکارچیان غیرقانونی، این روستا همچنان از گزند شکارچیان در امان مانده است و در آن، گونه های جانوری همچون خرس قهوه‌ای، شغال، روباه، کفتار و نوعی خوک خاکستری در حال زیستن می باشند. 

روستای چی چی نی کوتی علاوه بر گونه های جانوری متنوع، دارای گونه های گیاهی غنی نیز می باشد که از جمله آنها می توان به نوعی تمشک وحشی که در پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان می روید، اشاره کرد. 

نام عجیب روستای چی چی نی کوتی به معنای لانه گنجشک می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: چی‌ چی ‌نی‌ کوتی لاهیجان,تور کیش,تورهای لحظه آخری,قیمت تورهای داخلی و خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

کشتی یونایی کیش

در غرب جزیره و در نزدیکی مجتمع غروب کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه بر سواحل نیلگون کیش جا خوش کرده است که به کشتی یونانی معروف است .کشتی یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد.اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو دراسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.اما آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند. تور کیش تابستان 98

 کشتی یونایی کیش


شهر تاریخی حریره کیش

بقايايى در مرکز ساحل شمالى جزيره تور کیش تیر 98 قراردارد كه به احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى بر مى گردد . اين بقايا در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع ، بازگو کننده اين مطلب است که روزگارى شهرى بزرگ و اباد در اين منطقه وجود داشته و جمعيت کثيرى را در خود جاى مى داده است. آن چه امروز از اين شهر بر جاى مانده حجمى از معمارى شهرى است اما کمتر و به ندرت طاق ها و پوشش ها و سقف ها سالم برجاى مانده است جز پاره اى موارد که پوشش هاى طاقى شکل سنگى از گزند تخريب در امان مانده است.بقاياى شهر حريره در امتداد ساختمانهاى بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگى ، شهر حريره هشتصد سال قدمت دارد.    

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

 


گذر هنرمندان کیش

 یکی از دیدنیهای کیش مجموعه گذر هنرمندان تور کیش مرداد 98 است که معرف مشاهیر بزرگ ایران زمین است.این مجموعه از سال 1378 در ضلع شرقي پارك حاشيه اي حد فاصل ميدان سنايي تا ميدان ساحل کیش ساخته شد و به تدريج در مراحل مختلف بر شمار تنديس هاي نصب شده در اين گذر افزوده شده است. هدف از ایجاد اين مجموعه حرکت فرهنگی و آشنا سازی بيشتر نسل جوان و توریست های خارجي با بزرگان فرهنگ و ادب كشورمان و گراميداشت ياد و خاطره اين گنج ارزشمند ايران است. علاوه بر اين جمع آوری اين تنديس ها در یک جا جايگاه هنر و جامعه هنري ايران را به تصوير مي كشد و هنرمندان اين مرز وبوم را به فرهنگ دوستان سرزمين هاي ديگر مي شناساد. گذر هنرمندان کیش از مکانهای دیدنی تور کیش میباشد که گردشگران زیادی را به خود جلب میکند. فضاي زيباي گذر به علاقه‌مندان امكان گرفتن عكس يادگاري با اساتيد را مي‌دهد.

 اسامی برخي از هنرمنداني كه تنديس آنها در گذر هنرمندان کیش نصب شده است:
ابوالحسن صبا، موسيقيدان و سازنده ساز-غلامحسين بنان، موسيقيدان و خواننده آواز-شريف لطفي، پيرنيا، معمار-قنبري مهر، هنرمند هنرهاي دستي-غلامحسين اميرخاني، خوشنويس -عزت الله انتظامي موسيقيدان-علي محمد حيدريان، نقاش-حسين بهزاد، نقاش مينياتو-مرتضي مميز، طراح گرافيك-غلامحسين سپنتا، سينماگر-كريم ، بازيگر-عيسي بهادري، طراح قالي-هادي ميرميران، معمار-محمد تقي جعفري، علامه -پروين اعتصامي، شاعر-مرتضی آوینی، فیلمساز دفاع مقدس-جلال آل احمد، نویسنده و مترجم -فرشچیان، نقاش-شهریار، شاعر-امیرکبیر، صدر اعظم

 گذر هنرمندان


نخلستان باغ بهشت کیش

باغ بهشت کیش تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته است که امروزه بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری کیش از آن یاد میشود این منطقه دیدنی کیش در غرب محله سفين واقع شده و از جمله زيباترين نخلستان هاي کیش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارد.با توجه به گفته های توریست ها و گردشگران جزیره تور کیش شهریور 98 در قرن های گذشته کاشت درخت نخل یکی از مشاغلی بوده که در جزیره کیش رواج بسیاری داشته که وجود نخلستان های متعدد در جزیره ی کیش گواه بر این موضوع می باشد.خوشبختانه در دهه ی اخیر سازمان توسعه ی فضای سبز جزیره کیش اهمیت ویژه ای برای نخلستانها قائل شده و سامان دهی این نخلستان ها پرداخته است از جمله ی این نخلستان ها می توان به نخلستان طلوع کیش با طول 15 کیلومتر در شرق جزیره اشاره کرد که نهال های آن در سال 1373 غرص شده است.

 
1نخلستان کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل شایان کیش

یکی از نامی ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش هتل شایان می باشد که هر ساله تعداد قابل توجه ایی از مسافران تور کیش شهریور 98 در آن اقامت می کنند از نکات قابل توجه ایی که مسافران را تحت تاثیر قرار می دهد خدمات و اتاق های لوکس هتل با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس می باشد،موقعیت جغرافیایی هتل به گونه ایی می باشد که شما عزیزان به مراکز خریدی چون بازار بزرگ زیتون،مرکز تجاری کیش و مرکز خرید ونوس نزدیک می باشد،امکانات هتل شامل رستوران های متعدد،سالن بیلیارد،اینترنت،کافی نت،یخچال تلویزیون،تلفن،آنتن مرکز،صندوق امانات،اتاق جلسات،اتاق همایش،فضای سبز،جشن ها و جنگ های شبانه و... از امکانات این هتل مجلل محسوب می شود.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای تور کیش مرداد 98 قرار دارد.این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.هتل  زیبای شايگان كيش با مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نيلگون خليج همیشه  فارس و رنگ آميزی متنوع طبقات موجب گرديده مهمانان از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند.  هتل شایگان کیش با دسترسی پياده 2 تا 5 دقيقه ای به بازارهای پانيذ و مرکز تجاري پرديس از جايگاه ويژه ای برخوردار است

هتل شایگان کیش


هتل مریم کیش

هتل 4 ستاره مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در سال 1383 در زمینی به مساحت 7 هزار متر در 5 طبقه و 55 باب اتاق فعالیت خود را آغاز نمود. . از مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپر مارکت ها اشاره کرد. هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS  استفاده می کند . کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند.

