نوشته شده توسط : یوسفی

 

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول در میدان معروف، پر رفت و آمد و جذاب تقسیم واقع گردیده است و نزدیک به ناحیه سنتی بیلو می باشد که به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی مانند: برگزاری اپرا، کنسرتها، تئاتر و نمایشگاهها به شهرت فراوان رسیده است. این هتل تور استانبول امکانات رفاهی متنوع و رفاهی شیک را به همراه دکوراسیونی از شخصیتهای کارتونی معروف برای میهمانان تور استانبول طراحی کرده است . این شخصیت های کارتونی سراسر قسمت های عمومی هتل را تزئین کرده اند .در طبقه آخر رستوران شیشه ای The Moon ، با دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی یک آسانسور شیشه با چشم اندازیی زیبا قرار گرفته که با  تراس پذیرایی خود، آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 95  میباشد.در این هتل صرافی هم وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در اتاق های هتل کارتون استانبول همان گونه که از اسمش پیداست دیوارهای اتاق ها با تصاویر و تابلو های انیمیششن های بی نظیر تزئین شده اند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. اتاق ها راحت و مدرن هستند و امکانات خوبی مانند : تلویزیون های Wi-Fi ,کانال های ماهواره ای رایگان, تهویه مطبوع , حمام مدرن با دوش ,تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، سیستم اطفاء حریق، گاوصندوق دیجیتال و سیستم پخش موسیقی را برای پذیرایی از مهمانان هتل اماده کرده اند همچنین یک مرکز جکوزی برای آرامش و تمدد اعصاب نیز برای گردشگران تور استانبول 95  فراهم گردیده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارتون استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول در تور استانبول زمستان 94 می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

موزه صدف های دریایی در پوکت تایلند واقع در نزدیکی ساحل راوای یکی از دیدنی های پوکت می باشد که در این نمایشگاه انواع مختلف صدف و خرچنگ های دریایی و هر آنچه که در دریا برای تماشاگران تور تایلند زمستان 94 جالب توجه است نگهداری میشوند.اگر علاقمند به این موجودات و اطلاعاتی در مورد آنها هستید تماشای این موزه را از دست ندهید.در این موزه انواع صدف های دریایی و بیش از 2000 گونه صدف نگهداری می شود.در این موزه تنها اسکلت آهکی صدف پوکت و همچنین  فسیل هایی با قدمت چندساله هم نمایش داده می شود.برای بازدید از این موزه گردشگران تور تایلند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 به این موزه در تور تایلند نوروز 95 مراجعه کنند.

 

موزه صدفهای دریایی در پوکت تایلند

 

 

تپه کائورانگ در پوکت تایلند به عنوان بهترین دیدنی های تایلند محسوب می شود که بر روی این تپه رستوران و مکان هایی برای استراحت مسافران تور تایلند وجود دارد. شما بروی این تپه می توانید قدم بزنید و از بالای تپه شهر پوکت را مناظره کنید .در ضمن اگر فرزندان خود را بردید مواظب باشید چون این تپه ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد.در روی تپه کائورانگ ، در شمال شرقی شهر پوکت ،پارکی  قرار گرفته است که از روی آن می توان چشم انداز بسیار خیره کننده ای از شهر و برخی سواحل جزایر را نظاره گر بود. در میان این پارک مجسمه یکی از فرماندهان پوکت در طول سلطنت رامای پنجم تعبیه شده است.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این پارک دیدن کنید.

 

 

 

 

ساحل کاتا در پوکت تایلند یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی در تور تایلند نوروز 95 نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پوکت تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد :

اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي است كه در سال 1042 ق وفات نمود و هم اینک این آرامگاه در محله کوهسنگی انتهای خیابان شهید بهشتی واقع شده است .وي از اجله‌ي سادات رضوي خراسان در زمان صفويه بوده و نسب شريفش با بيست و يك واسطه به امام‌زاده «ابو جعفر موسي مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد (ع) مي‌رسد.مقبره ميرزا ابراهيم واقع در ملك شخصي خود وي در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي، با منظره ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون شده­اند. اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است. مقبره و باغ آن به سادات رضوي مشهد تعلق دارد و ايشان عموماً به زيارت جدّ واقف خود ميروند. بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم براي گردشگران تور مشهد نوروز 95 آزاد است.ميرزا ابراهيم در سال 1038 قمرى موقوفات مهمى را در شهرهاى مشهد و اردكان و تربت جام وقف بر اولاد ذكور و اناث خاندان خويش و عامه سادات رضوى ساكن شهر مشهد ( ارض اقدس ) كرده است.موقوفه وى بسيار فعّال است و حدود بيست هزار نفر ( در سال 1381 خورشيدى ) از آن بهره مند مى شوند. اين موقوفه توسط متولى از اعقاب خود ميرزا ابراهيم اداره مى شود و درآمد سالانه آن ميان سهم بران توزيع مى گردد.موقوفه ميرزا ابراهيم سبب شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوى ساكن مشهد و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند، لذا اقدام وى يكى از پديده هاى فرهنگى مهم شهر مشهد است. تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل صدف مشهد 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد . تور مشهد زمستان 94

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21

 


 

 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانان تور مشهد نوروز 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری 


 

هتل زیتون مشهد 

هتل سه ستاره زیتون مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در تمام ایام سال با سریس رفت و برگشت به حرم مطهر حضرت رضا (ع) آماده خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد نوروز 95 می باشد .

