نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان لبخند مشهد :

 یکی از جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد از لحاظ بنا می باشد از خصوصیات بارز آن این است که فاصله آن تا حرم امام رضا (ع) فقط 500 متر می باشد . این ساختمان شامل  24 واحده1 خوابه است . این هتل دارای امکاناتی نظیر اتاقهای شیک ، اینترنت در لابی و اتاقها، آشپز خانه ، رستوران ، کافی شاپ و خدمات 24 ساعته خانه داری ، صندوق امانات الکترونیکی ، سیستم گرمایش و سرمایشی ، صبحانه رایگان بصورت بوفه در اختیار گردشگران تور مشهد قرار می گیرد.

 


هتل آپارتمان آلما مشهد :

 

 

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.

 

در حال حاضر این هتل از گردشگران تور مشهد فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) پذیرایی می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا می باشد . 

 

امکانات هتل آپارتمان آلما مشهد :

 

لابي , كافي شاپ , اينترنت در لابي , فولبرد , رستوران , سرویس حرم , سالن کنفرانس , خدمات خانه داری , گشت درون و برون شهریور , تاکسی سرویس , صندوق امانات اختصاصی , صبحانه

 


هتل آپارتمان ستارگان مشهد :

 

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابه  و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران تور مشهد می باشد. افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است.

 

امکانات این هتل شامل :

 

لابي,  كافي شاپ ,ماهواره,  اينترنت در لابي ,چایخانه سنتی ,رستوران ,صندوق امانات اختصاصی ,گشت درون و برون شهری

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد, هتل آپارتمان های مشهد, هتل آپارتمان آلما مشهد,هتل آپارتمان ستارگان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

  آرامگاه خواجه اباصلت هروی مشهد 

به استناد بعضی از روایات و منابع معتبر تاریخ اسلام،عبدالاسلام بن صالح بن سلیمان ایوبتور مشهد پاییز 94بن میسره مشهور به ((خواجه اباصلت هروی)) از دانشمندان،محدثین،متکلمین،و راویان به نام عصر خود بوده که به نقل از مجالس المومنین ولادت وی حدود 160 ه.ق یا نیمه دوم سده دوم هجری در مدینه روی داده و بدین سبب که اجدادش از هرات بوده اند بااصالت هروی معروف گردیده است. وی پس از ورود امام رضا (ع) به خراسان به این ناحیه آمد و در سفر و حضر ملازم و همراه حضرت علی بن موسی الرضا و راوی صریح چگونگی شهادت آن حضرت به دست ماموران عباسی بود وی با توجه به رخدادهای سیاسی دوران عباسیان تا هنگام وفاتش به دور از انظار زندگی می کرد. بنا به قول سمعانی اباصلت در سال 232ق و بنابر نقل خطیب بغدادیتور مشهد پاییز 94در تاریخ بغداد و ابن تغری بردی در آخر شوال 236ه.ق در زمان حکومت طاهر بن عبدالله در خراسان دارفانی را وداع گفت بنای پیشین آرامگاه گویا بقعه ای نیمه مخروبه بوده که مقارن با گسترش شهر مشهد و به همت کربلایی محمد علی درویش از عرفای سده هشتم هجری به صورت یک بنای چهار ضلعی و گنبدی بر فراز آن تجدید بنا گردید.و در حدود سال های 1310و1352 ش مرمت ها و الحاقی در آن صورت گرفت همچنین در سال های اخیر بنای آرامگاه با زیر بنای 920متر مربع با شیوه جدید بازسازی شده و نمای ضریح بنام امام هشتم به صورت هشت ضلعی طراحی و ساخته شده است و پیرامون آن نیز تسهیلاتی را از جمله خدمات رفاهی رستوران چایخانه بخش اداری تجاری و پارکینگ برای زایزین فراهم آورده اند این مجموعه در فاصله 10 کیلومتری شرق شهر مشهد در حاشیه جاده فریمان-مشهد قرار دارد. که قردشگران تور مشهد می توانند به راحتی از آن بازدید کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه خواجه اباصلت هروی مشهد , اماکن زیارتی مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک جنگلی شاندیز مشهد

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگرانتور مشهدرا به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. در تور مشهد از این مکان زیبا دیدن فرمایید. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

 مطالب مرتبط:

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان مقدم مشهد

هتل آپارتمان مقدم یکی از هتل آپارتمان نو ساز مشهد است که در شهریور ماه سال ۱۳۹۲ ساخته و افتتاح شده است. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۳۰۰ متر که معادل ۵ دقیقه پیاده روی می باشد و به عبارتی این هتل از هتل های نزدیک حرم مشهد است . در تور مشهد از این هتل آپارتمان زیبا استفاده نمایید. هتل آپارتمان مقدم مشهد که یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد  دارای 36 واحد شامل 18 اتاق دو تخته , 6 اتاق 3 تخته , 12 اتاق 4 تخت با ظرفیت 102 نفر می باشد.با توجه به فاصله کم هتل آپارتمان مقدم تا حرم مسافرین محترم تور مشهد می توانند راحتی را در این سفر و هتل آپارتمان تجربه کنند.

از جمله امکانات هتل آپارتمان مقدم مشهد می توان به : صبحانه به صورت بوفه (سلف سرویس) و همچنین ناهار,شام به صورت منو انتخابی اشاره کرد. هتل آپارتمان مقدم مشهد دارای رستورانی با ظرفیت 60 نفر با وعده های غذایی :

ناهار : چلو کباب جوجه , چلو کباب کوبیده , چلو مرغ , چلو قیمه , چلو قرمه سبزی 

شام : خوراک جوجه , خوراک کوبیده , خوراک شنسل مرغ , همبرگر و هات داگ  میباشد.

هتل آپارتمان مقدم مشهد

 

هتل آپارتمان ترنج مشهد

یکی از هتل آپارتمان های مشهد هتل آپارتمان ترنج است که در نزدیکترین مکان به حرم امام رضا (ع) قراردارد.این هتل آپارتمان با داشتن 16 واحد ، سیستم کولر گازی و گرمایش شوفاژ با بازسازی جدید یکی ازهتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد که آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.

همچنین 16واحد این هتل شامل : 8 سوئیت 3 تخته با ظرفیت 3 نفر 8 آپارتمان یک خوابه 3 تخته با ظرفیت 4نفر 4 کانکت 4 تخته با ظرفیت 6 نفرمیباشد.