هتل مریم کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، چای ساز، حمام ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ،IPTV،بالکن، لوازم بهداشتی،صبحانه،رخت آویز ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون در اتاق، آباژور ،تلفن در اتاق، میز تحریر ،تلویزیون 

هتل مریم کیش

امکانات هتل شامل :  لابی ، کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته ، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، روزنامه ،دستگاه واکس کفش،کرایه اتومبیل،سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، فضای سبز،آژانس مسافرتی،آرایشگاه ،کپسول آتش نشانی،کپسول آتش نشانی،خدمات بیدار باش،مینی بار با هزینه، زنگ هشدار، شبکه پخش 

رستوران هتل مریم : رستوران هتل با قابلیت پذیرایی از 100 مهمان در طبقه اول هتل واقع شده است، شما مسافران تور کیش تیر 98 می توانید صبحانه را به صورت بوفه و ناهار و شام را با استفاده از منوی متتوع ارائه شده در آن میل نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 13 کیلومتر 

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا پلاژ بانوان : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژآقایان : 2 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارك درخت سبز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کارتینگ : 716 متر

فاصله هتل تا آب انبار سنتی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کیبل اسکی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا توتی فروتی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حافظیه : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا گذر هنرمندان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 5 کیلومتر


هتل ساها کیش

یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره هتل 2 ستاره ساها می باشد که در موقعیت جغرافیایی از جزیره با دسترسی آسانی به نقاط گردشگری و مراکز خرید قرار گرفته است . هتل ساها دارای کارمندانی مجرب و آشنا به زبان انگلیسی می باشد .

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه

امکانات هتل شامل :  لابی، ترانسفر رفت با هزینه، تلویزیون در لابی،  نمازخانه، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تلفن در لابی،  سرویس بهداشتی درلابی،  پذیرش 24 ساعته ، استخر ، سونا ، جکوزی

رستوران هتل ساها : شما مهمانان تور کیش تابستان 98 می توانید صبحانه را به بصورت سلف میل ، ناهار و شام را از منوی متنوع آن انتخاب نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 6 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بیگ بال کیش

یکی از تفریحات جالبی که در سال های اخیر به جزیره کیش وارد شده است، بیگ بال می باشد. بیگ بال همان طور که از اسمش پیداست، یک توپ بسیار بزرگ از جنس پلاستیک می باشد که شما می توانید به داخل این توپ حباب شکل وارد شوید و زمانی که در آن قرار دارید، می توانید بر روی آب معلق باشید و به هر طرف که خواستید آن را به حرکت درآورده و به تفریح روی آب بپردازید. سایتی که در آن امکان استفاده از بیگ بال وجود دارد، اسکله تفریحی می باشد که از صبح آماده خدمت رسانی هستند، البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.هنگامی که در بیگ بال هستید، همسفران و دوستانتان می توانند از بیرون توپ شما را  به حرکت درآورند. هنگامی که به طور گروهی درون این بیگ بال کیش روی سطح آب شناور هستید و می چرخید و حرکت می کنید و به دوستانتان برخورد می کنید، لذت این تفریح چندین برابر می شود و هیجان واقعی این ورزش را حس می کنید و با تکان خوردن ناگهانی و پرتاب شدن از طرفی به طرف دیگر به اوج هیجان این سرگی دست میابید. تور لحظه آخری کیش

بیگ بال کیش

 


هتل مریم کیش

هتل 4 ستاره مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در سال 1383 در زمینی به مساحت 7 هزار متر در 5 طبقه و 55 باب اتاق فعالیت خود را آغاز نمود. . از مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپر مارکت ها اشاره کرد. هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS  استفاده می کند . کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند. تور کیش بهمن 97

هتل مریم کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، چای ساز، حمام ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ،IPTV،بالکن، لوازم بهداشتی،صبحانه،رخت آویز ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون در اتاق، آباژور ،تلفن در اتاق، میز تحریر ،تلویزیون تور کیش اسفند 97

هتل مریم کیش

امکانات هتل شامل :  لابی ، کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته ، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، روزنامه ،دستگاه واکس کفش،کرایه اتومبیل،سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، فضای سبز،آژانس مسافرتی،آرایشگاه ،کپسول آتش نشانی،کپسول آتش نشانی،خدمات بیدار باش،مینی بار با هزینه، زنگ هشدار، شبکه پخش  تور کیش زمستان 97

رستوران هتل مریم : رستوران هتل با قابلیت پذیرایی از 100 مهمان در طبقه اول هتل واقع شده است، شما مسافران تور کیشمی توانید صبحانه را به صورت بوفه و ناهار و شام را با استفاده از منوی متتوع ارائه شده در آن میل نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 13 کیلومتر 

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا پلاژ بانوان : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژآقایان : 2 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارك درخت سبز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کارتینگ : 716 متر

فاصله هتل تا آب انبار سنتی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کیبل اسکی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا توتی فروتی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حافظیه : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا گذر هنرمندان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 5 کیلومتر

 


بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است اين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

به علاوه اینها در پردیس 1 چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...در کل پردیس 1 میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .رزرو آنلاین بلیط

_پردیس_کیش1.jpg

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد .


هتل ساها کیش

یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره هتل 2 ستاره ساها می باشد که در موقعیت جغرافیایی از جزیره با دسترسی آسانی به نقاط گردشگری و مراکز خرید قرار گرفته است . هتل ساها دارای کارمندانی مجرب و آشنا به زبان انگلیسی می باشد .

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه

امکانات هتل شامل :  لابی، ترانسفر رفت با هزینه، تلویزیون در لابی،  نمازخانه، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تلفن در لابی،  سرویس بهداشتی درلابی،  پذیرش 24 ساعته ، استخر ، سونا ، جکوزی تور کیش نوروز 98

رستوران هتل ساها : شما مهمانان تور کیش می توانید صبحانه را به بصورت سلف میل ، ناهار و شام را از منوی متنوع آن انتخاب نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 6 کیلومتر


بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس 2 یکی از مدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

بازار پردیس کیش 2

در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس 2 یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال 1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در 3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداری و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.تور کیش نوروز 98

همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

کشف تابوت عاشقانه در همدان

در پاییز 96 هنگامی که کارگران آب و فاضلاب درحال حفاری بودند که دو اسکلت را در یک تابوت پیدا کردند. این تابوت ، داخل بازار در خیابان «جراحان» پیدا شد . البته این عجیب نیست در شهری با قدمت و تاریخ همدان هربار که زمین را می کنند اشیا تاریخی پیدا می شود مانند زمان ساخت میدان امام که چندین اشیا تاریخی از دل خاک بیرون آمد و هم همه ایی در مردم شهر افتاد که گویی گنجی گران بها یافت شده است. برای همین بساط حفاری و کاوش‌ را خیلی زودتر از آنچه که باید جمع کردند. داستان خیابان جراحان هم شبیه همان بود. یگان حفاظت همدان تعریف کرد: روزی که کارگران به تابوت رسیدند بازار و خیابان‌ها شلوغ شد، برای همین ناچار شدیم بلافاصله پس از خروج تابوت، جای خالی آن را با خاک پُر کنیم.زن و مردی که قدمتشان همدوره با اشکانیان تخمین زده شده پس از مطالعه به موزه همدان انتقال داده شدند. در ادامه با سایت جامع گردشگری کیش همراه باشد.