امکانات هتل زیتون مشهد :

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره ,  اینترنت در لابی , پارکینگ اختصاصی ,  رستوران ,  آسانسور , خدمات خانه داری , گشت دردون و برون شهری , تاکسی سرویس ,  صندوق امانات اختصاصی, صبحانه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش نوروز 95 خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش زمستان 94 به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

 


هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران تور کیش زمستان 94 غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

امکانات این هتل شامل :

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش, ارزان ترین هتل های کیش , قیمت هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگران تور کیش زمستان 94  می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .

 


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگران تور کیش نوروز 95 فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

 


رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیش زمستان 94 برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

 


رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگران تور کیش نوروز 95 که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .

 

 

 

 

 


رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگران تور کیش نوروز 95 می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , مجلل ترین رستوران های کیش , ارزان ترین رستوران های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش نوروز 95 در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.


قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش

سفر به دریای آرام کیش با قایق های کف شیشه ای که سرتاسر کف آن از شیشه پوشیده شده است یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش به شمار می آید. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع گوناگون موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... می باشد، تماشای این زیبایی ها برای گردشگران تورکیش با این قایق های کف شیشه ای امکان پذیر گشته است این قایق ها در دل دریا می روند و مسافتی را می پیمایند تا به ناحیه ای که مرجان و ماهی زیادتری دارد برسند در طی عبور از مناطق مختلف ساحل مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را از نزدیک ببینید و تجربه ای خاطره انگیز از این سفر تورکیش زمستان 94 کسب کنید .اين قايق های کف شیشه ای در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز فراهم می کنند.

تصویر زیر مربوط به عکس یک مرجان است

قایق های کف شیشه ای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه گردشگری کیش , جاذبه های کیش , بهترین جاذبه های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک مشرف

یکی از پارک‌های دبی ویکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربی است. «پارک مشرف» با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارکدبیمی‌باشد ودر جاده الخوانیجدر ۹ کیلومتریفرودگاه بین المللی دبیقرار دارد. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده‌ها می‌باشد.

در این پارک درختان صحرایی مانند: مانند:کور،کنار،کرت،سمر،گز،سلمبه وجود دارد.

بازدیدکنندگان با پرداخت ۱۰ درهم می‌توانید با اتومبیل وارد پارک شوند. از بخش‌های جالب این پارک می‌توان به خانه‌های مینیاتوری ساخته شده متعلق به ملل مختلف جهان اشاره نمود. یک ترننیز گردشگرانرا بعد از ظهرها دور تا دور پارک می‌گرداند.شتر سواری ، اسب سواریو بازی در محوطهٔ ویژه بازی بچه‌ها از دیگر سرگرمی‌های این پارک است.استخرهایشنا نیز ویژه آقایان و بانوان موجود است.دوچرخهواسکیتسواری ممنوع می‌باشد. در این پارک روز خاصی برای بازدید خانمها در نظر گرفته نشده‌ است.  گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند از این پارک دیدن فرمایند .

ساعات بازدید :

ورودیه: ۳ درهم (۱۰ درهم برای ورود اتومبیل) ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۱٫۳۰ شب ترن: ۲ درهم استخر: ۱۰ درهم بزرگسالان، ۵ درهم کودکان. پارکی صحرایی وبسیار جالب مخصوصاً در فصل زمستان .

 

 


محله بستکیه دبی

محله‌اي بسيار قديمي و تاريخي در امارت دبی  که يکی از  دیدنی های دبی به حساب می آید،محل بسکتیه دبی است. بناي اين محله توسط بستکي‌هاي مهاجر از شهرستان بستک استان هرمزگان از سال 1890میلادی به بعد صورت گرفته‌است. «محله قديمي بستکيه» در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خيابان فهيدي قرار دارد.محله بستکيه در کنار خور و در جنوب غربي خور دبی قرار دارد. اما منطقه ديره در مقابل محله بستکيه در سمت شمال خور واقع شده‌است.خانه‌هايی با معماري قديمی، کوچه‌هاي باريک و بادگيرهاي مرتفع، نشان از نوع زندگي مردم در دبی قديم دارند. اين بادگيرها فقط جنبه تزئينيی نداشته‌اند. از آنها براي خنک کردن منازل استفاده مي‌شده‌است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله مي‌باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توریستی دبی استفاده نمايد.تور دبی نوروز 95

 


میدان ماهی دبی 

میدان ماهی در مرکز شهر  دبی می باشد که از برترینجاذبه های گردشگری دبیاست و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ وجود دارد. در این میدان شما می توانید برای چنج کردن پولتان از ریال به درهم به صرافی ها مراجعه کنید. اگر به دنبال هتل در حوالی این میدان هستید می توانید هتل کلاریج را انتخاب کنید. که یک هتل سه ستاره نیز می باشد. تور دبی زمستان 94

 

 


