نوشته شده توسط : یوسفی

هتل جمیرا روتانا دبی

تور دبی هتل جمیرا روتانا

هتل جمیرا روتانا دبی از هتل های 4 ستاره دوبی میباشد که متشکل از  114 اتاق 1 تخته , دو تخته و اتاق های شاه نشین  برای مسافران تور دبی لحظه آخری می باشد. این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , تلفن و... برای اقامت مسافران تور دبی آبان 94 را دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , رستوران , سالن بدنسازی , لاندری , میز بیلیارد , کافی شاپ , بوفه صبحانه , فروشگاه و... اشاره کرد. مسافران تور دبی آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 

تور دبی هتل جمیرا روتانا

 مطالب مرتبط:



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

در تور تایلند 94 حتما از رودخانه کوای دیدن کنید.از جاذبه های طبیعی که در تایلند و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.  این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و شما می توانید در تور تایلند تعطیلات آبان 94 با دیدن از آنجا لذت ببرید.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تور تایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تعطیلات آذر 94 پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد. مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول پاییز 94 پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران تور استانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان تور استانبول میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل میدتاون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را برای خرید گردشگران تور استانبول آذر 94 ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت مسافران تور لحظه آخری استانبول نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید.در تور استانبول 94 حتما از اینجا خرید کنید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارمارا فروم استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

در دبی گالری های مختلفی وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارد. یکی از این گالری ها، گالری XVA دبی می باشد که يکی از جذاب‌ترين‌ و زیبا ترین گالری ها در دبی است و در مرکز مسير Bastakiya واقع شده است. اين محل که در اصل در ابتدا خانه ای دارای بادگير بوده است، اکنون به طور کامل بازسازی شده و به دليل معماری سنتی و نمايش هنر محلی و بين‌المللی يا صرف حضور در حياط آرام و سايه‌دار ارزش بازديد را در تور دبی دارد.این گالری تمرکز خود را بیشتر روی آثار نقاشی متمرکز کرده و ميزبان نمايشگاه‌های زیادی در طول سال می باشد. همچنین اين گالری از سپتامبر تا ژوئن ميزبان نمايش فيلم به صورت رايگان در عصر روزهای چهارشنبه پذیرای گردشگران تور دبی آبان 94 است. 

 

 

بزرگ‌‌ترين گالری دبی گالری هنر total دبی است که دو طبقه در منطقه القوز دبی واقع شده است.در تور دبی حتما از این گالری دیدن کنید. اين گالری معمولا آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها را نمایش می دهد.در این گالری بالغ بر 300 نقاشی در نمايشگاه دائم و نمايش‌های هميشگی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل موجود است.يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين مکان برای مسافران تور دبی حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن می باشد که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه می گردد.

 

 

گالری هنری سبز در دبی در يک ويلاي يک طبقه زيبا در فاصله‌ي کمي از جاده ساحلي پشت باغ وحش جمیرا دبی واقع شده است.این گالری هنر اصيل، نسخه‌هاي با ويرايش و کار صنايع‌ دستي از همه جاي جهان و همچنین ميراث سنتي، فرهنگ و محيط جهان عرب و مردمانش را برای گردشگران تور دبی به نمايش مي‌گذارد. اين يک گالري هنری زيبا با ديوارهاي بزرگ ظريف سفيد و زمين بزرگ می باشد و اگر شما علاقمند به مقداري صلح و آرامش و کمي فرهنگ باشيد حتما از این گالری در تور دبی دیدن می کنید. در این گالری نمايش‌‌هاي فصلي از اکتبر تا مي برگزار مي‌شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: گالری های هنری معروف در دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

از دیگر هتل های 4 ستاره دبی که نوساز است و در فاصله 5 دقیقه ای با متروی الرقه قرار دارد، هتل بلوبای بلک استون دبی است . این هتل در قسمت تجاری دبی قرار گرفته است که دارای طراحی ویژه ای است و یکی از زیباترین هتل ها در تور دبی محسوب می شود. هتل بلک استون دبی 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد، به همین خاطر اگر در تورهای نمایشگاهی دبی شرکت می کنید این هتل یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید برای اقامت خود در تور دبی انتخاب کنید.

امکانات این هتل برای مسافران تور دبی پاییز 94 شامل :

اتاق های هتل بلک استون با تجهیزاتی مانند سیستم صوتی، تلویزیون صفحه مسطح وماهواره ،یخچال وگاوصندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا , پارکینگ رایگان هتل برای مسافران , مرکز تناسب اندام و....

 

 

هتل وینچستر دبی دو شعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی ترجیح میدهند در اپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتلی، امکاناتی نظیر اشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری است. میهمانان عزیز تور دبی، با آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی هتل میتوانند دمی را به آرامش سپری کنند.