کشف تابوت عاشقانه در همدان

از اسکلت‌ها فرودین‌ماه امسال برای بازدید عموم رونمایی شده است.حالا به محض ورود به موزه هگمتانه می‌توان این زوج را که در شیشه قاب گرفته شده‌اند، ملاقات کرد. آن‌ها کنار یکدیگر در یک تابوت خفته‌اند و یادآور اسکلت‌های عاشقی هستند که تا کنون در ایران و ایتالیا پیدا شده‌اند. این زن و مرد قدمتی در حدود 1800 تا 2000 سال دارند که با اختلاف زمانی مرده اما در یک تابوت دفن شده اند. در واقع این یکی از آیین کهن ایران بود که مردگان را به صورت خانوادگی به خاک می سپردند و ارزش زیادی برای زنان قاعل بودند. در این تابوت هم زن را کنار همسرش به پهلو گذاشته اند در صورتی که دو النگو از جنس مفرق در دست زن می باشد. علاوه بر این همراه تابوت کوزه و ظروفی هم پیدا شده است که در زمان باستان همراه مردگان غذا و نوشیدنی دفن میکردند، زیرا بر این باور بودند که در دنیای پس از مرگ لازمشان می شود.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشف تابوت عاشقانه در همدان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. اینهتل ترنجپنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور لحظه آخری کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.هتل ترنج

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل ترنجپنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.

مجری و سرمایه‏ گذار اولینهتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرحهتل ترنج دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور لحظه آخری کیش به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

هتل شایگان کیش 

هتل شایگان کیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  . هتل شایگانکیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس تور کیش ارزان دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، تور کیش ارزان ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگانکیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگانکیش . لابی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . کافی شاپ هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگان کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

 

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل داریوش کیش شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارهاتور کیش خرداد 95 , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

تور لحظه آخری كيش خرداد 95

تور کیش هتل شایگان

قیمت تور کیش تابستان 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف کیش,هتل ترنج,هتل شایگان,هتل داریوش ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ،قیمت تور کیشدر این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.قیمت تور کیش

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگرانتور لحظه آخری کیشبه ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.

 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافرانقیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.

 

رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافرانقیمت تور کیشاست که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است کهقیمت تور کیشدر نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.

به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای

تور لحظه آخری کیشاست.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

رستوران پنگوئن کیش

 

رستوران پدر خوب کیش

رستوران پدر خوب کیش از بهترین رستوران های کیش است. این رستوران دارای ظرفیت 100 نفر می باشد و ساعت کاری این رستوران از ظهر تا بعد از ظهر است.

قیمت تور کیش

غذاهای این رستوران غذا های اصیل ایرانی و نیز غذا های فرنگی است و قیمت هایش نیز مناسب است. رستوران پدر خوب دارنده لوح تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان بهترین رستوران است.

این رستوران نیز یکی از رستوران های منتخب برای شرکت های مسافرتی تور لحظه آخری کیش می باشد.

مزایا رستوران پدر خوب نسبت به سایر رستورانهای جزیره کیش برای مسافران:

1-    کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب

2-    داشتن فضا لوکس و آرام

3-    امکان سفارش انواع فست فود، غذاهای سنتی،  انواع دسر و بستنی، چای و قلیان و...

آدرس رستوران پدر خوب: سفين فاز F پلاك 211 

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش,غذاهای محلی کیش,غذای دریایی,فستیوال غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار زیتون کیش


این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد نرخ تور کیش که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد.تور کیش تابستان 95

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده .  نرخ تور کیشاین بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند.تور کیش تابستان 95

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشدنرخ تور کیش و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد.تور کیش تابستان 95

بازار عربها کیش


این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است نرخ تور کیش که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش تابستان 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .

بازار بهکیش کیش

بازار بهکیش یکی از مرکزهای تجاری و خدماتی جزیره کیش است نرخ تور کیش که در زمینی به مساحت 4500 متر مربع ساخته شده است . این بازار دارای انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر است که برای عرضه به کیشوندان و مسافران تور کیش فراعم شده است و همچنین شامل 40 واحد تجاری استتور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,پاساژه های کیش,کی بریم کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

کافه رستوران سیرنگ کیش

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد محیط رستوران بسیار زیبا و شیک کیفیت غذاهای عالی و قیمت آنهای مناسب است همچنین شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانید در این مکان آرام و زیبا از منوی کافی شاپ نیز استفاده نمایید و در هنگام سرو غذا یا چای خود به صدای دل انگیز موسیقی زنده گوش فرا دهید .

 

رستوران شاندیز مشهد

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جز رستوران های خوب جزیره به شمار میرود ،این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش 95 می باشد .

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است که در نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای تور کیش خرداد 95 است.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

 

 

 

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار یکی از بهترین رستوران های کیش می باشد.که دارای محیطی کاملا شیک و آرام می باشد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار خوش برخورد هستند در این رستوران غذاهای متنوعی سرو می شود و قیمت غذاها متناسب با کیفیت آن می باشد.گردشگران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش, رستوران های خوب کیش, رستوران های ساحلی کیش, قیمت غذا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش هتل ترنج خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.تور کیش اردیبهشت 95مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش هتل ترنج به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل داریوش کیش 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد .تور کیش 95 این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران تور کیش هتل داریوشعزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ،تور کیش 95 سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش خرداد 95 درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764


هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، تور کیش 95خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال.
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي.تور کیش خرداد 95.

گردشگران تور کیش هتل شایگان لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزمو مندیم.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.تور کیش خرداد 95

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیس کیش 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافرانتور کیش خرداد 95  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش, رزرو هتل در کیش, قیمت هتل های کیش, نرخ هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران خوان سالار کیش

این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافران تور کیش خرداد 95سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود.