پارک الرشیدیه دبی

پارک الرشیدیه دبی این پارک دارای چندین زمین چمن است که با مسیرهای سنگ فرش شده از هم جدا شده اند .همچنین دو زمین بازی بزرگ برای کودکان با انواع چهار چوب های کوهنوردی ،خانه های بازی کوچک ،سرسره ، تاپ و الاکلنگ وجود دارد . با این که زمین بازی چندان سایه ای ندارد ، چند ناحیه سایبان دار در پارک تعبیه شده است که می توانید مدتی از گرمای آفتاب در آنجا در امان باشید .یک فروشگاه کوچک کنار ورودی قرار دارد که نوشیدنی ،اسنک و انواع اسباب بازی های ارزان پلاستیکی و مورد علاقه کودکان را می فروشند. ورودی پارک رایگان است . شنبه تا چهارشنبه ویژه­ی بانوان و کودکان رزرو شده و در پایان هفته که برای خانواده ها نیز باز است گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از پارک دیدن فرمایند .تور دبی زمستان 94

 

 


پارک ساحلی الممزر

یکی از پارک‌هایدبیو یکی ازنقاط دیدنی امارات متحده عربیاست. این پارک با مساحتی حدود۱۰۶هکتار در منطقهٔالحمریةبعد از اسکله الحمریه قرار دارد. این پارک وسیع شامل چهار ساحل، دواستخر، زمین بازی ویژه کودکان، چمنزارهای گسترده و درختان و بوته زارهای فراوان می‌باشد که تفرجگاه آرامی را بوجود آورده‌اند. این پارک بویژه در روزهای جمعه بسیار شلوغ می‌باشد ولی ازدحام جمعیت به دلیل وسعت زیاد پارک به چشم نمی‌آید. یک آمفی تاتر بزرگ نیز در این پارک وجود دارد.سواحل اینپارکمجهز به سرپناه، اتاق‌های مخصوص تعویض لباس و دوش می‌باشند. افرادنجات غریقنیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. کیوسک‌هایی در کنار سواحل، غذا، نوشیدنی و برخی دیگر از مایحتاج زایرین را وجود دارد.آلاچیق‌هاییمجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می‌شود. هر زایر می‌توانید با اتومبیل شخصی وارد پارک شود. ورودیه:۵درهم (۳۰درهم برای ورود اتومبیل و کلیه سرنشینان آن) ساعات بازدید:۸صبح تا۱۰٫۳۰شب (روزهای تعطیل:۸صبح تا۱۱٫۳۰شب) استخر: بزرگسالان۱۰درهم، کودکان۵درهم (کودکان می‌بایست همراه یک بزگتر باشند) اجاره آلاچیق:۱۵۰تا۲۰۰درهم روزهای چهارشنبه مخصوص خانمها و کودکان (زیر۸سال) می‌باشد. گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند از این پارک دیدن فرمایند .



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , بهترین جاذبه های دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید سوریا مالزی (Suria KLCC )

 مرکز خرید سوریا مالزی

مرکز خرید سوریا مالزی که در برجهای دوقلوی پتروناس مالزی قرار گرفته است.در این مرکز کالاها با برندهای معروف و نسبتا گران عرضه میشود.و ارکستر مشهور سمفونی مالزی در این مجموعه نیز هست.مرکز خرید سوریا توسط یک تونل به ایستگاه LRT  و آکواریوم KLCC اتصال می یابد.این مرکز با پارک ،استخر و فواره های زیبا بسیار دیدنی است. تور مالزی نوروز 95


مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی  (Sunway pyramid )

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد.


مرکز خرید مید ولی مالزی (Mid Valley Megamall)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی قرار گرفته است.

 


مرکز خرید وان اوتاما مالزی (One Utama)

مرکز خرید وان اوتاما مالزی

این مرکز خرید مالزی که در اطراف شهر کوالالامپور مالزی و نزدیک پتالینگ جایا مالزی قرار گرفته است در این مرکز فروشگاههای لوازم الکترونیکی و پوشاک عرضه می گردد.این مجموعه دارای رستورانهای متنوع است از مهمترین مراکز خرید این مجموعه جاسکو،جایا جاسکو و پارکسون است. تور مالزی زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی, جاذبه های توریستی مالزی ,بهترین جاذبه های گردشگری مالزی , دیدنی های مالزی, ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

این هتل در خیابان الاویر دبی قرار دارد. و دارای 38 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی می باشند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند. گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

امکانات هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، هاکی، دوچرخه،اسب سواری، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

 

 

 


هتل 5 ستاره مدیا روتانا دبی در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 441 اتاق تشکیل شده است. در این هتلفروشگاه های متعددی وجود دارد. یک صرافی و سالن کنفرانس نیز در این هتل وجود دارد. . فاصله هتل مدیا روتانا تا فرودگاه بین المللی دبی  40 کیلومتر است و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر یا از طریق ترانسفر رایگان هتل و یا وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. همچنین ایستگاه مترو در چند قدمی هتل قرار دارد. گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

_مدیا_روتانا_دبی_1.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_2.jpg

امکانات هتل مدیا روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس، صرافی، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، تراس مخصوص حمام آفتاب، کرایه اتومبیل،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، فروشگاه، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، بار، کافی شاپ، سرویس نگهداری از کودکان و...

_مدیا_روتانا_دبی_3.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_4.jpg

_مدیا_روتانا_دبی_5.jpg

 


هتل پولمن سیتی سنتر دبی

هتل 5 ستارهپولمن سیتی سنتر در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است و دارای تعدادی از رستوران های خوب می باشد . ای هتل شامل 317 اتاق می باشد که مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی می باشد. منطقه دیره برای مسافرینی که علاقه مند به بیزنس و مراکز خرید هستند مناسب می باشد.گردشگران تور دبی نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی شامل :

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، دارت، بولینگ، سونا، باشگاه، سولاریوم، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سرویس بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.