البته این هتل از مهمانان با صبحانه , ناهار و شام پذیرائی می کنند وصبحانه این هتل  منوی مثل تخم مرغ نیمرو , تخم مرغ آب پز, املت, پنیر ,کره ,مربا, حلوا شکری, سوسیس و کالباس دارد. مسافران تور مشهد میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات راسپری کنند.

هتل ترنج مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان ترنج مشهد

هتل آپارتمان مقدم مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل هفت آسمان مشهد

این هتل سه ستاره تا حرم مطهر هفتصد کیلومتر فاصله دارد و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد هتل دارای نه طبقه است دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ،یخچال، تلویزیون، سوئیت،اینترنت وایرلس،ترانسفر شبانه روزی حرم، صبحانه خوری ، رستوران و کافی شاپ است. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را تجربه کنند. 

هتل هفت آسمان مشهد

 

هتل تهران مشهد

این هتل سه ستاره در مساحتی به اندازه یاز ده هزار متر مربع واقع شده است این هتل در سال پنجاه دو تاسیس گردید و تا حرم مطهر پنج دقیقه فاصله دارد و دارای امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، سوئیت رستوران، اینترنت، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و پارکینگ است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند بهترین لحظات را تجریه کنند.

 مطالب مرتبط:

هتل تهران مشهد

هتل هفت آسمان مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مرکزی مشهد

این مجموعه بازار در چهارراه شهدا مشهد قرار گرفته است . ساختمان های این بازار در چهار طبقه قرار گرفته اند . در طبقه دوم این بازار مراکز تجاری عمده و دفاتر بازرگانی قرار گرفته اند . این بازار از دوبخش تشکیل شده است . در غرفه های این بازار انواع مختلفی از پوشاک ، سوغات ، زینت آلات و نمادهای مذهبی و دیگر مایحتاج گردشگران تور مشهد عرضه می‌شود .

بازار مرکزی مشهد

این بازار یکی از بازار های پرطرفدار مشهد می باشد و یکی از بازار های سرپوشیده مشهد به شمار می رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خور جلب کرده است .

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد

این بازار در گذشته بخشی از محله قدیمی بوده که در قسمت ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و به دلیل موقعیت اقتصادی مشهد خانه های این قسمت به مراکز تجاری و بازار تبدیل شده است. این بازار به دلیل معماری خاص و ترکیب قدیمی ای که دارد نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک می باشد . همچنین این بازار دسترسی خوبی به برخی از هتل ها دارد .

مطالب مرتبط:

بازار مرکزی مشهد

 

بازار جنت مشهد

تور مشهد پاییز 94

تور مشهد آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , معروف ترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

سنگ نگاره شتر سنگ مشهد بر کناره راه شهر مشهد شاندیز نزدیک به روستای درخت بید واقع شده است و سنگ های بزرگی مرسوم به شتر سنگ بر روی آن نقش بسته است؛ بر این سنگ نگاره نقوشی از قبیل شیر، بز کوهی، گاو، میش و انسان های شکارچی نقش بسته است که می توان قدمت آن ها را به دوران نوسنگی نسبت داد.در تور مشهد آبان 94 حتما از اینجا دیدن کنید. سنگ نگاره های کشف شده در اینجا به احتمال فراوان نشأت گرفته از تجربیات عینی و باورها و اعتقادات و نگرش پیشینیان به محیط زیست است. برای حکاکی روی این سنگ از جسمی سرتیز استفاده شده که حرکت این جسم در جهت های مختلف مشهود است و برای مسافرین تور مشهد جالب میباشد. بیشترین نقوش سنگ نگاره مربوط به طرح حیوانی از جمله بز کوهی، شتر دو کوهانه، گاو کوهاندار و احتمالاً یوز پلنگ است که در میان آنها نقش درخت یا گیاه به صورتی خاص مشاهده می شود. نکته حایز اهمیت در این سنگ نگاره وجود نقوش گاو کوهاندار و شتر دو کوهانه است که به اعتقاد جانورشناسان، خاستگاه این گونه از شترها صحرای گبی مغولستان بوده است.دیدار از این مکان در تور مشهد آذر 94 سرشار از لذت می باشد.

 

 

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . این بوستان بسیار مورد پسند مسافران تور مشهد میباشد.ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد 94 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

هتل رضا مشهد

هتل سه ستاره رضا در شهر مشهد مقدس و در 500 متری از حرم مطهر واقع شده است. مسافت هتل رضا مشهد تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو می باشد. مسافرین تور مشهد در صورت اقامت در این هتل میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت 120 نفر و رستوران با ظرفیت 50 نفر بهره مند شوند. اتاق های هتل رضا مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. هتل رضا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار داده است که میهمانان در صورت نیاز می توانند در فضای لابی و اتاق ها از این خدمت استفاده کنند.

آدرس : مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم

هتل رضا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است.در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما از اینجا خرید کنید. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری مسافران تور مشهد و امداد رسانی بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

 

برج نور مشهد یکی از مراکز خرید  بزرگ و بنام در شهر مشهد واقع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسی مشهد میباشد.برج نور از جمله مراکز خریدی است که در ساخت بنای آن دقت زیادی شده و از شاخصه های آن میتوان به نور پردازی بسیار زیبا و چشم گیر آن برای مسافران تور مشهد اشاره نمود . اگر با تور لحظه آخری مشهد به مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما مرکز خرید برج نور مشهد است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد 94 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد پاییز 94 لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور لحظه آخری مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد 94 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم؟

هتل پارمیدا تور مشهد 94 یکی از هتل های 3 ستاره مشهد مقدس می باشد. این هتل در خیابان امام رضا و در امام رضا 24 واقع شده است. حرم مطهر امام اضا (ع) در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین فرودگاه 15 دقیقه با این هتل در تور لحظه آخری مشهد فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، اینترنت، ترانسفر فرودگاه، لابی، خدمات خانه داری، سونا، جکوزی، استخر، پارکینگ ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 و... اشاره داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات و کیفیت این هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل پارمیدا مشهد مراجعه نمایید.