از دیگر امکانات هتل با 112 اتاق برای توریستهای تور دبی آذر 94 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....

هتل سیتی سیزن دبی در قلب شهر دبی و در مجاورت مراکز تجاری، آبنمای دوبی و جاذبه های دیگر شهر قرار گرفته است. این هتل مدرن از 180 اتاق و سوئیت تشکیل شده که هریک از مبلمان راحت و امکانات رفاهی بسیاری برخوردار میباشند. میهمانان تور دبی میتوانند در رستوران ویژه هتل به صرف خوراکهای تایلندی بپردازند و یا در کافی شاپ هتل، غذای سبک و نوشابه میل نمایند.هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی، با ماشین 10 دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری 5 دقیقه فاصله دارد.اقامت در این هتل در تور دبی سرشار از خاطره و راحتی می باشد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید در تور دبی  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان در تور دبی استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبی سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال برای مسافران تور دبی نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را برای گردشگران تور دبی زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور لحظه آخری دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

آکواریوم برج العرب دبی از مکان هایی است که بینندگان تور دبی را جذب زیبایی های دریا می کند. این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است. این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها را دارا می باشد .تجهیزاتی مانند محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی سعی کرده اند محیطی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد . بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان هتل در تور دبی و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد. این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .در تور دبی پاییز 94 حتما از این مکان دیدن کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید در تور دبی از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در تور دبی در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل برای مسافران تور دبی 94 می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لمریدین دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي در تور کیش اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران تور کیش زیادی است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری در تور کیش هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم در تور کیش آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

در تور کیش پاییز 94 حتما از بازار مرجان کیش خزید کنید.مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید از نظر گردشگران تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع  برای توریستهای تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

بازار هایپر مارکت کیش واقع در در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شد و زیر بنای آن در حدود۳۵۰۰ متر مربع می باشد .گردشگران تور کیش و اهالی کیش می توانند علاوه برتهیه مایحتاج روزانه خود ، مثل میوه ، غذا ، مواد لبنی  و مواد بهداشتی ، از سایر کالاهای متنوعی از قبیل : وسایل زینتی و تزیینی ، انواع پوشاک ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر از بازار هایپر مارکت کیش استفاده نمایند .این مرکز خرید زیبا و بزرگ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيد. هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان تور کیش باشد .اتاق هاي هتل صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد و بعد از یک روز پرجنب و جوش مکان مناسبی برای استراحت مسافران تور کیش میباشد.همچنين رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫ رستوران چينى دورين و سه کافى شاپ ميباشد.این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و مجمعات است که برای گردشگران تور کیش امتیاز خوبی می باشد.کافی نت هتل دارای 2سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و ... است که کلیه سیستم ها برای سهولت مسافران تور کیش به اینترنت پرسرعت متصل مي باشد.در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید. این سالن آرایشی مجهز به کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل در تور کیش بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم بهره مند باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

سنگ نگاره شتر سنگ مشهد بر کناره راه شهر مشهد شاندیز نزدیک به روستای درخت بید واقع شده است و سنگ های بزرگی مرسوم به شتر سنگ بر روی آن نقش بسته است؛ بر این سنگ نگاره نقوشی از قبیل شیر، بز کوهی، گاو، میش و انسان های شکارچی نقش بسته است که می توان قدمت آن ها را به دوران نوسنگی نسبت داد.در تور مشهد آبان 94 حتما از اینجا دیدن کنید. سنگ نگاره های کشف شده در اینجا به احتمال فراوان نشأت گرفته از تجربیات عینی و باورها و اعتقادات و نگرش پیشینیان به محیط زیست است. برای حکاکی روی این سنگ از جسمی سرتیز استفاده شده که حرکت این جسم در جهت های مختلف مشهود است و برای مسافرین تور مشهد جالب میباشد. بیشترین نقوش سنگ نگاره مربوط به طرح حیوانی از جمله بز کوهی، شتر دو کوهانه، گاو کوهاندار و احتمالاً یوز پلنگ است که در میان آنها نقش درخت یا گیاه به صورتی خاص مشاهده می شود. نکته حایز اهمیت در این سنگ نگاره وجود نقوش گاو کوهاندار و شتر دو کوهانه است که به اعتقاد جانورشناسان، خاستگاه این گونه از شترها صحرای گبی مغولستان بوده است.دیدار از این مکان در تور مشهد آذر 94 سرشار از لذت می باشد.