هتل 5 ستاره مونپیک دبی در منطقه دیره و روبروی بیمارستان آمریکایی ها بنا شده است. این هتل در مجموع از 216 اتاق تشکیل شده است. دو فروشگاه بزرگ Wafi City و Lamcy در انتهای خیابان شیخ زاید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. منطقه تجاری آزاد جبل علی 25 دقیقه به صورت سواره از این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع شده است. همچنین این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان است.گردشگران تور دبی زمستان 94 می توانند در این هتل اقامت داشته باشند .

_مونپیک_دبی_1.jpg

_مونپیک_دبی_2.jpg

امکانات هتل مونپیک دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، استخر روباز، سونا، ماساژ، جکوزی، زمین گلف، سالن بدنسازی، دارت، بیلیارد، میز تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، انبار بار و چمدان، آسانسور، کرایه اتومبیل، تهویه، گرمایش، صرافی، فروشگاه، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاه و...

_مونپیک_دبی_3.jpg

_مونپیک_دبی_4.jpg

_مونپیک_دبی_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سمیر استانبول ترکیه :

هتل سمیر استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور ترکیه نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور ترکیه به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمیر استانبول ترکیه , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , قیمت هتل های استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که د در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و برای مسافران تور ترکیه زمستان 94 دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک است. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 دقیقه می باشد و به مراکز خرید کاروسل و کاپاسیتی در باقرکوی بسیار نزدیک است و گردشگرانتور ترکیه نوروز 95به راحتی می توانند دسترسی داشته باشند . چشم انداز اتاق های هتل تایتانیک پورت باقرکوی به دریای زیبای مرمره و آتاکوی می باشد که آرامش و لذت را برای میهمانان تور ترکیه فراهم آورده است. این هتل دارای امکانات و خدمات متنوعی نیز می باشد . که می توان به برخی از آنها  همچن فروشگاه، رستوران، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی و رستوران اشاره کرد. برای علاقه مندان به ورزش و تفریح نیز امکاناتی همانند جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی و حمام ترکی و بخار فراهم آمده است. همچنین در این هتل امکان دسترسی به اینترنت نیز وجود دارد . مسافران تور ترکیه زمستان 94 می توانند لحظات خوشی را در این هتل داشته باشند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه, ارزان ترین هتل های ترکیه , قیمت هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های استانبول ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل گرند سیزن کوالالامپور مالزی

هتل گرند سیزن کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره گرند سیزن کوالالامپور مالزیدر منطقه ی جاهان پاهانگ واقع شده است دارای استخر روباز،پنج رستوران و تریا،سالن بدنسازی،سونا و جکوزی می باشد.اتاقهای هتل تمام امکانات لارم را دارند.رستورانهای هتل انواع غذاهای هندی،چینی ،ترکی و بین المللی را سرو میکنند. هتل تا فرودگاه یک ساعت فاصله دارد و دارای ترانسفر رایگان به مکانهای تفریحی شهر است. تور مالزی نوروز 95 


هتل کنکورد کوالالامپور مالزی

هتل کنکورد کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره کنکورد مالزی که در منطقه ی گلدن تریانگل کوالالامپور واقع شده است و تا برجهای دوقلو ده دقیقه فاصله دارد اتاقهای هتل مجهز به حمام مجهز،سیستم تهویه ،گاو صندوق شخصی و چای ساز و قهوه ساز است.هتل دارای چهار رستوران ،استخر روباز،باشگاه بدنسازی،مراکز اداری و ماساژ درمانی نیز هست.هتل تا مرکز تجاری ده دقیقه و تا فرودگاه یک ساعت فاصله دارد. تور مالزی زمستان 94

 


هتل فلامینگو کوالالامپور مالزی

هتل فلامینگو کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره فلامینگو که در شهر کوالالامپور در مجاور خیابان امباسی روو مالزی واقع شده است دارای امکانات مجهز است.هتل در مقابل دریاچه ی زیبایی واقع شده است.و چشم انداز دیدنی از اتاقها نمایان است.هتل در محیطی تفریحی است که دارای ساحل ،زمین تنیس ،سالن بولینگ و مسیر پیاده روی است.هتل در چند قدمی مراکز تجاری ،رستورانها و مراکز تفریحی واقع شده است.تور مالزی نوروز 95 

 


هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است. اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو میکند.تور مالزی نوروز 95 


هتل فلامینگو بای دی بیچ پنانگ مالزی

هتل چهار ستاره فلامینگو بای دبیچ در در طول ساحل مالزی است و تا مرکز شهر مالزی بیست دقیقه فاصله دارد.و چهل دقیقه تا فرودگاه مالزی نیز فاصله دارد.بالکن اتاقها رو به جزیره پنانگ مالزی و اقیانوس است.هتل دارای استخر بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و رستوران مجاور اتخر است و همچنین مکانهای تفریحی مالزی در نزدیکی این هتل است.تور مالزی زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مالزی, بهترین هتل های مالزی , ارزان ترین هتل های مالزی , مجلل ترین هتل های مالزی, ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

هتل ویسپرینگ سندز (Whispering Sands) کوش آداسی 8 دقیقه رانندگی تا ساحل کدینلار فاصله دارد و دارای 10 آپارتمان می باشد که مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، یخچال، گاز، بالکن و یخچال هستند. در این هتل برای کودکان، زمین بازی در نظر گرفته شده که لحظات شادی را برای کودکان به ارمغان می آورد. عصرها رقص با موزیک شاد برقرار است که مسافران تور کوش آداسی تعطیلات دی 94می توانند از لحظات شاد و مرفح لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 83 کیلومتر است و ترانسفر فرودگاهی به درخواست مسافران با هزینه اضافی توسط هتل انجام می شود.