 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فاصله هتل پارمیدا مشهد تا حرم؟,امکانات هتل پارمیدا مشهد,خدمات هتل پارمیدا مشهد,آدرس هتل پارمیدا مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

مرکز خرید آرمان دارای مساحت 10535 متر مربع و زیربنایی حدود 90 هزار متر مربع است. پروژه آرمان با داشتن 95 متر از بر خیابان نواب صفوی و فقط حدود 500 متر فاصله با حرم امام رضا (ع) در موقعیتی استثنایی قرار گرفته و می‌تواند پاسخگوی نیاز زائران تور مشهد باشد. پروژه آرمان در 13 طبقه ساخته شده است و دارای 401 واحد تجاری، 291 واحد اقامتی، 119 واحد مسکونی و 431 واحد پارکینگ است. در ساخت این پروژه از جدیدترین تکنولوژی صنعت ساختمان شده است و در طراحی یکی از نمونه های منحصربه‌فرد شهر مشهد به حساب می‌آید. وجود تفرجگاه مرکزی با طراحی فوق‌العاده خاص و منحصربه‌فردش این مجتمع را در نوع خود بی‌نظیر کرده است. از ویژگی‌های اصلی این پروژه برای سهولت گردشگران تور مشهد 94 می‌توان به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، معماری نوآورانه و خاص، تنوع متراژ در واحدها، طراحی داخلی مدرن و زیبا و دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر مشهد اشاره کرد.

 

 

 

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد واقع در انتهای سی متری طلاب نبش میدان مفتح در زمینی به مساحت حدودا ۷۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع در چهار طبقه  و بالغ بر ۷۲۰ مغازه اجرا شده است .در این مجتمع تجاری در طبقه همکف سیسمونی نوزاد و لباس کودک , همکف پوشاک آقایان و خانمها ,طبقه اول بورس مانتو و روسری , طبقه دوم لوازم عروس و داماد, ساعت , بدلیجات , طلا و جواهر برای بازدید مسافران تور لحظه آخری مشهد در نظر گرفته شده است .متراژ واحدهای تجاری در طبقات متغیر است. این مجموعه دارای ۱۱ واحد کافی شاپ و فست فود است که درحال حاضر فعال هستند .تاسیسات مجموعه شامل اتاق کنترل , سیستم دوربین مداربسته ,سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم برق اضطراری می باشد . هر طبقه دارای پله برقی و در سه قسمت سالن به سه اسانسور مجزا و به پله های اضطراری مجهز می باشد . مسجد و نمازخانه در طبقه سوم واقع شده است.این مجتمع سعی کرده است با فراهم کردن محیطی جذاب و آرام  گردشگران گرامی تور مشهد را به بازدید از این بازار دعوت نماید.

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

 

 

   



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف مشهد ، مراکز خرید مشهد ، بهترین مراکز خرید مشهد ، مراکز خرید ارزان مشهد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید.

در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد ، دیدنی های مشهد ، جاذبه های گردشگری مشهد ، جاذبه های توریستی مشهد ، بهترین جاذبه های توریستی مشهد ، ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد: تور مشهد آذر 94

 

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بابا قدرت مشهد, رستوران های مشهد , بهترین رستوران های مشهد , قیمت رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

رستورران روف گاردن هتل درویشی: مخصوص سرو غذا های فرنگی. مکانی رویایی در آسمان شهر مشهد، رویای روزهای بارانی و شب های پرستاره را برای گردش گران تور مشهد در هتل درویشی حقیقت ببخشید.تور مشهد آذر 94

رستوران ارغوان هتل درویشی: مخصوص سرو صبحانه، با آرامشی بی نظیر  برای مسافران تور مشهد صبح خود را در این رستوران آغاز کنید.
چایخانه سنتی برکه: در محوطه هتل در کنار برکه زیبای هتل درویشی واقع شده است که ساعات خوبی را برای گردشگران تور مشهد رغم می زند.
رستورران فیروزه هتل درویشی:مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی
رستورران آتریوم هتل درویشی:مخصوص سروغذاهای ایرانی با چهار نخل بلند قامت، چشمان شما را به ارتفاع رستوران آتریوم در هتل درویشی دعوت می کنیم. با سقف شیشه ای، متفاوت تر از تمام تصورات، باشکوه و مجلل
کافی شاپ هتل درویشی: واقع در اسپا هتل درویشی با سرو انواع دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرم  کام مسافران تور مشهد را شیرین می کند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد , رستوران های مشهد , قیمت رستوران های مشهد ,ارزان ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد آذر 94همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران تندور مشهد , رستوران های مشهد , قیمت رستوران های مشهد , ارزان ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

سقاخانه اسماعیل طلايی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است . بنا بر متون قدیم، بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .

 


 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تورمشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد , بهترین جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 هتل هلیا مشهد 4 ستاره

این هتل 4 ستاره در خيابان امام رضا مشهد با فاصله اي حدود 5 دقيقه پياده تا حرم مطهر امام رضا (ع)  قرار دارد. تور مشهد آذر 94این هتل دارای 96 اتاق لوکس 1 خوابه و 2 خوابه می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت ، دو رستوران بزرگ ، یک کافی شاپ ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی ، دو پارکینگ اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون ، سالن اجتماعات ، لاندری و سرو چای و قهوه اشاره کرد.

 


 

 

 هتل ميثاق مشهد 4 ستاره

 

 

هتل ميثاق مشهد در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی قرار دارد و وسعتی حدود 26000 مترمربع دارد. تور مشهد آذر 94این مجموعه از یک فضای سبز بسیار بزرگ با مناظر بسیار زیبا تشکیل شده و از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد از این رو در بین دیگر هتل های مشهد جایگاه ویژه ای دارد. هتل ميثاق مشهد جهت رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد سرویس هایی برای رفت و برگشت به حرم امام رضا (ع) برای این عزیزان تدارک دیده است که هر روز صبح ساعت 9 حرکت کرده و ساعت 12:30 به هتل برمیگردد. از امکانات دیگر  هتل ميثاق مشهد می توان به زمين تنيس ،  مجموعه محهزو زيباي استخر و سوناي خشك وبخار ، پاركينگ وميني بوس جهت تشرف میهمانان تور مشهد به حرم ،زمين بازی كودكان و رستوران با ظرفيت 500 نفر‌ اشاره کرد.