 

 

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . این بوستان بسیار مورد پسند مسافران تور مشهد میباشد.ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد 94 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

هتل رضا مشهد

هتل سه ستاره رضا در شهر مشهد مقدس و در 500 متری از حرم مطهر واقع شده است. مسافت هتل رضا مشهد تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو می باشد. مسافرین تور مشهد در صورت اقامت در این هتل میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت 120 نفر و رستوران با ظرفیت 50 نفر بهره مند شوند. اتاق های هتل رضا مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. هتل رضا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار داده است که میهمانان در صورت نیاز می توانند در فضای لابی و اتاق ها از این خدمت استفاده کنند.

آدرس : مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم

هتل رضا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است.در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما از اینجا خرید کنید. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری مسافران تور مشهد و امداد رسانی بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

 

برج نور مشهد یکی از مراکز خرید  بزرگ و بنام در شهر مشهد واقع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسی مشهد میباشد.برج نور از جمله مراکز خریدی است که در ساخت بنای آن دقت زیادی شده و از شاخصه های آن میتوان به نور پردازی بسیار زیبا و چشم گیر آن برای مسافران تور مشهد اشاره نمود . اگر با تور لحظه آخری مشهد به مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما مرکز خرید برج نور مشهد است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. در فاصله 200 متری از این هتل ایستگاه قطار درون شهری قرار گرفته که میهمانان تور چین می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این مکان دسترسی داشته باشند.در این هتل 4 رستوران برای استفاده میهمانان تور چین وجود دارد. همچنین در هتل سالن استراحت پیانو برای علاقمندان وجود دارد.

هتل کرون پلازا سان پالاس بیجینگ پکن

از امکاناتی که در هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، فروشگاه، سیستم تهویه، آسانسور، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین، استخر سرپوشیده، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات ماساژ، سونا، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و... اشاره داشت.


هتل هیلتون بیجینگ پکن

هتل هیلتون بیجینگ یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. فرودگاه بین المللی پکن 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچین مراکز خرید و اماکن تفریحی این شهر در فاصله 2 کیلومتری ازهتل هیلتون بیجینگ تور چین قرارگرفته است. اتاق های ممتاز دارای امکاناتی نظیر قهوه ساز و وان های مرمری می باشد. در هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری مانند زمین تنیس و اسکواش برای علاقمندان دارد. همچنین میهمانان این هتل به راحتی می توانند به مراکز تفریحی شهر از جمله آشیانه پرندگان و شهر ممنوعه دسترسی داشته باشند.

هتل هیلتون بیجینگ تور چین امکانات دیگری نظیر خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، بار، تهویه، آسانسور، صرافی، دوچرخه سواری، بیلیارد، مرکز بدنسازی، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان ویژه میهمانان تور چین و... دارد. 

هتل هیلتون بیجینگ پکن


 

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن چین واقع شده است. در این هتل برای پذیرایی از میهمانان تور چین 5 رستوران در نظر گرفته شده است. ایستگاه راه آهن پکن در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین پارکینگ رایگان می باشد.

از امکانات هتل می توان به: آسانسور ویژه میهمانان تور چین، انبار بار و چمدان، تهویه، اتاق های ضد صدا، گرمایش، بار، پذیرش شبانه روزی، مرکز بدنسازی، صرافی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، کاریوکی، خدمات نگهداری از اطفال ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل بیجینگ ماریوت سیتی وال

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن چین,بهترین هتل های چین,هتل های خوب چین,معرفی هتل های چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل شانگری لا گوانجو

هتل شانگری لا یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد و در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع از 704 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تشکیل شده است. هتل دارای یک باغ زیبا می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به زمین تنیس، سالن کنفرانس و خدمات نگهداری از اطفال برای میهمانان تور چین اشاره داشت.

همچنین از دیگر امانات هتل: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات ماساژ، صرافی، خدمات خانه داری ویژه میهمانان تور چین، سالن بدنسازی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، بار، کرایه اتومبیل، امکانات ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فروشگاه، فکس و کپی، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... می باشد.

 

هتل شانگری لا گوانجو


هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره تور چین است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو تور چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.


هتل کارات گوانجو

هتل کارات یکی از هتل های 5 ستاره تور چین می باشد که در شهر گوانجو واقع شده است. این هتل در مجموع دارای 302 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل برای مسافران یک اتاق کنفرانس در نظر گرفته شده است. همچنین یک صرافی نیز در این هتل در دسترس می باشد.

هتل کارات گوانجو

از امکانات دیگر هتل برای مسافران تور چین می توان از خدمات خانه داری، انبار بار و چمدان، بار، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، آسانسور ویژه میهمانان تور چین و ... نام برد.