آدرس: Degirmendere Mahallesi Sanayi Sitesi Ustu , 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ویسپرینگ سندز کوش آداسی

استخر، باغ، تراس، میز تنیس، ماساژ، زمین بازی کودکان، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران، منوهای رژیمی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، نگهداری از کودکان، سالن زیبایی، روزنامه، مینی مارکت، آسانسور، سیستم تهویه.

 

 

هتل ویسپرینگ سندز کوش آداسی

هتل ویسپرینگ سندز کوش آداسی

هتل ویسپرینگ سندز کوش آداسی

اتاق هتل ویسپرینگ سندز کوش آداسی

هتل ویسپرینگ سندز کوش آداسی

رستوران هتل ویسپرینگ سندز کوش آداسی

 

 

 

 

 

هتل دو ستاره مونا لیزا اپارت در 400 متری مارینا قرار دارد. این هتل 16 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، یخچال، گاز، حمام و ... هستند. فاصله هتل تا ساحل لیدیز بیچ 3/5 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 48/3 کیلومتر است . این هتل استخر دارد و مهمانات تور کوش آداسی تعطیلات زمستان 94 می توانند در آن به شنا پرداخته و از هوای مطبوع باغ  لذت ببرند. همچنین هتل رستورانی دارد که در آن انواع غذاهای محلی و ترکی سرو می گردد.

 

آدرس: Turkmen Mh.Ataturk Bulv.5.Sok No:4, 09400 Kusadası, Turkey

 

امکانات هتل مونا لیزا اپارت کوش آداسی

 

استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، لاندری، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

 

هتل مونا لیزا اپارت کوش آداسی

 

هتل مونا لیزا اپارت کوش آداسی

 

هتل مونا لیزا اپارت کوش آداسی

 

 

 

هتل مونا لیزا اپارت کوش آداسی

 

هتل مونا لیزا اپارت کوش آداسی

 

استخر هتل مونا لیزا اپارت کوش آداسی 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تور کشتی کوش آداسی

 

در شهر کوش آداسی مسافران تور کوش آداسی می توانند از تفرجگاه ساحلی سوار بر کشتی شده و در دریای زیبای اژه به سفر بپردازند.در طول این تور رویایی از سه خلیج نیلگون دیدن و از تماشای مناظر بکر و رویایی اطراف لذت خواهید برد همچنین می توانید در آب های شفاف و زلال این دریا به شنا بپردازید. در این تور ناهار محلی که بیشتر شامل ماهی، برنج، نان ترکی، گوشت، سالاد است در کشتی سرو می شود. این تور کشتی همه روزه از اوایل بهار تا اوایل پاییز در کشتی های دو طبقه برپا می شود و کشتی ساعت 9:30 ساحل را ترک و ساعت 4 عصر به ساحل باز می گردد.مسافران تور کوش آداسی نوروز 95می توانند با تور کشتی سفر رویایی ای را تجربه کنند.

 

تور کشتی کوش آداسی  

تور کشتی کوش آداسی  

تور کشتی کوش آداسی

تور کشتی کوش آداسی 

 

 

غواصی در کوش آداسی

 

 

 

غواصی یکی از تفریحات هیجان انگیز در کوش آداسی می باشد، می توانید با پوشیدن لباس غواصی به اعماق دریای مدیترانه رفته و زیبایی های کف دریا و موجودات دریایی را تماشا کنید.در کوش آداسی مراکز غواصی متعددی وجود دارد که بسته به میزان مهارت، علاقه مندان را برای این کار راهنمایی می کنند. مسافران تور کوش آداسی بهمن 94 می توانند با غواصی هیجان بسیار زیادی را تجربه کنند. 

 

غواصی در کوش آداسی

 

 

 

غواصی در کوش آداسی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کوش آداسی,بهترین تفریحات کوش آداسی,تفریحات جذاب کوش آداسی,تفریحات خوب کوش آداسی, ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجلس غریفه دبی

 

مجلس غریفه دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در انتهای منطقه جمیرا در پارک کوچکی در سال 1955 ساخته شد.این مسجد اقامتگاه تابستانی حاکم وقت شیخ راشد بود و یک ساختمان ساده دو طبقه از گچ، سنگ و مرجان می باشد که در و پنجره‌هایی از چوب ساج دارد.طبقه اول این ساختمان یک ایوان است و در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که فرش‌ها، بالش‌ها،تفنگ، قوری‌های قهوه، چراغ‌های توری در آن به صورتی کاملا زیبا و مرتب چیده شده اند.این ساختمان دارای یک تراس نیز می باشد که مشرف به دریا است و از آن برای خوابیدن استفاده می شده است.شهرداری دبی در بیرون این بنا یک باغ اضافه کرده و برای آبیاری آن از کانال های قدیمی استفاده می کند.مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند از این بنای تاریخی و زیبا دیدن کنند.