 


 

 

هتل جهان مشهد

 

 

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهدبرای اقامت خانوادگی بسیار راحت و مناسب می باشد.تور مشهد آذر 94

 

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

منبع : هتل های مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , قیمت هتل های مشهد, ارزان ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

منطقه طرقبه با وسعت 1600 کیلومترمربع در منطقه‌‌ای کوهستانی در امتداد بینالود واقع شده و در 15 کیلومتری مشهد در غرب انتهای بولوار وکیل‌آباد قرار دارد. طرقبه دارای سابقه‌ای طولانی در تاریخ این شهر است و به عنوان یکی از مناطق دشت توس به نام تروغبذ در قرون اسلامی مطرح بوده است. همین‌طور در طول سده‌های اسلامی به صورت گذرگاه و تفرج‌گاه نیز به شمار می‌رفت. این مکان در امتداد دره‌ی بسیار با صفایی واقع شده و از نظر زمین‌شناسی از بخش‌های دشت، پای کوه و کوهستانی شکل گرفته است. گردش در این منطقه را در تور لحظه آخری مشهد از دست ندهید.طرقبه دارای آب و هوای سرد و خشک با تابستان‌هایی خنک و مطبوع می‌باشد که به دلیل بالا بودن ارتفاع آن، میزان بارندگی این منطقه نسبت به شهر مشهد بیشتر است. از مهمترین صنایع دستی منطقه علاوه بر بافته‌ها و ساخته‌های بومی، سبدبافی است که به سبب توریستی بودن طرقبه، بازار این تولیدات از موقعیت مطلوبی برخوردار است. صنایع ظریف حصیر بافی، در میان گردشگران تور مشهد که به این منطقه از مشهد سفر می‌کنند، جایگاه ویژه‌ای دارد. علاوه بر آن پرورش گل و گیاه نیز از مشاغل فعال طرقبه است.همچنین در دامنه‌ی شمالی رشته کوه‌های بینالود واقع در غرب و جنوب‌غربی شهرستان مشهد، دره‌های باصفا و سرسبزی برای مسافرین تور مشهد وجود دارد. دره‌های زیبای مایان، دهبار و جاغرق در طرقبه با باغ‌های میوه‌ی فراوان از جمله این دره‌های سرسبز می‌باشد.

 

منطقه ییلاقی طرقبه

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: منطقه ییلاقی طرقبه در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

در فاصله 55 کیلومتری از شهر مشهد و در روستای بیوه ژن توقفگاهی قرار دارد که علاوه بر جنبه مذهبی از نظر گردشگری نیز حائز اهمیت است. بنا بر نقل قولهایی شخصیت های مدفون در بنا امام زادگان هاشم و محتشم (علیهماالسلام) از نوادگان حضرت موسی بن جعفر(ع) می باشند. همه روزه زائرین و مسافران تور مشهد بسیاری برای زیارت آرامگاه به این مکان می آیند. وجود قنات با آب فراوان سبب سرسبزی محدوده آرامگاه با سایه هایی کوهستانی گردیده و از نظر امکانات رفاهی در حد مطلوبی قرار دارد.

 

 

 

 

امامزاده یحیی این آستانه متبرکه و مکان زیارتی در فاصله حدود 50 کیلومتری شمال شرقی شهر مشهد و در یک کیلومتری روستای میامی در بخش رضویه قرار دارد. مدفون در این مکان امام زاده یحیی‌بن حسین بن زید یکی از فرزندان زید بن علی بن حسین می باشد. وی که حسین نام داشته دارای چندین فرزند بوده که یکی از انها به نام یحیی با کنیه ابوالحسن شناخته می شد.زیارت از این امامزاده را در تور مشهد 94 از دست ندهید.بنای مزبور مشتمل بر رواقی چهار ضلعی،گنبد فیروزه ای رنگ دو پوسته،مناره های طرفین ورودی و کتیبه ای سنگی بر سر در آن به تاریخ 937ق است.بنای مزبور مقارن با سال های اولیه حکمرانی شاه طهماسب صفوی بنیان گرفته است به استناد مضمون کتیبه هویت صاحب مزار در زمان ساخت مقبره برادر زاده یحیی بن زید تصور شده اما ارادتمندان این آستانه میامی را آرامگاه یحیی بن زید می پندارند. بنابر تواریخ موجود یحیی بن زید هم ظاهرا در سال 207یا 209ق در بغداد دارفانی را وداع گفته است.با این همه علاوه بر گردشگران مذهبی تور مشهد پاییز 94 داخلی در سال های اخیر مسلمانان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس توجه ویژه ای به این مکان معطوف داشته اند. طرح جامع توسعه اماکن این آستانه مقدسه در محدوده ای به وسعت 55 هکتار توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در حال اجرا می باشد که در این کاربری ها زایر سرا ،کشتارگاه جهت نذورات،آشپزخانه عمومی ،فروشگاه ومحل اسکان موقت پیش بینی شده است.همچنین در نزدیکی این مجموعه تفریحی-زیارتی چشمه آب معدنی در دامنه کوه جریان دارد.سنگفرش اطراف بنای مرکزی همواره محل اطراق مناسبی برای ارادتمندان تور مشهد این امام زاده به شمار می آید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد مهر 94  قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد پاییز 94 قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

 

هتل سلام مشهد

 

 

هتل سلام مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

طرقبه مشهد

 طرقبه مشهد

یلاق طرقبه با نام "تروغبذ" سابقه‌ای طولانی در تاریخ مشهد مقدس را داراست. تا آنجا که مقدسی در حدود سال 380 هجری قمری تروغبذ را از شهرهای توس می‌داند. طرقبه در مسیر کوهستانی و مال رو مشهد به نیشابور، قرار دارد و بخاطر این شرایط در طول تاریخ به عنوان گذرگاه و تفرج‌گاه شناخته شده است. در روزنامه سفر خراسان ناصرالدین شاه هم از ییلاقات این منطقه آمده است. طرقبه در دامنه کوه‌های بینالود و در امتداد یک دره زیبا و دیدنی قرار دارد. و همچنین بخاطر داشتن آب و هوای سالم و مطبوع هر سال گردشگران و مسافران زیادی را در فصل تابستان به خود جذب میکند. طرقبه دارای «پارک شهر» میباشد و در دو طرف جاده ورودی آن مغازه‌های بسیاری وجود دارد که انواع خشکبار و صنایع دستی را برای استفاده مسافران دارند. محصولات باغی طرقبه بسیار زیاد میباشد که سیب و گیلاس مرغوب و معروفی دارد.