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شانگهای چین,بهترین هتل های شانگهای چین,معرفی هتل های شانگهای چین,هتل های خوب شانگهای چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

هتل پانوراما هیل یکی از هتل های 4 ستاره تور ترکیه است و در شهر کوش آداسی قرار دارد.این هتل در مرکز این شهر واقع شده است. در این هتل 70 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه وجود دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، بار، تهویه، ترانسفر فرودگاه، کرایه اتومبیل، خشکشویی، لباسشویی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، آسانسور، کرایه دوچرخه، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره نمود.

هتل پانوراما هیل کوش آداسی

این هتل در تور ترکیه برای یک کودک زیر 2 سال رایگان و برای یک کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشید رایگان است.


هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی تور ترکیه در کنار ساحل این شهر و در منطقه لانگ بیچ قرار گرفته است. مرکز شهر کوش آدارسی تنها 5 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل آرورا مجموعا دارای 92 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد. یکی از مناطق دیدنی کوش آداسی شهر باستانی افسوس است که هتل آرورا 18 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل ازامکانات مناسبی برای میهمانان تور ترکیه برخوردار است که از این تعداد می توان به: پذیرش 24 ساعته، صرافی برای دسترسی بهتر میهمانان، سیستم تهویه، باشگاه بدنسازی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی ویژه میهمانان تور ترکیه، بار، فکس و کپی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و ... اشاره داشت.

 

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی


هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل در کوش آداسی ترکیه واقع شده است و یک هتل 4 ستاره می باشد. دریای اژه 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. همچنین در 20 کیلومتری هتل ماربل شهر تاریخی افسوس قرار گرفته است. در ضمن این هتل دارای ۱۰۵ اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد.

هتل ماربل کوش آداسی

 از امکاناتی که هتل برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفته است می توان به امکانات ورزشی، استخر، اتاق جلسه، زمین بازی کودکان ،امکانات آبگرم، امکانات تناسب اندام، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، والیبال، بسکتبال، فوتبال، استخر، میز تنیس ویژه میهمانان تور ترکیه، پينگ پنگ، بيليارد، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، خدمات لباسشویی، صندوق ایمن ، خدمات نگهداری از اطفال، کمک های پزشکی ویژه میهمانان تور ترکیه و ... اشاره داشت.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,معرفی هتل های ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره کنکورد ترکیه آنتالیا

تور ترکیه هتل کنکورد آنتالیا
هتل 5 ستاره کنکورد تور ترکیه آنتالیا هتلی است در منطقه لارا که دارای اتاق های بسیار خوب و شیک و مدرن می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر بزرگ و زیبای آن که دارای سرسره های آبی است و این سرسره ها با درختان نخل پوشیده شده اند و این منظره زیبایی هتل و استخر آن را دو چندان کرده است. مسافران تور ترکیه آنتالیا از این امکانات و هم چنین امکانات دیگر آن مثل وای فای رایگان , زمین تنیس , بولینگ ,سالن بیلیارد , سونا و جکوزی و... استفاده کنند. این هتل برای مهمانان خود برنامه های ویژه ای مثل موسیقی زنده کنار استخر ویزه میهمانان تور ترکیه , مسابقه و بازی و... برگزار می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این هتل در رستوران خود 6 فرهنگ متفاوت را با هم ترکیب کرده است یا به عبارت بهتر دارای 6 رستوران ویژه میهمانان تور ترکیه به نام های : رستوران le buffel , asiana , رستوران ایتالیایی (Davinci) , رستوران خانه استیک (Vinario) , رستوران ترکی (Dafne) , رستوران غذاهای دریایی (Poseidon) , رستوران Barbeque که رو به دریاست , رستوران Neyzen که رو به دریا است و در آخر رستوران Food court می باشد. مسافران  تور ترکیه آنتالیا می توانند از این امکانات بی نظیر هتل کنکورد تور ترکیه آنتالیا استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.


 

هتل 5 ستاره هیلتون ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل هیلتون استانبول

هتل هیلتون تور ترکیه استانبول یک هتل 5 ستاره است که بسیار نزدیک به فرودگاه آتاتورک است و فقط 24 متر با آن فاصله دارد و در 3 کیلومتری دریا واقع شده است. این هتل در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است. هتل هیلتون تورترکیه استانبول دارای اتاق های بالکن دار , استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی و هم چنین دارای 7 سالن غذاخوری متنوع است که شما مسافران و مهمانان عزیز تور ترکیه می توانید از آن لذت ببرید. انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود. از دیگر امکانات هتل هیلتون تور ترکیه استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد: زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت ویژه میهمانان تور ترکیه و...