 


رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش بهار 95می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگرانتور کیش 95فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,ارزان ترین رستوران های کیش,مجلل ترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش یکی از رستوران های زیبای جزیره کیش است که دارای محیطی مجلل و شیک می باشد فضای این رستوران کاملا آرام و دلنواز می باشد این رستوران دارای کیفیت غذای بالا و فیمت مناسب می باشد گردشگرانتور کیش 95 می توانند لحظات رومانتیکی را در این رستوران سپری نمایند.

 

 


رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.تور کیش 95

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگران تور کیش 95 به ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.


رستوران میر مهنا کیش

این رستوران دارای محیطی بسیار زیبا و مجلل می باشد که در آن همیشه موسیقی شاد و زنده پخش می شود در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.قیمت و کیفیت غذاها بسیار مناسب می باشد گردشگرانتور کیش 95 اوفات خوشی را در این رستوران سپری خواهند کرد.


رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیش 95برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

 


قیمت تورهای کیش 3 شب و 4 روز هتل آبادگران کیش از شیراز نوزده اردیبهشت 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش 2 شب و 3 روز هتل قائم کیش از ساری ویژه اردیبهشت 95 بهار 1395

نرخ تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل مارینای کیش از مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 بهار 1395

رزرو تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره برای اردیبهشت 95 بهار 1395

قیمت تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره 25 اردیبهشت 95 بهار 1395

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش, رستوران های خوب کیش, رستوران های ساحلی کیش, قیمت غذا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهر چین در کیش بازارچه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد.  این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای مسافرانتور لحظه آخری کیشبسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند .اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش 95 عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است.


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافرانتور کیش 95عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.تور کیش اردیبهشت 95


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . تور کیش خرداد 95این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش اردیبهشت 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پادنا کیش

این بازارچه بیشتر در حوزه مبلمان خانگی فعال است و در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید ، همچنین فروشگاه هایی برای عرضه لوازم خانگی نیز در این مجموعه وجود دارد .در دیگر طبقات این بازار دفاتر تجاری و اداری مستقر هستند. اگر علاقه مند به خرید در بازاری با قیمت های مناسب هستید حتما درتور کیش خرداد 95 سری هم به این بازار بزنید.


تور دقیقه نود کیش

تور کیش از شیراز

تور کیش از مشهد

تور کیش از اصفهان

تور کیش خرداد 95

تور کیش هتل ترنج

تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آفر در کیش, بازارهای کیش, بهترین مراکز خرید در کیش, فصل خرید در کیش, مراکز خرید در کیش, پاساژهای کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش هتل ترنج خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.تور کیش اردیبهشت 95مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش هتل ترنج به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل داریوش کیش 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد .تور کیش 95 این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران تور کیش هتل داریوشعزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ،تور کیش 95 سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش خرداد 95 درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764


هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، تور کیش 95خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال.
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي.تور کیش خرداد 95.

گردشگران تور کیش هتل شایگان لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزمو مندیم.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.تور کیش خرداد 95

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیس کیش 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافرانتور کیش خرداد 95  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش, رزرو هتل در کیش, قیمت هتل های کیش, نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران خوان سالار کیش

این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافرانتور کیش نوروز 1395سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود.

 


رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش زمستان 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگرانتور کیش اسفند 94فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.تور کیش نوروز 1395

 

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلیتور کیش زمستان 94می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگران تور کیش اسفند 94جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافران تور کیش نوروز 1395به ارمغان آورده است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین جاذبه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.



برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های توریستی کیش,

+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ساعت ۱۵:۰۳ توسط الهام همائی دسته : تور قشم نظر(0)

جاذبه های گردشگری در جزیره

جاذبه های گردشگری در جزیره

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش نوروز 95 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور کیش نوروز 95 باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.



پیست اسکیت روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ در کیش از تفریحات جذاب در کیش می باشد که در مرکز خرید دامون قرار دارد ، این پیست دارای مساحتی حدود 200 متر مربع در طبقه دوم دامون می باشد. شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از داخل سالن پیست مشاهده کنید و این خود یک خصوصیت منحصر به فرد برای پیست می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند برای اولین بار می توانند این تفریح را درآیس رینک دامون تجربه کند. پیست اسکیت روی یخ در کیش دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران می باشد همچنین با توجه به کمبود امکانات اسکیت روی یخ در ایران این مجموعه از مربیان ماهر برای آموزش افراد استفاده می کند که مسافران تور کیش نوروز 95 بتوانند از این تفریح لذت ببرند.


برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره,جاذبه های توریستی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ساعت ۱۴:۴۹ توسط الهام همائی دسته : تور قشم نظر(0)

جاذبه های توریستی کیش

جاذبه های توریستی کیش

آموزش پرواز با گلایدر کیش

تور کیش نوروز 95آموزش پرواز با گلایدر کیش از جاذبه های معروف در این جزیره توریستی می باشد که عمده طرفداران این تفریح جوانان تور کیش نوروز 95 هستند، علاقه مندان می توانند در حین پرواز نمایی زیبا از جزیره کیش را تور کیش نوروز 95تماشا کنند. آموزشگاه بعد از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر مربیان گواهینامه پرواز را صادر می کند.تور کیش نوروز 95شما می توانید بعد از آموزش پرواز با گلایدر کیش در سفر تور کیش نوروز 95 پرواز بر فراز آسمان جزیره را تجربه کنید.

 

پارک آبی کیش

تور کیش نوروز 95پارک آبی کیش یکی جاذبه های و تفریحات این جزیره می باشد و مساحتی که برای آن در نظر گرفته اند حدود 56000 متر مربع است و روزانه آماده پذیرش 3000 نفر تور کیش نوروز 95می باشد ،قابل ذکر است که این پارک اولین و بزرگترین پارک آبی روباز در ایران است و مجهز به امکانات مود نیاز برای مسافران تور کیش نوروز 95 است. شما می توانید نمایی بسیار زیبا از آبهای زلال خلیج فارس را در پارک جنگلی کیش که نزدیک به پارک آبی کیش می باشد تور کیش نوروز 95 به تماشا بنشینید.طراحی این پارک به گونه ای می باشد که برای کلیه سنین تور کیش نوروز 95امکان پذیر است ، تجهیزات این پارک از جدیدترین نوع خود می باشد که حتی تعدادی از سرسره های این پارک در ایران مشابه آن وجود ندارد. ازامکانات پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش نوروز 95 می توان به اسپا ، رستوران ، کیوسکها، فروشگاه و . . . اشاره کرد.