............................................................................................



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: درباره مشهد , طرقبه مشهد , همه چیز درباره مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

حرم مطهر امام رضا علیه السلام

 حرم مطهر امام رضا علیه السلام

حرم مطهر امام رضا علیه السلام با گسترش و افزایش مساحت آرامگاه امام هشتم شیعیان ساخته شده است. امام بزرگوار در سال هشتصد و هفده هجری به شهادت رسیدند. اسم این منطقه سناباد بود و در قرن دهم به نام مشهد تغییر نام گرفت و مقدس ترین شهر مذهبی در کشور ایران شد. ساخت حرم امام رضا متعلق به قبل از دوره سلجوقی می باشد.
حرم مطهر امام رضا علیه السلام ساختمانی چهار گوشه است كه در هر گوشه آن صفه‌اي به اندازه 3 متر دارد كه از این صفحه محل ورود و خروج و رفت و آمد به حرم مطهر است. ساختمان اصلي حرم، به بقعه هارون الرشيد مربوط است و مرقد مطهر امام رضا علیه السلام در وسط حرم قرار نگرفته بود و طواف بر ضريح سخت و مشکل بود بدون آن كه آسیبی به استواري گنبد وارد شود در سال 1343 ه.ش با ساختن يك طاق بزرگ و دو پايه ، ديوار بین مسجد و حرم را برداشتند. ارتفاع طاق حرم بیست سانتي‌متر و با سنگ مرمر است و بالاي آن تا ارتفاع دو متري با كاشي‌ نفيس از دوره سلجوقي است كه بر بیشتر آنها آیات و احاديث بر بعضی ديگر، نقشهای اسليمي کار شده و برجسته دیده می شود. بر بالاي كاشي‌ها، كتيبه‌اي به شکل برجسته بر روي كاشي‌هاي چيني دارای آيه هایی از سوره فتح به تاريخ 760 هـ.ق نصب گردیده است. بر بالاي اين كتيبه، كتيبه ای از جنس مرمر به عرض 32 سانتي‌ متر می باشد كه بر آن قصيده‌اي از دبيرالملك فراهاني به خط نستعليق نوشته شده است. از اين كتيبه تا انتهاي ديوارها مشهد، به سال 1275 هجری قمری آيينه كاري شده می باشد . در انتهای 4 ديوار حرم كه زير طاق گنبد قرار گرفته است، سوره جمعه به خط ثلث عليرضا عباسي وجود دارد. در قسمت بالای ديوارها‌، با ساختن گوشواره‌ها ، طرح مربع به هشت ضلعي و گنبد داخلی بر روي آن ساخته شد. همه سطحهای زير گنبد،‌ با آيينه كاري بسیار هنرمندانه‌ به شيوه مقرنس پوشیده مشهد شده است . گنبد بیرون حرم بر روي ساقه‌ به قطر 44/13 متر بنا شده است و بلندی ارتفاع آن از كف بام در حدود 31 متر است. كتيبه خیلی زيبا و بزرگ گنبد به خط ثلث عليرضا عباسي در چهار ترنج، به عربي نوشته شده است.
صحن عتیق كه در قسمت شمالی حرم قرار گرفته است،‌‌ ‌در زمان سلطان حسين بايقرا ساخته شده است و در دوران شاه عباس اول افزایش يافته است. . در اطراف صحن مشهد، تعدادي حجره در 2 طبقه و چهار ايوان در چهار جهت اصلي ساخته مشهد شده است . ايوان طلا یا ایوان جنوبی، از زمان اميرعلي شيرنوايي در قرن 9 هجری است و به دلیل اینکه روی ايوان را نادرشاه طلاكاري انجام داده است، به ايوان نادري مشهور شده و در زمان شاه طهماسب صفوي تزئین و طراحی شده است. ايوان داراي چهار در طلايي است كه به توحيد خانه، كفشداري بزرگ،  راهروي سقاخانه قدیم و از منطقه به دارالسياده و محلي كه در قدیم قرآن خانه بود ، گشوده مي شد. در بخش جنوبي ايوان، طاقی شبیه محراب بود كه بر خشت‌هاي طلا کاری شده قصيده‌اي از «نديم» به زبان پارسی به خط نستعليق محمد علي بن سليمان رضوي حک شده است كه نشانگر طلاكاري و بازسازی ايوان به فرمان نادرشاه است.

........................................................................................

 

امامزاده یحیی مشهد

 

امامزاده یحیی مشهد

 

روستا میامی در فاصله ۵۰ km در جاده سرخس به مشهد است . این روستا در دامنه کوهی قرار گرفته است. مقبره امامزاده یحیی در یک km روستای میامی مشهد و در دامنه کوه می باشد. امامزاده یحیی از فرزندان زید، و نوه امام زین العابدین (ع) می باشد . مادرش دختر ابی هاشم عبداله بن محمد حنیفه است. وی در سال ۱۰۷ ه. ق به دنیا امد. یحیی برای ادامه مبارزات خود علیه بی امیه چون از نظر جانی امنیت نداشت از نینوا «کربلا » به مدائن و از آن جا به شهر خراسان هجرت نمود. و در آخر در شهر جوزجان از توابع خراسان قدیم (در افغانستان اکنون ) درسال ۱۲۵ ه. ق در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسیدند. بنای ساختمان مربوط به قرن دهم ه.ق می باشد.

........................................................................................

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

 

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.

........................................................................................

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی آرامگاه خواجه ربیع مشهد ساخته شد. خواجه ربیع از یاران امام علی (ع) و از اصحاب پیامبر می باشد. با روایاتی که وجود دارد امام رضا (ع) زمانی که به سمت خراسان حرکت می کردند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت نمودند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در پایان خیابان ربیع قرار گرفته در شمال غربی مشهد داخل باغ زیبا و بزرگ و کنار کشف رود قرار گرفته است که این ویژگی ها موجب زیباتر شدن محیط این آرامگاه گردیده. آرامگاه خواجه ربیع مشهد از یک گنبد به ارتفاع 18 متر که با کاشی های فیروزه ای تزئین شده و 4 ایوان و ظاهری 8 ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع مشهد با نقش های طلایی رنگ طراحی و تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را چند برابر کرده است و گردشگران و مسافران مشهد از این آرامگاه دیدن و می کنند.