هتل 5 ستاره آوانگارد ترکیه استانبول

 تور ترکیه هتل آوانگارد استانبول

هتل 5 ستاره آوانگارد تور ترکیه استانبول دارای فروشگاه های زیادی است , به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه است. علاوه بر این هتل آوانگارد استانبول دارای یک صرافی نیز می باشد . این هتل دارای 84 اتاق است که این هتل ها بسیار تمیز و زیبا هستند و پنجره های آن دو جداره می باشند.. همچنین این هتل دارای 3 سوئیت می باشد. از امکانات هتل آوانگارد تور ترکیه استانبول می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , ماساژ , سولاریوم و... اشاره کرد.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,هتل های مجلل ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد 94 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد پاییز 94 لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور لحظه آخری مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد 94 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم؟

هتل پارمیدا تور مشهد 94 یکی از هتل های 3 ستاره مشهد مقدس می باشد. این هتل در خیابان امام رضا و در امام رضا 24 واقع شده است. حرم مطهر امام اضا (ع) در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین فرودگاه 15 دقیقه با این هتل در تور لحظه آخری مشهد فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، اینترنت، ترانسفر فرودگاه، لابی، خدمات خانه داری، سونا، جکوزی، استخر، پارکینگ ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 و... اشاره داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات و کیفیت این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل پارمیدا مشهد مراجعه نمایید.

 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم؟,امکانات هتل پارمیدا مشهد,خدمات هتل پارمیدا مشهد,آدرس هتل پارمیدا مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آدورا گلف آنتالیا

هتل آدورا گلف آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی بلک تور آنتالیا 94 واقع شده است دارای اتاقهای 1 تخته ،دو تخته و سه تخته است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی،رستوران و بار و استخر سر پوشیده است

اتاقهای هتل شامل تلفن،مینی بار،تلویزیون ،رادیو و یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 است


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،سونا،ماساژ،مرکز سلامت و آبگرم ،استخر سر پوشیده و ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای چندین فروشگاه ، یک صرافی و اتاق جلسه ی کاملا مجهز ویژه میهمانان تور آنتالیا است میتوانید در باغ هتل استراحت کنید و در فعالیت های ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ،تنیس،بولینگ و پرتاب دارت ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 می باشد


هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور آنتالیا پاییز 94 که در سواحل زیبای آنتالیا است و در دهکده بلدیبی واقع شده است در زمینی به مساحت دویست و پنجاه هزار متر مربع است و دارای ظرفیت سه هزار میهمان در تور لحظه آخری آنتالیا است با امکانات عالی هتل مناسب با همه ی سلیقه ها استهتل تا شهر کمر آنتالیا ده کیلومتر و تا فرودگاه چهل و پنج کیلومتر فاصله دارد.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين در تور کیش پاییز 94 با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است که میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از آن بازدید نمایند. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان در تور کیش 94 مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند که میهمانان تور کیش می توانند از آن بازدید نمایند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است و گردشگران تور کیش 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.

بازديدكنندگان تور کیش 94 در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش

مطالب مرتبط:

 
امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 

برچسب‌ها: پارک دلفینهای کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش,بازدید از کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۴۰ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

بازارهای کیش

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو در تور کیش 94 در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب بیشتر گردشگران تور کیش پاییز 94 اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

این مکان دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ویژه میهمانان تور کیش میباشد.

بازار پرديس دو با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای گردشگران تور کیش 94 به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش پاییز 94 ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .


بازار پردیس یک کیش

 بازار پردیس یک کیش

بازاربين المللي پرديس در تور لحظه آخری کیش يك واقع درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار گرفته است.
 فروشگاههای تجاری بازارپرديس يك، دارای انواع  پوشاك ویژه مسافران تور کیش 94، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌نت، مشغول خدمت‌رسانی به مسافران عزیز تور کیش می‌باشد.

همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي برای میهمانان تور کیش 94 با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان در این بازاراجرا مي گردد.
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 


برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۳۳ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

هتل های کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا تور کیش 94 در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران ویژه میهمانان تور کیش، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­ شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس تور لحظه آخری کیش در سال 1369 در بلوار ایران بنا شده است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره زیبای کیش می باشد. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران تور کیش پاییز 94 شد. رستوران این هتل انواع غذاها را برای میهمانان خود سرو می کند.

 امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره ویژه میهمانان تور کیش و...

 آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره گاردنیا تور کیش 94 بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ بنا شده است. این هتل ساحلی است. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه می باشد. هتل گاردنیا ترانسفر فرودگاهی دارد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره کرد.در ضمن این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به مسافران تور کیش خود ارایه میدهد.