ماهیگیری تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95ماهیگیری تفریحی کیش از جاذبه های جزیره کیش به حساب می آید ، سواحل کیش تور کیش نوروز 95 دارای خاکی با ساختار مرجانی می باشد و کمتر جزایری در دنیا پوشیده از ماسه خاکستری می باشد. تور کیش نوروز 95در آب های شفاف در کنار سواحل می توان به راحتی کف دریا را از دور تماشا کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند به دور از شلوغی شهر ها در سواحل زیبای کیش به استراحت بپردازند . شما تور کیش نوروز 95می توانید با دیدن ماهی های تزئینی و آبزیان که در حاشیه سواحل خودنمایی می کنند سرگرم شوید .تور کیش نوروز 95 همچنین مرغوب ترین و بهترین ماهی های خوراکی در این سواحل صید می شود که تور کیش نوروز 95 علاقه مندان به ماهیگیری تفریحی کیش میتوانند در ساحل های غربی و جنوبی در جزیره به این تفریح بپردازند. سواحل کیش بی خطر هستند و گردشگران تور کیش نوروز 95 با خیال راحت می توانند تفریح کنند. دریای زلال و گرم و دلچسب جنوب در فصل های سرد سال هم قابل استفاده برای تور کیش نوروز 95 است و ماهیگیری تفریحی کیش در منطقه اسکله تفریحی با لوازم ماهیگیری که در فروشگاه های ورزشی کیش موجود است ساعت های لذت بخشی را تور کیش نوروز 95 سپری کنید.



کشتی های تفریحی کیش

تور کیش نوروز 95 کشتی های تفریحی کیش را می توان از جاذبه ها و تفریحات پرطرفدار تور کیش نوروز 95 این جزیره به حساب آورد که می توان به کشتی های تفریحی شبانه ، قایق های کف شیشه ای ، کشتی های آکواریوم اشاره کرد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با گشتهای دریایی در کشتی های تفریحی شبانه آبهای اطراف جزیره کیش را تور کیش نوروز 95 تماشا کنند که از ساعت 9 شب تا 1 بامداد در سانس های 2 ساعت اجرا می شود .کشتی های تفریحی کیش تور کیش نوروز 95 با گشت دریایی دارای امکانات پذیرایی ، رستوران کشتی ، قرعه کشی ، برنامه های شاد می باشد.تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است که در اطراف جزیره انواع آبزیان دریایی مثل مرجان ها ، ماهی های تزئینی ، خرچنگ ، ستاره دریایی و . . . را مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند در کشتی آکواریوم و قایق های کف شیشه ای به تماشا تور کیش نوروز 95 بنشینند.


بولینگ در کیش

تور کیش نوروز 95بولینگ در کیش از ورزش های پرطرفدار می باشد که که در مجموعه ورزشی مریم کیش می باشد و بزرگترین مجموعه بولینگ ایران استتور کیش نوروز 95 که دارای 16 خط بولینگ دیجیتالی استاندارد و مجهز است این سالن بولینگ در طیقه اول مجموعه ورزشی مریم می باشد که دارای نمایی زیبا از جزیره کیش می باشد و آماده پذیرش گردشگران تور کیش نوروز 95 است . تور کیش نوروز 95 بولینگ در کیش را می توان به صورت خانوادگی نیز انجام داد که در این مجموعه سالنی را به این منظور در نظر گرفته اند و همچنین تور کیش نوروز 95 قابل ذکر است در این مجموعه سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان تور کیش نوروز 95می باشد . برای عضویتتور کیش نوروز 95در این قسمت مدت آن 15 روز و 30 روزه است که زمان صبح آن برای خانم ها و بعد از ظهر برای آقایان می باشد . مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند به مجموعه مریم رفته و از امکانات بولینگ در کیش استفاده کنند.



پلاژ بانوان کیش

تور کیش نوروز 95پلاژ بانوان کیش جز جاذبه های معروف در کیش که مخصوص بانوان می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در سواحل شمالی جزیره قرار دارد ، مساحتی که برای این مجموعه در نظر گرفته اند 15 هزار متر مربع می باشد . از امکانات تور کیش نوروز 95 این پلاژ که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم دیده شده می توان به دوش آب شیرین ، سایه بان ،محیطی دارای نورپردازی مناسب ، مرکز بدنسازی تور کیش نوروز 95، دارا بودن مربیان با تجربه اشاره کرد. پلاژ بانوان تور کیش نوروز 95 به علت موقعیت مکانی دسترسی به آن آسان بوده و شما میتوانید استفتده از این مجموعه ورزشی تفریحی را در برنامه سفر تور کیش نوروز 95 قرار دهید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های توریستی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر تور لحظه آخری کیش به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران تور لحظه آخری کیش در این هتل بیشتر رعایت شده است.هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است.


هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

این هتل پنج ستاره مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش در زمینی به مساحت پانزده هزار متر و در سال 88 در یکی از موقعیت های عالی ساخته شد.هتل دارای صد و چهل اتاق،ویلای لوکس،سوئیت و آپارتمان 6 طبقه است ویلاهای این هتل بسیار لوکس و در میان باغهای سر سبز هستند قیمت ویلاهای این هتل از اتاقها و سوئیت ها بالاتر هستند هتل به راحتی به بازارها و مراکز خرید دسترسی دارد همچنین به مکانهای تفریحی و اداری نزدیک است


هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش

این هتل 4 ستاره که مناسب حال مسافران تور لحظه آخری کیش میباشد در مرکز جزیره کیش و در سمت غرب دریا واقع شده است هتل دارای مساحتی به اندازه بیست و هفت هزار متر مربع است و درفضایی سبز با ابنمای زیبا واقع شده است هتل دارای دویست و دو اتاق است که به شکل اتاق های ویلای در دو فاز هستند هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش امکاناتی از قبیل رستوران با غذاهای فرنگی و ایرانی،خشکشویی،کافی نت،کافی شاپ و تلویزیون است.از هتل به راحتی به مراکز خرید از قبیل بازارهای پانیذ،ونوس،مریم،مروارید،زیتون،هایپر مارکت و اسکله تفریحی و بولینگ مریم دسترسی دارد.

 


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

این هتل 4 ستاره مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش هتلی نوساز با امکانات رفاهی لازم است هتل نزدیک به بازار پردیس است.هتل دارای کافی شاپ در فضای باز و روم سرویس 24 ساعته است


هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

این هتل 4 ستاره در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع  واقع شده است و در سال هشتاد دو تاسیس گردید هتل  نزدیک به مراکز خرید است.هتل هلیا دارای امکاناتی برای مسافران تور لحظه آخری کیش از قبیل تلویزیون با ماهواره اینترنت داخل اتاقها،کافی نت،مینی بار،صندوق امانات،کافی شاپ و رستوران در فضای باز است.