 


مجلس غریفه دبی

 

 

میدان ماهی دبی

 

 

 

میدان ماهی دبی در مرکز شهر دبی قرار دارد و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ و بسیار زیبا وجود دارد که در منطقه دیره دبی بسیار معروف می باشد. این میدان سه خیابان اصلی صلاح الدین، خیابان بیمارستان آل مکتوم و خیابان عمر را به هم متصل می کند و هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید، مغازه ها و صرافی های بسیاری حول این میدان ساخته شده اند که مسافران تور دبی دی 94 می توانند برای چنج پول خود به راحتی از خدمات این صرافی ها بهره گیرند.

 

 

 

میدان ماهی دبی

 

میدان ماهی دبی

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ایران کیش هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش دی 94 می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند . این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است. هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. امکانات هتل ایران کیش سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده هتل ایران کیش هتل ایران کیش هتل ایران کیش رستوران هتل ایران کیش باشگاه هتل ایران کیش استخر هتل ایران کیش برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش,



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس تور مشهد ویژه محرم 94در فلکه آب نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است. 
هتل به دو ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ساختمان شمالی پنج طبقه است تور مشهد دی 94 و ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۱۷۰۰ مترمربع زیر بنا دارد. ساختمان جنوبی چهار طبقه است و ۵۳۱ مترمربع مساحت و ۷۲۰ مترمربع زیر بنا دارد.

در تور مشهد 94در این هتل اقامت کنید

    امکانات :
  • 160 اتاق‌
  • سايت اينترنتي‌
  • ماهواره‌
  • رستوران‌، كافي‌شاپ
  • فضاي سبز مجهز
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی               
  •     

 

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن تور مشهد 94 می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی تور مشهد زمستان 94از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

در تور مشهد 94از این هتل اقامت کنید

 

 

هتل سی برگ مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

دیدنی های مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در تور مشهد دی 94 فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است تور مشهد آذر 94 كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است.تور مشهد 94امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن در تور مشهد دی 94 به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

 پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 


برچسب‌ها: جاذبه های مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد,
+ نوشته شده در یکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ساعت ۱۵:۱۹ توسط سمانه * دسته : تور مشهد نظر(0)

جاذبه های مشهد

حمام مهدی قلی بیگ مشهد


حمام مهدی قلی بیگ مشهد که به حمام شاه نیز معروف می باشد در حال حاضر در حال بازسازی می باشد. ساختمان قدیمی این حمام که در داخل حرم امام رضا می باشد دارای قسمت های مختلفی می باشد که می توان به رختکن , شاه نشین , خزینه و  نمایشگاه عکس ,اتاق سماور , استخر و اتاق  پیرایش  اشاره کرد. این حمام در ابتدای بازار بزرگ جنب مسجد شاه قرار دارد و این اثر در تاریخ پنج اردیبهشت ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۳۷۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد دی 94از این حمام دیدن کنید


این حمام متعلق به آقای مهدی قلی بیگ بوده است که این آقا یکی از پادشاهان خراسان در زمان صفویه بوده است. این مرد در زمان جنگ عثمانی ها با ایران در جنگ به تور مشهد 94عنوان تفنگچی بوده است. قلی بیگ تمام ثروت خود را وقف حرم امام رضا(ع) کرده است, قلی بیگ در قزوین فوت کرده و جنازه اور را به مشهد و حرم امام رضا(ع) دفن کرده اند.

 

در تور مشهد دی 94از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

 


مقبره پیر پالان دوز مشهد


مقبره پیر پالان دوز مشهد, مقبره ای می باشد تاریخی که در صحن مطهر امامم رضا(ع) واقع شده است . پیرپالان دوز يكي از عفرفاي شيعه مذهبف « ذَهَبيه » به نام شيخ محمد المفقتدي كارندهي می باشد.مردم مشهد اعتقاد دارند که شيخ محمد با اين كه از افراد پاک و نزدیک به خدا بوده است ولی تور مشهد 94خرج زندگی خودش را از سوی پالان دوزي يا پاره دوزي می چرخانده است, چون او دارای کرامات اخلاقی بوده است تمامی مردم مشهد به مقبره او احترام زیادی قائل هستند. به گفته افراد محلی قبل از ایشاان يكي از عرفاي مشهور توس به نام ابونصر سرّاج در اوايل سده پنجم در آن جا مدفون شده بوده.در تور مشهد 94از این جاذبه دیدن کنید

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا ( Tansas/h ):

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بین اللملی در تور آنتالیا 94  است.


مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را در تور آنتالیا 94 بر آورده میکند


مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است و یکی از اماکن خرید خوب در تور آنتالیا 94 می باشد.


بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد . همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند . در بازار آنتالیا کفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .


خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید تور آنتالیا 94 خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است . در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید . در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است . گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از این بازار دیدن نمایند.


مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس برای تور آنتالیا 94 نیز میباشد.


 مرکز خرید تانزاس آنتالیا

 مرکز خرید تانزاس آنتالیا

این مرکز خرید از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی است.طبقه اول این بازار انواع غذاهای محلی و با کیفیت را ارائه میدهد.در طبقه ی دوم این مرکز خرید انواع لباس ها،وسایل تزیینی و لوازم الکترونیکی از برندهای بین المللی ویژه مسافران تور آنتالیا 94 است. اینمرکز خرید دارای پله برقی بزرگی است که برای حمل لوازم به دومین طبقه استفاده می شود.