  آدرس : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

مطالب مرتبط:

 
امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۲۴ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

هتل مجیک سان تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل در واقع شده است. فرودگاه انتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با هتل میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

از امکانات هتل می توان به رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا، پذیرش 24 ساعته، صرافی، استخر روباز، سونا ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مرکز سلامت و آبگرم، اینترنت پرسرعت، فروشگاه، ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل مجیک سان آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا
مطالب مرتبط:

 


برچسب‌ها: امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟,نظرات درباره هتل مجیک سان آنتالیا,قیمت هتل مجیک سان آنتالیا,امکانات هتل مجیک سان آنتالیا,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۱۳ توسط elham khodabakhshi دسته : تور آنتالیا نظر(0)

رستوران های آنتالیا

رستوران 7mehmet آنتالیا

این رستوران در تور آنتالیا 94 یکی از رستوران های زنجیره ای در آنتالیا می باشد که در آن غذاهای سنتی خانگی تهیه می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و طعم بی نظیر غذاهای اصیل ترکی بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کرده است . 

رستوران 7mehmet آنتالیا


رستوران alp pasa آنتالیا

رستوران alp pasa آنتالیا

این رستوران در هتل alp pasa قرار گرفته است و منوی آن شامل غذاهای ترکی می باشد . شما مسافران تور آنتالیا پاییز 94 می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید . در این رستوران انواع غذاهای ترکی با بهترین عرضه می شود و گردشگران می توانند از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرند .


رستوران china garden آنتالیا

این رستوران در تور لحظه آخری آنتالیا یک رستوران به سبک چینی می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به مدیترانه می باشد و شما گردشگران تور آنتالیا 94 می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای اطراف آن و همچنین دیدن مدیترانه لذت ببرند .

 رستوران china garden آنتالیا

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های لوکس آنتالیا,معرفی رستوران های آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

هتل مجیک سان تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل در واقع شده است. فرودگاه انتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با هتل میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

از امکانات هتل می توان به رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا، پذیرش 24 ساعته، صرافی، استخر روباز، سونا ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مرکز سلامت و آبگرم، اینترنت پرسرعت، فروشگاه، ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل مجیک سان آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟,نظرات درباره هتل مجیک سان آنتالیا,قیمت هتل مجیک سان آنتالیا,امکانات هتل مجیک سان آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو در تور کیش 94 در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب بیشتر گردشگران تور کیش پاییز 94 اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

این مکان دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ویژه میهمانان تور کیش میباشد.

بازار پرديس دو با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای گردشگران تور کیش 94 به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش پاییز 94 ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .


بازار پردیس یک کیش

 بازار پردیس یک کیش

بازاربين المللي پرديس در تور لحظه آخری کیش يك واقع درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار گرفته است.
 فروشگاههای تجاری بازارپرديس يك، دارای انواع  پوشاك ویژه مسافران تور کیش 94، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌نت، مشغول خدمت‌رسانی به مسافران عزیز تور کیش می‌باشد.

همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي برای میهمانان تور کیش 94 با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان در این بازاراجرا مي گردد.
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين در تور کیش پاییز 94 با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است که میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از آن بازدید نمایند. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان در تور کیش 94 مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند که میهمانان تور کیش می توانند از آن بازدید نمایند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است و گردشگران تور کیش 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.

بازديدكنندگان تور کیش 94 در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک دلفینهای کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش,بازدید از کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

مرکز خرید آرمان دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه برای سهولت گردشگران تور مشهد 94 می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مشهد اشاره کرد.

 

 

 

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر برای بازدید مسافران تور لحظه آخری مشهد در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد ، مراکز خرید مشهد ، بهترین مراکز خرید مشهد ، مراکز خرید ارزان مشهد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید.

در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد ، دیدنی های مشهد ، جاذبه های گردشگری مشهد ، جاذبه های توریستی مشهد ، بهترین جاذبه های توریستی مشهد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران لوکس ژاپنی okku در فوریه 2009 در خیابان شیخ زاید در طبقه اول هتل اچ افتتاح شده است. این رستوران به دلیل کیفیت خوب غذاهای آن سه سال متوالی برنده جایزه شد و غذاهای آن توسط بهترین و معروف ترین سرآشپزهای دنیا پخته و با تزئینی زیبا، در ظرف هایی جذاب سرو می شود. مسافران تور دبی آبان 94 می توانند در محیط گرم، صمیمی و دنج این رستوران لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: The H Hotel Dubai, 1st Floor, One Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates

 

 

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

رستوران ژاپنی okku دبی

 

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره که به معنی صدف است از بهترین رستوران های جهان است و در طبقه زیرین برج العرب واقع شده است . قرار گیری این رستوران در کنار اکواریوم های زیبا، آن را به رستورانی خاص تبدیل کرده که مسافران تور دبی 94 می توانند در این رستوران تجربه ای متفاوت و  شگفت انگیز داشته باشند. کیفیت و تنوع غذاهای این رستوران و محیط خاص آن لحظات زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 