 


هتل صدف کیش

 هتل صدف کیش

این هتل 4 ستاره که نمایی صدفی شکل دارد و در مینی به اندازه ی پانزده هزار متر مربع واقع شده است هتل به صورت استاندارد طراحی شده است دارای پنجاه پنج اتاق است و درسال هشتاد و یک تاسیس گردیده است.هتل برای گردشگران تور لحظه آخری کیش امکانات ورزشی،تفریحی ، سه رستوران و سه کافی شاپ است رستورانهای چینی،دلفین و رستوران کوه نور نام این 3 رستوران است.امکانات دیگر برای مسافران تور لحظه آخری کیش هتل شامل اتاق بیلیارد،سالن کنفرانس،سالن زیبایی،اتاق بازی کودکان،ماساژور،سونا،گشت بازارها و مناطق تفریحی میباشد.

 


پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

مسافران تور لحظه آخری کیش پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور لحظه آخری کیش می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.

 


شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل هاب لوکس کیش,معرفی هتل های کیش, , ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
هتل کوثر کیش

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که در جز هتل های ساحلی کیش و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری کیش به حساب می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد که می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است که این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به پارکینگ ، رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.

 

 

 


 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش هتلی 3 ستاره و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره کیش می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بخش جنوب شرق جزیره واقع شده است که در مکانی با فضایی بسیار زیبا و سبز قرار دارد و انتخابی بسیار مناسب برای مسافرت های خانوادگی است و همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ساحل می باشد و رفت و آمد به سواحل کنار دریا برای مسافران تور لحظه آخری کیش آسان می باشد . از دیگر اماکن تفریحی و دیدنی که به هتل سیمرغ کیش نزدیک می باشد می توان به مسیر دوچرخه سواری ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش اشاره کرد . از مزیت های قابل توجه این هتل که برای میهمانان تور لحظه آخری کیش خود در نظر گرفته است تخفیف بازدید از باغ پرندگان و برخی از جاذبه های دیدنی کیش می باشد . از امکانات هتل سیمرغ کیش که برای گردشگران تور لحظه آخری کیش آماده شده است ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، فضای سبز بیرون هتل ، نمای زیبای دریا و ... می باشد . کارکنان این هتل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط می باشند .

 


هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی 3 ستاره در جزیره کیش می باشد که فاصله آن تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد و فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش 5 دقیقه می باشد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس ، لابی ، رستوران ، کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، پارکینگ ، نماز خانه ، سالن ورزش ، صندق امانات اشاره کرد و برای مسافران تور لحظه آخری کیش که با کودک خود سفر می کنند می توانند از پارک مخصوص کودکان این هتل استفاده کنند . هتل تعطیلات کیش دارای 67 اتاق راحت و مجهز به امکانات روز هتل داری می باشد. این هتل در سال 1378 تاسیس گردیده است و برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای در نظر گرفته نمی شود . میهمانان تور لحظه آخری کیش این هتل می توانند از رستوران واقع در طبقه همکف هتل که در فضایی زیبا قرار دارد استفاده کنند و سفری خوب را در هتل تعطیلات کیش تجربه کنند .
آدرس هتل : کیش - میدان سیری - نزدیک به بازار پاردیس 2 کیش 

 

 


 

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل به  اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 

 


هتل پارمیدا کیش


هتل پارمیدا یک هتل 4 ستاره است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای موقعیت منطقه ای و جغرافیایی مناسبی قرار دارد زیرا به مجتمع تجاری نزدیک می باشد و مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به این مجتمع تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , جکوزی , کافی شاپ بیست و چهار ساعته , رستوران , اسپا , اینترنت در اتاق و ... اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در هتل 4 ستاره پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 


هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا از هتل های 3 ستاره و ساحلی جزیره زیبای کیش است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و مناسبی چون اینترنت وایر لس , رستوران , لابی , ترانسفر فرودگاهی , کافی شاپ , سویس بهداشتی ایرانی و... می باشد. همچنین این هتل دارای سوئیت هایساحلی نیز می باشد که مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند با اقامت در این سوئیت ها از منظره زیبای ساحلی آن نهایت لذت را ببرند. هتل گاردنیا دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته با قیمت فوق العاده مناسب و ارزان می باشد. این هتل 3 ستاره به مهمانان خود خدمات ویژه ای مانند سرویس به بازار کیش , بازدید از مناطق دیدنی چون آکواریوم طبیعی , بندرگاه باستان و... را ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل باعث جلب توجه مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش شده است. 

تور کیش هتل گاردنیا

 

 

تور کیش هتل گاردنیا

 


 

 

هتل پارسیان کیش

تور کیش هتل پارسیان

هتل پارسیان یک هتل 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش است که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و سیتی سنتر واقع شده است. این هتل متشکل از 100 اتاق است که بسیار تمیز و به صورت سوئیت هستند. هتل پارسیان تا ساحل و اسکله تفریحی فقط و فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل گیتی برای ارائه برنامه های گردشگری با تخفیفات ویژه نیژ وجود دارد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به آرایشگاه زنانه , آرایشگاه مردانه , رستورانی با غذاهای لذیذ , فست فود , مینی بار و....اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این ها در هتل پارسیان صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان این هتل و مسافران عزیز تور کیش می توانند از نوش جان کردن یک صبحانه کامل نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل پارسیان

 

تور کیش هتل پارسیان

 


هتل پارس نیک کیش

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور لحظه آخری کیش می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 


هتل آفتاب شرق کیش

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور لحظه آخری کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است تور کیش زمستان 94همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.تور کیش نوروز 1395

 

رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی خواهد بود.

هتل دیدنیها کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.تور کیش نوروز 1395

 

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.تور کیش زمستان 94

 

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. تور کیش نوروز 1395

 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.تور کیش زمستان 94

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل لوتوس کیش

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .تور کیش زمستان 94فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

جاذبه های توریستی کیش

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش

يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم در جزيره كيش، ساخت آب انبار بوده است زیرا وضعیت حجم بارش در کیش کم و اغلب بارش ها بصورت فصلی است.در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز ایجاد گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی جالب و دیدنی برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل این آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌ کنند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. تور کیش نوروز 1395


جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش همچون یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره فوق العاده بی نظیری و زیبایی را در معرض دید مسافران تورکیش که با پروازهای شبانه به این ناحیه سفر می کنند قرار خواهد داد. ساحل جزیره کیش به علت تمیز بودن آب و شفاف بودن آن به گونه ای می باشد که می توانید عمق دریا را تا چند متری ببینید در واقع یک آکواریوم طبیعی را به شما نمایش می دهد. این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد و منظره زیبایی را رقم می زند که از دیدن آن سیر نخواهید شد. تور کیش زمستان 94

جاده دنیا کیش


اسكله تفريحي کیش

اسكله تفريحي

در مجاورت چند مجموعه تفريحي، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسيار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تورکیش قرار مي گيرد.