مطالب مرتبط:



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد پاییز 94 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهدمطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های توریستی مشهد,بهترین جاذبه های توریستی مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 94 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش نوروز 95 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معرفی هتل های کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تاپ رز کیش  

هتل 3 ستاره تاپ رز در تور لحظه آخری کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده برای میهمانان تور کیش 94 فاصله دارد.

 امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95، خدمات لاندرى و ترانسفر      

 آدرس هتل تاپ رز کیش : روبروى بازار پردیس - انتهاى خیابان ابن سینا

هتل تاپ رز كيش
نمای بيروني هتل تاپ رز كيش


 

هتل تاپ رز كيش

محوطه هتل تاپ رز كيش
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش,هتل تعطیلات کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش پاییز 94 می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش 94، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور کیش نوروز 95 و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش,بهترین هتل های 3 ستاره کیش,معرفی هتل های 3 ستاره کیش,معروف ترین هتل های 3 ستاره کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

شهر ممنوعه چین

بی شک یکی از وسیع ترین مجموعه های تاریخی بکر در دنیا شهر ممنوعه چین می باشد. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است. گردشگران تور چینمی توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

طراحی شهر ممنوعه به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن چین محصور شده است. همچنین دور این شهر خندقی وسیع با پنجاه و دو متر عرض و سه هزار و هشتصد متر طول حفر شده است. این خندق برای محافظت از امپراطور وقت تعبیه شده است. در ان شهر دو منطقه داخلی و خارجی در نظر گرفته شده که در بخش داخلی محل زندگی و کارهای ادار امپراطور است و بخش خارجی مکانی برای برگزاری مراسم خاص چین می باشد. میهمانان تور چین می توانند از مکان دیدن نمایند.

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن می زیستند زیرا خورشید از غرب غروب می کن و نشانه گذر عمر می باشد. میهمانان تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر ممنوعه چین

در شهر ممنوعه چین برای ذخیره آب سیصد ظرف فلزی در نظر گرفته شده که هجده عدد آن که به کاخ نزدیک است دارای روکش طلا و مابقی دارای روکش آهنی و برنزی می باشد.

شهر ممنوعه چین
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: شهر ممنوعه چین,اماکن دیدنی چین,دیدنیهای چین,جاذبه های گردشگری چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ یکی از مناطق روستایی چین می باشد که در آن تعداد زیادی از کانال ها و پل ها وجود دارد که به جذابیت های این شهر می افزاید. این شهر دارای معماری سنتی و فرهنگ اصیل چینی است. شهر لی جیانگ در تور چین با عنوان ونیز چینی شناخته می شود. گردشگران تور چین می توانند از این مکان دیدن نمایند.

شهر لی جیانگ چین

در این شهر جاذبه های بسیار زیبایی وجود دارد که مسافران تور چین نباید از آن غافل باشند و در سفر خود حتما از این شهر بازدید داشته باشند. در شهر لی جیانگ اماکن تاریخی از جمله شهر ممنوعه، میدان تیان آن من و دیوار بزرگ چین وجود دارد. 

شهر لی جیانگ چین

 

شهر لی جیانگ چین
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: شهر لی جیانگ چین,جاذبه های گردشگری چین,معرفی چین,درباره چین,بازدید از چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره برای میهمانان تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه نوروز 95 و... اشاره کرد.

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سی لایت کوش آداسی

هتل سی لایت یکی از هتل های 5 ستاره تور ترکیه است که در ساحل کوش آداسی واقع شده است. هتل سی لایت داری 280 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه می باشد. این هتل شش طبقه به اینترنت بی سیم برای میهمانان تور ترکیه مجهز شده است. مرکز شهر کوش آداسی در فاصله 5 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور ترکیه در نظر گرفتن سیصد متر ساحل اختصاصی برای آن ها می باشد. همچنین شهر تاریخی افسوس در فاصله 20 کیلومتری از هتل واقع شده است.

 هتل سی لایت کوش آداسی

از امکانات هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکانویژه میهمانان تور ترکیه، اتاق بازیهای کامپیوتری، رستوران، آسانسور، تهویه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا ویژه میهمانان تور ترکیه نوروز 95 و... اشاره داشت.

هتل سی لایت کوش آداسی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی لایت کوش آداسی ترکیه,بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های لوکس کوش اداسی ترکیه,بهترین هتل های کوش اداسی ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی یکی از هتل های 5 ستاره ترکیه می باشد که در شهر کوش آداسی و در دهانه پاموکلواقع شده است. هتل سورملی برای رفاه میهمانان خود در تور ترکیه مجموعا 436 اتاق در نظر گرفته است. مرکز شهر کوش آداسی در فاصله 8 کیلومتری و فاصله زمانی 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. شهر افسوس که یکی از مناطق تاریخی و دیدنی شهر کوش آداسی می باشد چهار کیلومتر با هتل سورملی فاصله دارد. همینطور در فاصله 55 کیلومتری از هتل میهمانان تور ترکیه فرودگاه ازمیر قرار گرفته است. 

هتل سورملی کوش آداسی

 از امکاناتی که هتل سورملی برای میهمانان تور ترکیه در نظر دارد می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر سر پوشیده، استخر کودکان، اینترنت وای فای، سیستم تهویه، بار، تلویزیون، ماهواره، سیستم گرمایش، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، استخر روباز، زمین بازی کودکان ویزه میهمانان تور ترکیه نوروز 95 و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورملی کوش آداسی ترکیه,بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های خوب کوش آداسی ترکیه,معروف ترین هتل های کوش آداسی ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران فنگ ونگ چین

“فنگ ونگ” رستورانی است که در یکی از پرتگاه های خطرناک کوه های “هوبی” قرار دارد و مشتریان آن باید از گذرگاه باریکی برای رسیدن به ان عبور کنند که البته کمی ایمن شده است. این رستوران یکی از خطر ناک ترین رستوران های جهان است که درچین قرار دارد.مسافران تور چین میتوانند از این رستوران جالب دیدن نمایند.
این گذرگاه درارتفاع ۳۰ متری از پایین دره قرار داد و البته بسیار باریک تر از آن است که سه نفر همزمان از کنار هم عبور کنند 
این رستوران طبیعت بسیار زیبایی دارد که در مقابل این دره وجود دارد. البته برای استفاده از این رستوران نباید ترس از ارتفاع داشته باشید. در تور چین میتوانید خاطرات خوبی را سپری کنید.
از آنجایی که این رستوران دقیقه به عنوان یک پرتگاه شناخته می شود بسیاری به آن لقب خطرناک ترین رستوران دنیا را داده اند. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا دیدن فرمایید.

 رستوران فنگ ونگ چین

 رستوران فنگ ونگ چین

مطالب مربط:

رستوران فنگ ونگ چین

تور چین زمستان 94

تور چین 94

تور چین دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های لوکس چین, رستوران های ارزان چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید میسون مد چین

میسون مد یکی از بهترین مراکز خرید چین، که در شماره 1312 خیابان هوای های واقع شده است، در واقع اشرافی ترین مغازه در کل این خیابان به حساب می رود. خیابان هوای های بیش از نیمی از شهرت خود را مدیون همین مجموعه میسون مد است. در میسون مد می توانید مجموعه ای از بهترین و مطرح ترین برند ها نظیر گوچی، کنزو، هوگو باس، بالی و غیره را بیابید.در تور چین از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. این مجموعه یکی دیگر از مراکز خرید شانگهای چین به شمار میرود.میسون مد یکی از شیک ترین مراکز خرید چین می باشد اشرافی ترین مغازه درخیابان هوای های است که درشماره ۱۳۱۲ آن واقع شده است. خیابان هوای های نیمی از شهرت خود رامدیون این مرکز خرید است که مطرح ترین برندهای دنیا نظیرGucci، Ferragamo ، Hugo Boss ، Bally ، Kenzo و…درآن وجود دارند. مسافران تور چین میتوانند از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایند.

مرکز خرید میسون مد چین

 

مرکز خرید میسون مد چین

مرکز خرید میسون مد چین

 مرکز خرید میسون مد چین

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید میسون مد چین

تور چین زمستان 94

تور چین 94

تور چین دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای چین, مراکز خرید چین , پاساژهای چین , بهترین مراکز خرید چین , ارزان ترین مراکز خرید چین ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

برج دختر استانبول

 

برج دختر استانبول بر بالای صخره اي صاف و بزرگ که در وسط تنگه بسفر ساخته شده است. برج دختر ساخته شده توسط دست بشر می باشد و زمانی طولانی است که بوسیله انسانها  فراموش شده است. مرغهای دریایی را فراموش نکنیم که با سرو صدای خود در بالای برج دختر زیبایی این برج را بیشتر میکنند.در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید بیشتر مردم استانبول این عمارت را دوست دارند و داستانهای عاشقانه بسیاری در باره این برج نقل می کنند. نام دیگر برج دختر کیز کوله سی می باشد که نویسنده بزرگ ترک در نوشته هایش از برج به عنوان گل نیلوفری که پژمره نمی شود گفته است.
 این برج زیبا از جاذبه های معروف استانبول می باشد . داستان معروفی می باشد که پسری جوان به نام لاندروس برای دیدن معشوقه خود هر شب تا برج شنا می کرده است .در تور استانبول دی 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. در یکی از شبها هوای طوفانی باعث شده بود فانوس دختر خاموش شود و لاندروس جوان راه را گم کرد و غرق شد,  این افسانه ورد زبان سیاحان غربی  در قرن هفده بوده است و باعث شده این بنا نام برج لاندرا را بگیرد. داستان دختر پادشاه می باشد. دختری با موهای بلند و ابروهایی کمانی و چشمان آبی زیبایی داشت و پدرش پادشاه دخترش را از همه پنهان می کرد.مسافران تور استانبول دی 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. روزی از روزها پادشاه از یک پیشگو شنید ماری دختر زیبایش را نیش میزند. پادشاه دستور داد  برجی میان تنگه بسازند و از دخترش مراقبت کند ولی روزی از روزها ماری از سبدی که برای دختر انگور فرستاده شده بود ماری بیرون آمد و دختر زیبا را نیش زد. برج دختر استانبول که سمبل بسیار ارزشمندی شده است بسیاری از نویسندگان و نقاشان خارجی و داخلی و شاعران از این برج الهام میگیرند .در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

borje dokhtar istanbul

borje dokhtar istanbul

 مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 94

 

تور استانبول دی 94

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول زمستان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد.در تور استانبول دی 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.در تور استانبول زمستان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول 

 

مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید آک استانبول

 

تور استانبول دی 94

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول, ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()