رستوران المحاره دبی

 

 رستوران المحاره دبی

 

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی

 

   



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی ، بهترین رستوران های دبی ، رستوران های ارزان دبی ، رستوران های مجلل دبی ، ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل 4 ستاره امارات گرند در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل 47 طبقه 430 اتاق دارد که اتاق های آن به سبک مدیترانه ای دکور شده اند و دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... هستند. مهمانان تور دبی 94 می توانند در باشگاه مجهز و زمین تنیس این هتل به تفریح بپردازند و همچنین مرکز اسپا دارای امکاناتی مثل سونا و اتاق بخار می باشد. در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر از خلیخ فارس وجود دارد که منویی متنوع از غذاهای بین المللی دارد. فاصله هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی  و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

 زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.در تور دبی آذر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

هتل امارات گرند دبی

اتاق هتل امارات گرند دبی



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امارات گرند دبی ، هتل های دبی ، بهترین هتل های دبی ، هتل های ارزان دبی ، هتل های مجلل دبی ، ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل لاساگرادا استانبول

 

هتل 5 ستاره لاساگردا در محله عثمان بی در چند قدمی منطقه نیسانتاسی قرار دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات کتری برقی، وای فای رایگان، حمام مدرن و ... می باشد. تراس بزرگ این هتل چشم انداز بینظیری از شهر زیبای استانبول دارد. مسافران تور استانبول 94می توانند در رستوران "کایرا" از انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی لذت ببرند و در رستوران دیگر آن نیز با صبحانه بوفه از مهمانان پذیرایی می شود که صبحانه این رستوران شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان تازه و ... می باشد. 

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر رو باز، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان. 

در تور استانبول آبان 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

 اتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاساگرادا استانبول ، هتل های استانبول ، بهترین هتل های استانبول ، هتل های ارزان استانبول ، هتل های مجلل استانبول ، ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل وایت هاوس استانبول

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول 94 ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

در تور استانبول آذر 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

اتاق هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

رستوران هتل وایت هاوس استانبول

   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل وایت هاوس استانبول ، هتل های استانبول ، بهترین هتل های استانبول ، هتل های ارزان استانبول ، هتل های مجلل استانبول ، ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

 

 هتل نشنال در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی، فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است، همچنین مسافران تور ارمنستان 94 می توانند با 20 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی ایروان برسند. این هتل دارای 57 اتاق است که شامل امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی هستند و از نظر ظاهری نیز سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه دارند. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه.در تور ارمنستان آبان 94 از اقامت این هتل غافل نشوید

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

اتاق هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

رستوران هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

باشگاه هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان 

استخر هتل نشنال ایروان ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل نشنال ایروان ارمنستان ، هتل های ارمنستان ، بهترین هتل های ارمنستان ، هتل های ارزان ارمنستان ، هتل های مجلل ارمنستان ، ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

 هتل 5 ستاره لاتار در منطقه سیلیکیان، در خیابان پنجم، در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان قرار گرفته است. این هتل دارای 19 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام شخصی، سشوار و تهویه می باشند. در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می شود و انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران پخت می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر است و مهمانان به صورت رایگان به این فرودگاه ترانسفر می شوند. مسافران تور ارمنستان 94 میتوانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، تراس، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، واکس، لاندری، غذاهای رژیمی، بار، رستوران. در تور ارمنستان آذر 94 از اقامت این هتل غافل نشوید

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

اتاق هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

تالار هتل لاتار ایروان ارمنستان

هتل لاتار ایروان ارمنستان

رستوران هتل لاتار ایروان ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاتار ایروان ارمنستان ، هتل های ارمنستان ، بهترین هتل های ارمنستان ، هتل های ارزان ارمنستان ، هتل های مجلل ارمنستان ، ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

ویلا بیچ کوش آداسی

 

ویلا بیچ در 100 متری ساحل کدینلار کوش آداسی واقع شده و اتاق هایی زیبا و باغ و تراس با چشم انداز دریا دارد. ویلاها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار، دمپایی و ... هستند. مسافران تور کوش آداسی 94می توانند در آشپزخانه مجهز این ویلا به پخت غذا بپردازند و از جمله امکانات آشپزخانه ماشین ظرفشویی و قهوه ساز می باشد. این ویلا در 4 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی و در 85 کیلومتری فرودگاه ازمیر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه توسط ویلا انجام می شود. 

آدرس: Plaj Evleri Sitesi 9. Sok No: 24 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلا بیچ

باغ، تراس، آشپزخانه مشترک، دارت، ورزش های آبی، ساحل، کرایه دوچرخه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم تهویه.

 

 

در تور کوش آداسی آبان 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

 

ویلا بیچ کوش آداسی

ویلا بیچکوش آداسی

ویلا بیچ کوش آداسی

اتاق ویلا بیچکوش آداسی

   



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: ویلا بیچ کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ، بهترین هتل های کوش آداسی ، ارزان ترین هتل های کوش اداسی ، هتل های لوکس کوش آداسی ، ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل رزا کوش آداسی

 

هتل رزا در 2/4 کیلومتری مارینا و 1/9 کیلومتری ساحل لیدیز بیچ قرار دارد. این هتل 9 آپارتمان دارد که آشپرخانه مجهز این آپارتمان ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، مایکروفر، گاز و ... می باشد. مسافران تور کوش آداسی 94می توانند در باغ زیبای این هتل به تفریح و بازی پینگ پونگ بپردازند. از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی 2/3 کیلومتر و تا پارک آبی آکا فانتاسی 8 کیلومتر است. فرودگاه ازمیر نیز در 51 کیلومتری هتل می باشد. 

آدرس: Ikicesmelik mahallesi, 628 sok. No:3 Roza Apartments, Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رزا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، پینگ پونگ، سونا، باشگاه، حمام ترکی، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

در تور کوش آداسی آذر 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

 

 

هتل رزا کوش آداسی

هتل رزا کوش آداسی

هتل رزا کوش آداسی

اتاق هتل رزا کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رزا کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ، بهترین هتل های کوش آداسی ، ارزان ترین هتل های کوش اداسی ، هتل های لوکس کوش آداسی ، ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان می باشد و مساحت آن حدود 20000 متر مربع است . این هتل در جنوب شرقی کیش و در ابتدای جاده جهان در نزدیکی ساحل است و فاصله این هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد .این هتل دارای 932 اتاق و 276 تختخواب است که اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهدتشتی ایرانی،حمام و مبلمان می باشند، اقامت در اتاق های مناسب و زیبای این هتل استراحت لذت بخشی را برای مسافران تور کیش آبان 94 به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شباویز کیش

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 هتل شباویز کیش

   



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش ، هتل های کیش ، بهترین هتل های کیش ، هتل های ارزان کیش ، هتل های مجلل کیش ، ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در میدان پردیس، بلوار رودکی واقع شده و به تازگی بازسازی شده است , این هتل به بازارهای پردیس ۱ و پردیس ۲ و مجتمع تجاری کیش بسیار نزدیک می باشد که در این دو مراکز خرید عمده ترین اجناس مارک را می توان خریداری کرد . پلاژ آقایان به هتل آرا کیش نزدیک می باشد و آقایان می توانند در کمترین زمان به پلاژ بروند، فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد. این هتل 60 اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته  چهار تخته دارد که این اتاق ها از امکانات خوبی برای مسافران  تور کیش 94 برخوردار می باشد.

امکانات هتل آرا کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

 

 

آدرس هتل آرا کیش : جزیره کیش , میدان پردیس , بلوار رودکی

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرا کیش ، هتل های کیش ، بهترین هتل های کیش ، هتل های ارزان کیش ، هتل های مجلل کیش ، ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

تور مالزی آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی,جاذبه های گردشگری دبی , ارزان ترین جاذبه های گردشگری دبی , بهترین جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی را دارا می باشد و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود ارائه می دهد از این رو مورد استقبال مسافران تور مالزی قرار گرفته است

این هتل شامل 210 اتاق شیک و مجلل می باشد. همچنین اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. در هتل يک صرافي وجود دارد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز می باشد که در صورت درخواست مسافران به آنها داده خواهد شد.

از امکانات هتل سایو جان کوالالامپور مالزی می توان به ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار اشاره کرد که تمامی این امکانات برای میهمانان تور مالزی رایگان می باشد . این هتل امکانات ویژه ای نظیر زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان را نیز برای کودکان شما فراهم کرده است تا هم برای خانواده ها و هم کودکان سفری آرام و لذت بخش را به همراه آورد. مسافران می توانند ساعت ها در باغ زیبای هتل به گردش بپردازند. 

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند در طی این سفر همچنان به ورزش خود پرداخته و از امکانات ورزشی که هتل ارائه می دهد مانند تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسکواش استفاده نمایند. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران تور مالزی می باشد تا اقامتی خوب و بی نظیر را برایشان به ارمغان آورد.

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سایو جان کوالالامپور مالزی , هتل های مالزی , قیمت هتل های مالزی , ارزان ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.تور مالزی آذر 94

 

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافران تورمالزی را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند. تور مالزی آذر 94

 

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تورمالزی می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند. 

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مایا کوالالامپور مالزی, هتل های مالزی , بهترین هتل های مالزی , قیمت هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()