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه شامل امكانات تفريحي مانند جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي می باشد. همچنین قايق هاي كف شيشه‌ اي نیز در آن موجود می باشد كه گردشكران تورکیش براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند. تور کیش بهمن 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اسکی کابلی کیش

  اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلیکیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان تعبیه شده است .تور کیش دی 94


زمین های تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش

این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده . این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد . تور کیش نوروز 1395


اسکوتر برقی جزیره کیش

 اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که می توان با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید . تور کیش زمستان 94


پيست باگي كيش 

پيست باگي جزیره کیش به طول 400 متر با ماشينهای 2 نفره، آماده سرویس دهی به باگي سواران در جزيره كيش می باشد. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنماهای حرفه اي و کار کشته و با موتور چهار چرخ ATV در جلو، باگي سواران را در مسيرهایی که دارای جاذبه های گردشگري میباشد مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني راهنمایی میکنند. مسافران تور کیش برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیقتر در این زمیه مي توانيد با شماره 9312737 0764 تماس بگیرن. تور کیش بهمن



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفريحات کيش , تفریحات جزیره کیش , تفریحات دریایی کیش , بهترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران های خوب کیش

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در داخل محوطه شرکت آب و برق قرار دارد که دارای محیطی سنتی نیز می باشد و غذاهای سنتی در این رستوران سرو می شود رسیدگی کار کنان به گردشگران تور کیش خوب می باشد شما می توانید در این رستوران انواع کباب های ایرانی و همچنین غذاهای دریایی را میل فرمایید . مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .  تور کیش نوروز 1395

 

 


رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

این رستوران یکی از رستوران های باشکوه جزیره کیش به شمار می رود که غذاهای لذیذ و متنوع روز به روز به روز آن را معروف تر کرده است. این رستوران در سال 1389 افتتاح شد و بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا لقب گرفت در رو به روی آن یک لنگر 100 تنی قرار دارد که طی مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است. به همین علت پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد . انواع غذاهای با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و سرویس دهی کامل و منظم توسط پرسنل با اخلاق رستوران ، محبوبیت آن را چندین برابر کرده است . تور کیش زمستان 94


رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده است. رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند . تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش نوروز 95 خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش زمستان 94 به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

 


هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران تور کیش زمستان 94 غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

امکانات این هتل شامل :

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش, ارزان ترین هتل های کیش , قیمت هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگران تور کیش زمستان 94  می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .

 


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگران تور کیش نوروز 95 فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

 


رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیش زمستان 94 برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

 


رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگران تور کیش نوروز 95 که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .

 

 

 

 

 


رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگران تور کیش نوروز 95 می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , مجلل ترین رستوران های کیش , ارزان ترین رستوران های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش نوروز 95 در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.


قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش

سفر به دریای آرام کیش با قایق های کف شیشه ای که سرتاسر کف آن از شیشه پوشیده شده است یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش به شمار می آید. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع گوناگون موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... می باشد، تماشای این زیبایی ها برای گردشگران تورکیش با این قایق های کف شیشه ای امکان پذیر گشته است این قایق ها در دل دریا می روند و مسافتی را می پیمایند تا به ناحیه ای که مرجان و ماهی زیادتری دارد برسند در طی عبور از مناطق مختلف ساحل مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را از نزدیک ببینید و تجربه ای خاطره انگیز از این سفر تورکیش زمستان 94 کسب کنید .اين قايق های کف شیشه ای در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز فراهم می کنند.

تصویر زیر مربوط به عکس یک مرجان است

قایق های کف شیشه ای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه گردشگری کیش , جاذبه های کیش , بهترین جاذبه های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ایران کیش هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش دی 94 می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند . این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است. هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. امکانات هتل ایران کیش سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده هتل ایران کیش هتل ایران کیش هتل ایران کیش رستوران هتل ایران کیش باشگاه هتل ایران کیش استخر هتل ایران کیش برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش,



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 94 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش نوروز 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معرفی هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تاپ رز کیش  

هتل 3 ستاره تاپ رز در تور لحظه آخری کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده برای میهمانان تور کیش 94 فاصله دارد.

 امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95، خدمات لاندرى و ترانسفر      

 آدرس هتل تاپ رز کیش : روبروى بازار پردیس - انتهاى خیابان ابن سینا

هتل تاپ رز كيش
نمای بيروني هتل تاپ رز كيش


 

هتل تاپ رز كيش

محوطه هتل تاپ رز كيش
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش,هتل تعطیلات کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش پاییز 94 می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش 94، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95 و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش,بهترین هتل های 3 ستاره کیش,معرفی هتل های 3 ستاره کیش,معروف ترین هتل های 3 ستاره کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کوثر کیش هتلی تک ستاره است که در جز هتل های ساحلی کیش به حساب می آید، این هتل دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی است . هتل دارای 24 اتاق می باشد که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای مسافران تور کیش زمستان 94 می باشد که می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر است که این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل که برای میهمانان تور کیش تعطیلات دی 94  می توان به پارکینگ ، رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوثر کیش,هتل ساحلی کوثر کیش,هتل آپارتمان کوثر کیش,هتل کوثر در کیش,عکس هتل کوثر کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پلاژ آقایان کیش جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی نیز می باشد که برای مسافران تور کیش دی 94 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در پلاژ آقایان کیش دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش آذر 94 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این پلاژ آقایان کیش می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.

 

 

 