........................................................................................

 

امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد

 

امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد

 


امامزادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد در مجاور دره بند زیبای گلستان و در پنج km غربی شهر مقدس مشهد در اول روستای گلستان بنایی که به تازگی ساخته شده و با نمای جدید و با  کاشی های معرق قرار طراحی شده است وجود دارد که این بنا آستان مبارکه امام زادگان سید یاسر و سید ناصر مشهد از فرزندان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام می باشد. زائرین اصلی این آستان مقدس از کشور های مسلمان عربی و نوار حاشیه ای خلیج فارس است. مسافران مشهد می توانند در سفر خود به مشهد مقدس از این آستانه مقدس نیز بازدید نمایند.

........................................................................................

 

آرامگاه امامزاده اسماعیل مشهد

 

 

 

آرامگاه امامزاده اسماعیل مشهد یا شاهزاده اسماعیل در فاصله 30 km مشهد مقدس از طرف شهر نیشابور و در روستای زیبای امان‌آباد قرار گرفته است. در مجاور عمارت آرامگاه زائرسرایی برای استراحت و خواندن نماز برای مسافران مشهد ایجاد شده است. برای آرامگاه امامزاده اسماعیل مشهد ضریح جدیدی نصب شده است که بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است. بر طبق شواهد و مدارک نسب امامزاده اسماعیل مشهد به امام حسین علیه السلام می باشد .

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد , همه مراکز اماکن زیارتی مشهد , نام اماکن زیارتی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجتمع تجاری مروارید شرق مشهد

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق مشهد درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.

..............................................................................................

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و توریستی مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است

..............................................................................................

 

بازار گوهر شاد مشهد

 

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

..............................................................................................

 

ازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.

..............................................................................................

 

بازار خیام مشهد

 

بازار خیام مشهد

 

بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

..............................................................................................

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک امت مشهد

 

پارک امت در انتهای سی متری طلاب مشهد واقع شده است و از جمله پارک های تحت نظارت شهرداری منطقه 5 مشهد می باشد. این پارک درسال 1366 ش. تأسیس شده و دارای 30300 مترمربع مساحت است. ازامکانات مختلفی تفریحی و بهداشتی و رفاهی پارک امت می توان به شهربازی و غرفه های عرضه نیازمندی های شهروندان و مجموعه فرهنگی تفریحی اشاره کرد. درمجموعه شهر بازی پارک امت، نه دستگاه مختلف از قبیل فان فار و بشقاب پرنده و دیگر تجهیزات تفریحی جهت استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد و بخش های مختلف پارک با چمن و گلکاری و امکانات روشنایی و انواه درختان و گونه های گیاهی زینت یافته است.

...................................................................................................................

 

باغ خونی مشهد

 


باغ خونی مشهد در اوایل دوره سلطنت قاجار ساخته شد . این باغ در قسمت جنوبی بیرون از حصار های شهر مشهد قرار دارد . باغ خونی مشهد نمادی از یک باغ ایرانی است که با وسعت 5/6 هکتار ساخته شده است . این باغ با وجود چشمه ای در وسط آن به باغ چشمه معروف شده و به همین دلیل شناخته شده است . باغ چشمه مشهد دارای سه امارت جدا از هم است که 2 ساختمان آن در اثر گذشت زمان از بین رفته . بنا بر روایات تاریخی در سال 30 شمسی ( 1912 میلادی) از باغ چشمه مسجد گوهرشاد را به توپ بستند . در حال حاضر این مکان در ضلع شمال شرقی میدان بسیج و در محدوده خیابان عنصری قرار دارد .

...................................................................................................................

 

اخلومد  (اخلمد) مشهد

 

 

 
اخلومد در مسير جاده مشهدقوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد . باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

...................................................................................................................

 

بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 

 

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده.

...................................................................................................................

 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد

 

 

 

حمام مهدی قلی بیک (حمام رضوی) مشهد در دوره صفوی قرن یازده ساخته شده است که این حمام از جمله حمامهای بزرگ و تاریخی شهر مشهد می باشد .این حمام توسط مهدی قلی بیک قربانی امیر آخورباشی شاه عباس صفوی ساخته شده است . این حمام که در قرن یازده ساخته شده شامل بخش های مختلفی مانند : پلکان ورودی ، سر بينه ، بينه ، گرمخانه و غیره می باشد . بینه این حمام از بخش های دیدنی آن می باشد که دارای نقش و طراحی مربع شکل با هشت ستون سنگی و پوشش دایره شکل می باشد و با نگارگری زیبای 13 لایه ای تزیین و طراحی شده است . مسافران تور مشهد از بازدیدکنندگان و علاقه مندان این جاذبه دیدنی مشهد مقدس می باشند.

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهد با دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

.....................................................................................................................

 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

 

 

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

.....................................................................................................................

 

هتل جهان مشهد

 

 

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهد برای اقامت خانوادگی  مسافران تور مشهد بسیار راحت و مناسب می باشد.

.....................................................................................................................

 

هتل عرش سه ستاره

 

 

 

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران قصر هدیش

این رستوران در بلوار جانباز , جنب مجتمع تجاری کیان سنترو در شهر مقدس مشهد واقع شده است. این رستوران شاید نمای آنچنان زیبایی نداشته باشد اما دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا است  و دارای کیفیت غذایی بسیار خوبی است . در این رستوران بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی سرو می شود و قیمت نسبتا بالایی دارند. مسافران تور مشهد پس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کنار رستوران قصر هدیش  است می توانند غذای لذیذ با کیفیت خوبی را نوش جان کنند و از میل کردن آن لذت ببرند. این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد می باشد.

.................................................................................................................

 

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

 

رستورران روف گاردن هتل درویشی: مخصوص سرو غذا های فرنگی. مکانی رویایی در آسمان شهر مشهد، رویای روزهای بارانی و شب های پرستاره را برای گردش گران تور مشهد در هتل درویشی حقیقت ببخشید.
رستوران ارغوان هتل درویشی: مخصوص سرو صبحانه، با آرامشی بی نظیر  برای مسافران تور مشهد صبح خود را در این رستوران آغاز کنید.
چایخانه سنتی برکه: در محوطه هتل در کنار برکه زیبای هتل درویشی واقع شده است که ساعات خوبی را برای گردشگران تور مشهد رغم می زند.
رستورران فیروزه هتل درویشی:مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی
رستورران آتریوم هتل درویشی:مخصوص سروغذاهای ایرانی با چهار نخل بلند قامت، چشمان شما را به ارتفاع رستوران آتریوم در هتل درویشی دعوت می کنیم. با سقف شیشه ای، متفاوت تر از تمام تصورات، باشکوه و مجلل
کافی شاپ هتل درویشی: واقع در اسپا هتل درویشی با سرو انواع دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرم  کام مسافران تور مشهد را شیرین می کند .

.................................................................................................................

 

رستوران شایان شاندیز مشهد

 

رستوران شایان شاندیز در منطقه شاندیز واقع شده است و شیشلیک های آن دارای شهرت بسیاریی است . این رستوران در فضای باز واقع شده و دارای تخت برای نشستن می باشد . غذاهای این رستوران  شامل : شیشلیک ، کباب برگ ، بختیاری و جوجه کباب و انواع کباب های ایرانی می باشد و دارای کیفیت خوبی است ،به همین دلیل نظر گردشگران تور مشهد را به خود جلب می کند. سرویس این رستوران شامل سفره یکبار مصرف ، قاشق و چنگال ، ماست ، زیتون ، ترشی ، خیارشور و نوشابه و ... می باشد که در کنار غذا سرو می شود  و رسیدگی کارکنان بسیار خوب می باشد . مسافران تور مشهد می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .

.................................................................................................................

 

رستوران پروانه های آبی مشهد

 

این رستوران یکی از رستوران های شیک و مجلل مشهد است . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و مسافران تور مشهد می توانند برای صزف غذا به این رستورانتشریف ببرند . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . لیست غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد , بهترین رستوران مشهد , ارزان ترین رستوران مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اگر با تور مشهد 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . این مکان پیش از این در حاشیه‌ی جنوبی شهر و در محدوده‌‌‌ی محله عیدگاه واقع بوده اما امروزه در مرکز شهر مشهد و در گذر عباسقلی‌خان قرار دارد. که یکی از مکانهای قدیمی و پر رفت و امد شهر مشهد به حساب میاید.

سرای عزیز اله اف مشهد در سال 1347ق توسط حاج غلامحسین سالم مشهدی به عنوان تجارتخانه و محلی برای صادرات محصولات مختلف بنیان گردید و تا مدت‌ها بنایی بسیار ممتاز و پر رونق بود. که درز زمان خود بازار مرکزی مشهد و یکی از مراکز تجاری اصلی مشهد به حساب میامده این بنا در سه طبقه و متشکل از حجره‌های پیرامون یک حیاط مرکزی بزرگ و حیاط فرعی کوچکتر در بخش شرقی ایجاد شده و در حال حاضر نیز بازار خرید و فروش کالای روزمره‌ی مردم مشهد و زائرین تور مشهد است.

 

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید این کاروانسرا در بلوار 17 شهریور و در خیابان فرعی منشعب از این گذرگاه به نام «صدر» واقع می‌باشد. وسعت این بنا که در زمان فتحعلی‌شاه توسط اسحاق خان قرائی برای استراحت و تفرجگاه موقتی کاروان زائرین تور مشهد الرضا(ع) ساخته شده 1500 مترمربع و دارای یک حیاط مرکزی با 16 اتاق و ایوانچه پیرامون آن است.

در دو طرف کارونسرای بابا قدرت مشهد و پشت اتاق‌ها، فضای دو اصطبل برای حیوانات قرار دارد و در چهار گوشه بیرونی آن نیز برج‌هايی دیده می‌شود که به مرور زمان تغییر شکل یافته‌اند. علاوه بر ایوان ورودی در امتداد آن ایوان دیگری به صورت دو اشکوبه ایجاد شده است که به بالاخانه‌ی آن منتهی می‌گردد. این بنای تاریخی یکی از زیباترین بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری مشهد میباشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آثار تاریخی معروف در مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا هتلی درجه یک واقع در 5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. فاصله این هتل درجه 1 از فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن مشهد 5 کیلومتر می باشد. هتل آپارتمان ویلا مشهد برای مسافرین تور مشهد امکانات خوبی را فراهم کرده است که برخی از آنها لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و نمازخانه هستند. تعداد اتاق هایی که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها استفاده کنند 16 عدد می باشد که همگی آنها به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز هستند. از دیگر خدمات این هتل یک ستاره اینترنت وای فای رایگان است که آن را در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد پاییز 94 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان ویلا : مشهد، میدان شهدا، خیابان امام خمینی، امام خمینی 3

هتل آپارتمان ویلا مشهد

 

هتل آپارتمان سروش مشهد

هتل آپارتمان سروش یک هتل درجه یک در شهر مشهد مقدس می باشد که یکی از هتل آپارتمان های با کیفیت این شهر است. این هتل در آبان ماه سال 1389 و در ضلع شرقی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است، فاصله هتل آپارتمان سروش مشهد با حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) کمتر از 300 متر می باشد. فرودگاه بین المللی مشهد مقدس در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 3 کیلومتری از هتل آپارتمان سروش قرار گرفته است. از جمله امکاناتی که هتل آپارتمان سروش در اختیار میهمانان تور مشهد قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی شاپ، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 45 اشاره کرد. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی برای میهمانان تور مشهد می باشد. اینترنت رایگان در لابی و اتاق های هتل آپارتمان سروش مشهد در اختیار میهمانان تور مشهد 94 قرار می گیرد.

آدرس : مشهد، خیابان شهيد نواب صفوی، شهيد نواب صفوی 12

هتل آپارتمان سروش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمانهای معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تل خورشید تابان مشهد

هتل چهارستاره خورشید تابان واقع در مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران جنب فرمانداری مشهد  با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مطهر مفتخر است با ارائه بهترین خدمات وتسهیلات متفاوت میزبان گردشگران داخلی تور مشهد و خارج از ایران عزیز باشد . این هتل از آن جمله از هتل های مشهد است که دسترسی به مراکز خرید مشهد مانند مراکز بازار بورس طلا ، بازار حکیم پارک باغ ملی را آسان نموده است . هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از آنها سوئیت آپارتمان می باشند و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . 

امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد مهر 94 شامل :

یخچال ، تلویزیون ، استخر ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی , استخر به طول 5/22 متر و عرض 11 متر ، استخر کودکان ، جکوزی ، سونای خشک ، سونای بخار ، اتاق ماساژ ، اتاق پزشک ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، آزمایشگاه کنترل آب می باشد .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل خورشید تابان مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

مجموعه گردشگری توریستی دیلمون شاندیز مشهدمجموعه ای بسیار مناسب برای پذیرایی می باشد بزرگترین و جذاب ترین رستوران ییلاقی در شاندیز مشهد قرار دارد و تجربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطره با صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد. رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد دارای منوی مخصوص و با غذای مخصوص رستوران دیلمون می باشد دارای میز اردو , حضور بازیگران در دیلمون شاندیز مشهد , افتتاح مجموعه سنتی دیلمون شاندیز مشهد از برنامه ها و امکانات رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد , بهترین رستوران مشهد , ارزان ترین رستوران مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

در نزدیکی حرم امام رضا (ع) هتل اعیان مشهد قرار گرفته است و فقط پنج دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. تاسیس هتل اعیان مشهد در سال 1380 بوده است و تنها 2 دقیقه با بازار بزرگ امام رضا فاصله دارد.هتل اعیان مشهد دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که در طول 24 ساعته برای مسافران عزیز تور مشهد تابستان 94 آماده ارائه خدمات می باشد. در داخل اتاقهای هتل اعیان مشهد تلفن وجود دارد که مسافران تور مشهد تابستان 94 می توانند در صورت نیاز مستقیما از خط تلفن هتل اعیان مشهد استفاده نمایند. هتل اعیان مشهد دارای امکاناتی مانند چایخانه سنتی , تلویزیون با با اتصال به شبکه های ماهواره ای و سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران خود مهیا کرده است.

آدرس هتل اعیان مشهد : میدان بیت المقدس , خیابان رضا (ع) دوم

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد در خیابان امام خمینی مشهد واقع شده است. این هتل دارای 50 اتاق تمییز و مرتب است. هتل بهارستان مشهد 35 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. همینطور فرودگاه مشهد نیز 10 دقیقه و ایستگاه راه آهن هم 30 دقیقه با هتل بهارستان مشهد فاصله دارد. هتل بهارستان مشهد دارای امکاناتی مانند : رستوران با منوی غذایی متفاوت , سرویس شبانه روزی , اینترنت پر سرعت وایرلس , برنامه گردشگری داخل و خارج شهر , پارکینگ ویژه برای هتل , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , سرویس ویژه برای حرم مطهر , صندوق امانات و کافی شاپ و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور مشهد شهریور 94 تدارک دیده شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد این هتل تنها 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد از این رو برای مسافران تور مشهد شهریور 94 که قصد اقامت در هتلی شیک و نزدیک حرم را دارند بسیار مناسب است. این هتل دارای 90 واحد است که از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره تشکیل شده است

از امکانت ویژه این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره نمود , منوی نهار و شام در این رستوران ها متفاوت می باشد. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... برای میهمانان تور مشهد شهریور 94سرو می شود.

از دیگر امکانات هتل مینو مشهد می توان به روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و... اشاره کرد.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 3 ستاره شارستان مشهد :

هتل 3 ستاره شارستان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فرودگاه مشهد 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

هتل شارستان 1

امکانات هتل شارستان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

هتل شارستان 2



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد

پارس1

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

پارس2

پارس3



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

دریاچه چالیدره مشهد

_چالیدره_مشهد_2.jpg

 

دریاچه چالیدره بین رشته کوه های بینالود و در شهر طرقبه که یکی از بزرگترین آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد, قرار گرفته است. این دریاچه از مناطق تفریحی و توریستی و همچنین از مناطق خوش آب و هوای شهر مقدسمشهد به شمار می رود. چاليدره يكي از استراحتگاه هاي خراسان رضوي در طرقبه شانديز است كه در قالب مجموعه تفریحی و گردشگری طبيعت بكر اين منطقه را در قاب زيبايي به نمايش گذاشته و با نسيم جانفزاي خود سفر به عمق شادابی و آرامش را براي مسافران تور مشهد به ارمغان مي آورد.به همین دلیل دریاچه چالیدره مشهد هر ساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی از کشورهای مختلف و کشورهای اطراف خلیج فارس می باشد که به شهرمشهد سفر می کنند. به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم که لذت بردن از آب و هوای فوق العاده این منطقه را از دست ندهند.

_چالیدره_مشهد_5.jpg

_چالیدره_مشهد_3.jpg

_چالیدره_مشهد_1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

غار مغان مشهد

 

دهانه غار مغان در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار دارای دو دهانه است. ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد. درون غار آثار استالاگمیت و استالاکتیت و چندین حلقه چاه وجود دارد که عمق یکی از این چاه‌ها ۲۵ متر می‌باشد. همچنین در این غار پرتگاهی به عرض ۳۵سانتیمتر و برکهٔ آبی وجود دارد..این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد ، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهدکشف شده است.

 

_مغان_مشهد_2.jpg

 

_مغان_مشهد_7.jpg

 

 از سقف این غارستونهای استالاکتیت و استالاکمیت که شاخه های آهکی هستند آویزان است و منظره بسیار جالبی را به وجود آورده . در درون غار چشمه آبی وجود دارد که علاوه برزلالی و گوارایی آن بسیار سرد است بطوری که در تابستان نیز نمی توان بیشتر از چند لحظه دست و پارا در آن نگه داشت . درون این غار چاههای مختلفی نیز وجود دارد که درون بعضی از آنها پرندگانی نیز زندگانی می کنند .

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست.  ده مغان در جنوب مشهد و مسیر آن از طریق شهرک سیدی و عبور از جاده خلج می باشد.بازدید از این غار زیبا برای گردشگران تور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

_مغان_مشهد_1.jpg

 

_مغان_مشهد_3.jpg

 

_مغان_مشهد_6.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

خانه ملک مشهد

 

در تور مشهد 94 از این خانه زیبا دیدن کنید. خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است.

در تور مشهد 94 از بازدید این خانه زیبا لذت خواهید برد . خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()