شنا در کیش از ورزش های پرطرفدار کیش می باشد ، شما می توانید با شنا کردن باعث استقامت دستگاه گردش خون و تنفس خود شوید و احساس نشاط و راحتی داشته باشید . این ورزش ورزشی است که همه افراد در سنین مختلف می توانند انجام دهند و جسم خود را سالم نگه دارند . گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند شنا در کیش را در آبهای زلال کیش تجربه کنند. در این جزیره برای بانوان نیز قسمتی را فراهم آورده اند تا به راحتی در آنجا به شنا بپردازند ، این مکان دارای سواحل با نمای خاص  ، ماهی های بسیار زیبا که می توان در فاصله کمی از آنها شنا کرد . از امکانات این منطقه که برای بانوان مهیا شده می توان به سالن ورزش ، آرایشگاه ، خدمات استخر اشاره کرد . مسافرانتور کیش 94 می توانند رفتن به کلوب بانوان کیش و شنا در کیش را در برنامه های خود بگنجانند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تفریحی در کیش,مراکز تفریحی در کیش,مكانهاي تفريحي كيش,مراکز تفریحی در کیش,مراکز تفریحی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجموعه تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقی جزیره كیش قراردارد. هتلهای سیمرغ و شباویز و کوثر از جمله هتلهایی هستند که در نزدیکی این مجموعه دیدنی برای سهولت مسافرین تور کیش زمستان 94 قرار دارند. بازار بین المللی مرجان نیز تنها بازار نزدیک به این مجموعه ارزشمند است. پارک دلفین های کیش شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی و  باغ پرندگان اولین دلفیناریوم در ایران است.متنوع ترین پستانداران دریایی ازجمله دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... در بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه، پارک دلفین های کیش برای تماشای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 جمع آوری شده اند. در این مجموعه بیش از 21 پستاندار دریایی در استخرهای به حجم 18000 متر مکعب آب دریا نگهداری می شوند و مهیج ترین نمایش هایی که در دنیا بی نظیر است برای گردشگران تور کیش دی 94 به اجرا در می آورند.فضای سبز پارک دلفینهای کیش شامل بیش از یكصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوكالیپتوس، آكاسیا، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور، تكوما، سیاه نوفیلد، كند كارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه كاكتوس و سایر گیاهان است كه با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره تور کیش آذر 94 و مرجانی بودن خاك آن در نوع خود بی‌نظیر است.انواع پليكان ، شتر مرغ ، طوطى ماكائو ، طاووس ، انواع لك لك ، توكان ، توراكو ، قو ، پنگوئن و انواع جانوران نادرى مثل كروكوديل در پارک دلفین های کیش وجود دارند که در چند قدمی تماشاگران تور کیش پاییز 94 بدون بودن در هر گونه بند و حصاری آزادانه زندگی میکنند .

 

 


مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه تفریحی پارک دلفین ها,مجموعه تفریحی پارک دلفین ها کیش,مجتمع تفریحی کیش,مجموعه های تفریحی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش اولین بازاری است که در سال 69 پس از انقلاب اسلامی ایران در جزیره زیبای کیش ساخته شد. این بازار دارای معماری و طراحی متفاوتی در مقایسه با سایر مراکز خرید بزرگ کیش می باشد. این بازار دارای نمایی چوبی و ظاهری سنتی می باشد. بازار مریم متشکل از یک طبقه و 52 غرفه است و مسافران تور کیش دی 94 در این بازار می توانند وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایند. این بازار در زمینی به مساحت پنج هزار و هفتصد متر مربع ساخته شده است و تمها بازاری است که روباز می باشد. آنچه که باعث جلب نظر مسافران تور کیش تعطیلات دی 94 می شود قیمت مناسب و ارزان اجناسی است که در این بازار به فروش می رسد. ساعت کاری این بازار 10 الی 13 و 16 الی 22 می باشد.

آدرس:جزیره کیش , خ سنایی

 

 

بازار مریم کیش

بازار مروارید کیش از بزرگترین بازارهای کیش می باشد که در شهرک صدف واقع شده است. این بازار الهام گرفته از بناهای دوره هخامنشی می باشد که با هنر معماری ایران باستان توسط معماران چیره دست ایرانی ساخته شده است. خوب است مسافران تور کیش 94 بدانند که این بازار دارای هشت درب ورودی و هشت بازارچه به نام های تیسفون , بیستون , پاسارگاد , پارس , ایران , آپادانا , پرسپولیس , آریا می باشد.

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش

این بازارچه ها در یک تالار مرکزی که با هنرهای , گچ بری , سنگ کاری و آبنمای زیبا و... تزئین شده است به یکدیگر می پیوندند. همچنین این بازار متشکل از 208 غرفه می باشد که در زمینه کیف , کفش , لوازم آشپزخانه , مواد غذایی , لوازم ارایشی بهداشتی و.... مشغول به فعالیت هستند. مسافران تور کیش آذر 94 در بازار مروارید کیش هر آنچه را که می خواهند می توانند تهیه نمایند و از خرید خود لذت ببرند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,بازارهای کیش با قیمت مناسب,بازارهاي كيش,بازارهای ارزان کیش,بهترین بازارهای کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد.تور کیش زمستان 94

 

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.

 

ت كارتينگ جزیره کیش

 

پيست كارتينگ جزیره کیش

 

كارتينگ ورزشی پر از هیجان و مفرح می باشد که پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است

 

در جزیره کیش نخستين پيست كارتينگ ايران به طول تقريبي 800 متر و عرض 7 متر ساخته شده است که از بزرگترين پيست هاي خاور ميانه می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. اين پيست روباز، هر ساله پذيراي چندين هزار نفر از علاقمندان و گردشگران تور کیش  مي باشد و ميزبانی اولين دوره مسابقات كارتينگ قهرماني كشور را نیز داشته كه باعث گشته اين رشته ورزشي در ايران به سطح استانداردهاي جهاني نزديكتر شود.تور کیش پاییز 94

 

 

پيست كارتينگ جزیره کیش

 

کمترکسی پیدا می شود که به کیش سفر کندتور کیش پاییز 94و از اماکن تفریحی و ورزشی در آن بازدید نکند پيست كارتينگ كيش یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی تور کیش میباشد

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل فرشتگان کیش 

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در سطح یک مسافر خانه می باشدد سرویس دهی آن بسیار ضعیف کیفیت غذاها پایین و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است فقط لابی هتل دارای اینترنت می باشد این هتل برای گردشگران تور کیش دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد پرسنل بسیار خوب می باشند قیمت هتل هم مناسب نیز می باشد .تور کیش آذر 94

 

 


هتل آپارتمان پارسیان کیش

 

 

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران تور کیش غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .تور کیش آذر 94

 

امکانات این هتل شامل :

 

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های کیش , بهترین هتل های کیش , قیمت هتل آپارتمان های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.تور مشهد زمستان 94

 

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .تور مشهد زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش, هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .در تور کیش آذر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

 

هتل آنا کیش

 

هتل دیدنی های کیش

هتل دیدنی های کیش

هتل دیدنی های کیش هتلی سه ستاره است که با ویلاهای مجهز در کنار ساحل زیبای جزیره کیش همراه با موسیقی زنده در رستوران دیدنیها که بسیار معروف است که برای سرو غذا مسافران هتلهای دیگر به رستوران هتل دیدنیها جذب می کنند.در تور کیش آذر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. امکانات هتل دیدنی های کیش : یخچال، تلویزیون، رستوران، سوئیت، اینترنت، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، پارکینگ،  نمازخانه، لابی، حمل و نقل، کافی شاپ، اینترنت در لابی  می باشد . هتل دیدنی های کیش آماده ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94

هتل آنا کیش

هتل دیدنی های کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي در تور کیش اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران تور کیش زیادی است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری در تور کیش هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم در تور کیش آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد