نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است.تور مالزی زمستان 94اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل فلامینگو بای دی بیچ پنانگمالزی

هتل چهار ستاره فلامینگو بای دبیچ در در طول ساحلمالزیاست و تا مرکز شهر مالزی بیست دقیقه فاصله دارد.و چهل دقیقه تا فرودگاه مالزینیز فاصله دارد.تور مالزی زمستان 94بالکن اتاقها رو به جزیره پنانگ مالزیو اقیانوس است.هتل دارای استخر بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و رستوران مجاور اتخر است و همچنین مکانهای تفریحی مالزیدر نزدیکی این هتل است.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل مریتاس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی مالزی

هتل مریتاس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره که به صورت تفریحگاه و در موقعیتی عالی در امتداد ساحل مالزیقرار گرفته است .تور مالزی زمستان 94هتل دارای مرکز آب گرم،استخر،خدمات ماساژ،سونا ،خدمات نگهداری از کودکان،زمین بازی برای کودکان ،اتاق بازیهای رایانه ای و اتاق جلسه ی مجهز نیز هست.هتل دارای سیصد و پنجاه اتاق است.و یک صرافی در هتل موجود است.همچنین دارای فعالیت های ورزشی مانند ماهیگیری،دوچرخه سواری، پرتاب دارت،اسکواش،پینگ پنگ،قایقرانی است.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل بی ویو لنکاوی مالزی

هتل بی ویو لنکاوی مالزی

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر کوا واقع شده است و با چشم انداز زیبای دریا و تپه ها یکی از بهترین هتلها است.تور مالزی زمستان 94اتاقهای هتل بزرگ و مدرن بوده و مجهز به حمام شخصی ،اینترنت و اتاق کار می باشد.و هتل دارای سالن بدنسازی،مرکز سلامت،استخر روباز ،سالن اداری، اتاقهای آواز خوانی و زمین گلف می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای چینی و بین المللی را سرو میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره کیسمت از هتل های تاریخی کوش آداسی است که میربان افراد معروف بسیاری نظر جیمی کارتر، پادشاه سوئد و ملکه انگلستان بوده است. این هتل در تمام 107 اتاق خود چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و همه اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، حمام خصوصی و بالکن هستند. مسافرانتور ترکیه نوروز 95می توانند غذای خود را بر روی تراس رستوران این هتل میل کنند و همراه با طعم دلچسب غذاهای خوشمزه از چشم انداز خیره کننده دریای اژه لذت ببرند. در این هتل زمین تنیس قرار دارد و امکانات ورزش های آبی نیز در کنار هتل کیسمت برقرار است. این هتل تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر و تا مرکز کوش آداسی 1/5 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

استخر سرباز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، ساحل اختصاصی، اجاره دوچرخه، کتابخانه، زمین بازی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاهی(با هزینه)، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، اتاق ماه عسل، روزنامه، آسانسور.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره داباکلار در فاصله 250 متری ساحل پابلیک کوش آداسی، در مرکز شهر قرار دارد. این هتل دارای 84 اتاق است که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، حمام، سشوار و بالکن هستند. فاصله هتل تا اولین ایستگاه اتوبوس 150 متر است و مسافران 

تور ترکیه نوروز 95به راحتی می توانند از طریق این ایستگاه به گشت و گذار در این شهر بپردازند. از این هتل با 20 دقیقه رانندگی می توان به شهر باستانی افسوس رسید، فرودگاه نیز در 18 کیلومتری این هتل است.

امکانات هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه 

استخر سرباز، سونا، دارت، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، بار، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لاندریف خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، امکانات وی آی پی، آسانسور.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.


هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی ترکیه

هتل ریچموند افیسوس  در سال ۱۹۸۹ در منطقه Aegean ساخته شد .این هتل شامل ۲۶۰ اتاق دو نفره یک ساختمان اصلی ۶ طبقه و ۲ تا  بلوک فرعی است مهمانان هتل افسیوس می توانندازامکانات خوب هتل مانند:  سالن انتظار با میز ۲۴ساعته پذیرش، ۳ آسانسور، فروشگاه،سالن آرایشگاه،کافه، باشگاهتفریحی،اتاقتلویزیون، رستوران مطبوع با بخش ویژه غیرسیگاری ها ، اتاق کنفرانس ، ترمینال عمومی اینترنت (برای هزینه های اضافی)، خدمات اتاق، شستشوی لباس ، خدمات پزشکی ، زمین بازی کودکان  باشگاه بچه ها برای سن ۴ تا ۱۲ سال بهرمند شوند این هتل در مرکز توریستی شهر کوش اداسی واقع شده و به طور مستقیم در کنار ساحل قرار دارد تعداد زیبادی  مرکز خرید، کافه، رستوران را می توان فقط در چند دقیقه پیاده روی  نزدیک هتل دید و ایستگاه  حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل قرار گرفته است. فرودگاه ازمیر با استفاده از  وسایل حمل و نقل عمومی ۷۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد .تور ترکیه زمستان 94

 

اتاق های هتل شیک و پر نور هستند اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام با سشوار، خط تلفن مستقیم، مینی بار، تهویه مطبوع ، حرارت مرکزی و صندوق امانات به میهمانان ارائه میدهد.

امکانات اوقات فراغت زیادی در هتل برای تفریح و سرگرمی میهمانان مهیا شده یک استخر سرپوشیده شنا و استخر شنا در فضای باز و ۲ استخرکودکان در کنار استخر اصلی هتل قرار دارد  یک ساندویچ فروشی کنار استخر انواع نوشیدنی های با طراوت و خنک را به میهمانان ارائه می دهد برای سلامتی و آرامش میهمانان گزینه های خوبی مانند تور ترکیه نوروز 95 سونا، حمام بخار، خدمات ماساژ (با هزینه های اضافی) آماده شده  و برای علاقه مندان به ورزش  ۲زمین تنیس، سالن بدنسازی، تیراندازی با کمان و ژیمناستیک مهیا شده است همچنین ممکن است بعضی میهمانان به بازی تنیس روی میز، اسکواش، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد (با هزینه های اضافی) و گلف کوچک علاقه  داشته باشند که در هتل موجود است . بخش ویژه ای برای سرگرمی در ساحل  ایجاد می شود که با پرداخت هزینه های اضافی میتوانید انتخاب های متنوعی از ورزش های آبی مانند :  قایقرانی،غواصی و بسیاری دیگر داشته باشید برنامه های نمایشی و سرگرمی خوبی هم برای شب های میهمانان تدارک دیده شده 

رستوران های هتل افسون از مواد غذایی  تازه و متفاوتی برای  پخت انواع غذاهای ترکی و بین المللی استفاده میکنند غذا در رستوران  هتل به صورت بوفه سرو می شود . گردشگرانتور ترکیه نوروز 95می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف کوش آداسی,مجلل ترین هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه,قیمت هتل های ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجتمع تجاری مروارید شرق

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.تور کیش نوروز 1395

 

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق          تلفن :7530008-9

 


  بازار حکیممشهد

  بازار حکیم مشهد

 بازار حکیممشهداولین و قدیمی ترین بازار روسها درمشهداست . بازار حکیممشهدیکی از بزرگترین مراکز خریدمشهدبحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافرانتور کیش نوروز 1395میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

 


بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

 

بازار رضا مشهد

 


بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد

بازار خیامتور کیش زمستان 94مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس تور کیش بهمن 94در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیامتور کیش اسفند 94دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

 

 


بازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهددر کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پرومامشهدکالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.تور کیش اسفند 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور کیش نوروز 1395بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافرانتور کیش زمستان 94قرار گرفته است.

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران تور کیش نوروز 1395از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده استتور کیش زمستان 94و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

 

روستای پاژ مشهد

 

روستای پاژ مشهد

 

روستای پاژ مشهد در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده كارده به كلات نادری قرار گرفته است طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حكیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است.تور کیش اسفند 94این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد که قسمتی از این منطقه مسکونی در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.تور کیش بهمن 94در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران پایاب کیش 

رستوران پایابکیشکه در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد.تور کیش نوروز 1395این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش اسفند 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .

رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگران تور کیش زمستان 94فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگرانتور کیش بهمن 94برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

رستوران نهنگ سفید کیش

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی با کفیت خوب سرو می شود. کارکنان رستوران بسیار مودب می باشند قیمت غذاها به نسبت بالا می باشد. این رستوران دارای محیطی دنج و آرامش بخش می باشد شما می توانید در هنگام سرو غذا در این رستوران دریا را هم تماشا کنید . پیشنهاد من به آن دسته از گردشگرانتور کیش زمستان 94که به غذاهای دریایی علاقه مند می باشند این است که سری هم به این رستوران بسیار زیبا بزنند .

 

رستوران خانه اسپاگتی کیش

یکی از رستوران های خوب کیش رستوران خانه اسپاگتی می باشد که بهترین غذاهای ایتالیایی با بهترین طعم را دارد اگر به دنبال تنوع در غذا و تجربه یک طعم متفاوت هستید حتما سری هم به این رستوران بزنید . این رستوران داری محیطی تمیز و دنج برای گردشگرانتور کیش نوروز 1395می باشد . در ضمن سرو غذای شما به همراه نواختن موسیقی و صدای دلنشین آن می باشد . 

 



:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , , ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است تور کیش زمستان 94همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.تور کیش نوروز 1395

 

رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی خواهد بود.

هتل دیدنیها کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.تور کیش نوروز 1395

 

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.تور کیش زمستان 94

 

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. تور کیش نوروز 1395

 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.تور کیش زمستان 94

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل لوتوس کیش

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .تور کیش زمستان 94فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد در بهترین نقطه از شهر مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی افتخار میزبانی از گردشگران  تور مشهد نوروز 1395را دارد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۵ واحد طراحی شده که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد.

رستوران هتل الوند مشهد: با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سرو غذاهای دلپذیر ایرانی , فرنگی , عربی , سوپ ها و انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرائی از میهمانان عزیز می باشد.

این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

 منوی غذا: ناهار: چلو جوجه , چلو کوبیده , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت قیمه, چلو خورشت قیمه بادمجان,چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام: همبرگر, هات داگ ,ماکارانی, جوجه طلایی ,رولت گوشت, شنسیل مرغ ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ


هتل صدف مشهد 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد .گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن استفاده نمایند.

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21


هتل آپارتمان ترنم مشهد

 یک هتل آپارتمان سه ستاره می باشد که  در چند قدمی حرم مطهر (کمتر از 50 متر تا حرم ) یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمانهای مشهد نسبت به حرم مطهر میباشد و مکانی مناسب برای اقامت و استراحت گردشگرانتور مشهد دی 94است که در 8 طبقه با 40 واحد اقامتی شامل 16 سوییت 2 تخته ، 16 آپارتمان یکخوابه 4نفره و 7 آپارتمان دوخوابه 6 نفره باضافه یک ، سونا و جکوزی و با چشم انداز منحصر به فرد حرم مطهر.آماده پذیرایی از مهمانان و زائرینتور مشهد بهمن 94 می باشد .

امکانات هتل آپارتمان ترنم مشهد

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره , اینترنت در لابی , نمازخانه, چایخانه سنتی , سونا , سرویس تا حرم , صبحانه , رستوران , آسانسور , خدمات خانه داری , تاکسی سرویس , کافی نت , گشت درون و برون شهری .


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانانتور مشهد نوروز 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اذبه های دیدنی خراسان رضوی

بقایای شهر کهن نیشابورمشهد

 بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده.گردشگران تور مشهد نوروز 1395 حتما از این شهر دیدن فرمایید.


اخلومد  (اخلمد)مشهد

 اخلومد  (اخلمد) مشهد


اخلمد در مسير جادهمشهدقوچان و به فاصله 84KMمشهدقرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد . باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .تور مشهد زمستان 94


گنبد خشتي مشهد

 اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد. تور مشهد دی 94


آرامگاه فردوسی توس مشهد

 آرامگاه فردوسی توس مشهد



آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای بنام ایرانی واقع در باغ زیبایی در شمال شهر تاریخی توس، در انتهای بلوار پردیس میباشد. روستاهای توس و اسلامیه در اضلاع شرقی و غربی آرامگاه قرار دارند . در مقدمه شاهنامه بایسنقری اولین بنا بر مزار فردوسی را به " ارسلان جاذب " که ممدوح فردوسی بوده نسبت داده شده است ، سپس به همت ملک الشعرای بهار و جمعی از فرهیختگان خراسان آرامگاهی بر فراز مزار ایشان ساخته شد . این بنا پس از پنج سال به همت استاد حسین لرزاده معمار و استاد طاهرزاده در سال 1212 به تمام شد . بنای یاد شده به سبب عدم رعایت مسائل فنی و محاسبه مقاومت خاک و جذب رطوبت علی رغم تعمیرات مکرر نشست کرده با تلاش مهندس هوشنگ سیحون تخریب و پس از مقاوم سازی با همان شکل اولیه بازسازی شد. در سالهای بعد تندیس فردوسی اثر استاد صدیقی و نقش برجسته های سنگی ملهم از مضامین شاهنامه اثر فرزند استاد تهیه و در محوطه داخلی آرامگاه نصب گردید. تور مشهد بهمن 94


پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) واقع شده که اکثر مسافران تور مشهد نوروز 95جذب این پارک زیبا می شوند. پارک وحدت مشهد دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند : دریاچه مصنوعی , آب نما و آبشار زیبا , سینمای رو باز تئاتر , و دیگر امکانات از قبیل تنیس روی میز , شطرنج , زمین اسکیت و غیره می باشد که مسافران تور مشهداز علاقه مندان این ورزشها می باشند. پارک وحدت مشهد دارای کتابخانه و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی می باشد. پارک وحدت مشهد در شرق شهر مقدس مشهد و در بلوار وحدت مشهد قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستورانهای معروف مشهد

 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های شیک و مجلل مشهد است . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و مسافرانتور مشهد نوروز 1395  می توانند برای صزف غذا به این رستورانتشریف ببرند . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . لیست غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .

 


رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد به شمار می آید که در سال 1337 با نام رستوران یاس کار خود را آغاز کرده است . این رستوران که امروزه با عنوان رستوران رضایی شناخته شده است دارارای پنج شعبه است . قیمت غذاهای این رستوران مناسب بوده و غذاهای آن از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران تور مشهد زمستان 94این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

جاذبه های توریستی کیش

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش

يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم در جزيره كيش، ساخت آب انبار بوده است زیرا وضعیت حجم بارش در کیش کم و اغلب بارش ها بصورت فصلی است.در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز ایجاد گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی جالب و دیدنی برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل این آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌ کنند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. تور کیش نوروز 1395


جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش همچون یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره فوق العاده بی نظیری و زیبایی را در معرض دید مسافران تورکیش که با پروازهای شبانه به این ناحیه سفر می کنند قرار خواهد داد. ساحل جزیره کیش به علت تمیز بودن آب و شفاف بودن آن به گونه ای می باشد که می توانید عمق دریا را تا چند متری ببینید در واقع یک آکواریوم طبیعی را به شما نمایش می دهد. این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد و منظره زیبایی را رقم می زند که از دیدن آن سیر نخواهید شد. تور کیش زمستان 94

جاده دنیا کیش


اسكله تفريحي کیش

اسكله تفريحي

در مجاورت چند مجموعه تفريحي، مجموعه اسکله تفریحی  قرار گرفته است و از این رو بسيار مورد استقبال خانواده ها و گردشگران تورکیش قرار مي گيرد.

اسكله تفريحي مجموعه‌اي است كه شامل امكانات تفريحي مانند جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي می باشد. همچنین قايق هاي كف شيشه‌ اي نیز در آن موجود می باشد كه گردشكران تورکیش براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس از آن استفاده می نمایند و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود به یادگار می گذارند. تور کیش بهمن 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اسکی کابلی کیش

  اسکی کابلی کیش دارای طول 860  متر و عرض 160  متر میباشد که شامل 5 برج در ساحل کیش است  و با سرعت 28 الی 62 کیلومتر در ساعت که همزمان میتواند به 12 نفر سرویس بدهد. همچنین این سایت طبق استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ساخته شده است و میتواند محل مناسبی برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی باشد . این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای بسیار زیبا و جذابی را برای گردشگران و مسافران تور کیش ایجاد کرده است. در سایت اسکی کابلیکیش علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان تعبیه شده است .تور کیش دی 94


زمین های تنیس خاکی و هارت کورت جزیره کیش

این مجموعه ورزشی در کیش از مهمترین زمینهای ورزشی جزیره به حساب می آید . این مجموعه ورزشی با هدف برگزاری لیگ های داخلی و ماسبقات تنیس ایجاد شده . این مجموعه ورزشی با مساحت 13500 متر مربع بنا شده است دارای 9 زمین خاکی، زمین استادیوم ،دفترهای اداری،سکوی تماشاچیان و سرویس های بهداشتی و رختکن میباشد . تور کیش نوروز 1395


اسکوتر برقی جزیره کیش

 اسکوترهای برقی کیش همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی میباشند که می توان با آنها در جاده های مخصوص دوچرخه سواری جزیره کیش را دور بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید و ساعات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین میشود و اگر آنها را کامل شارژ کنید میتواند تا 1ساعت یا شاید هم بیشتر از آنها استفاده کنید . تور کیش زمستان 94


پيست باگي كيش 

پيست باگي جزیره کیش به طول 400 متر با ماشينهای 2 نفره، آماده سرویس دهی به باگي سواران در جزيره كيش می باشد. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنماهای حرفه اي و کار کشته و با موتور چهار چرخ ATV در جلو، باگي سواران را در مسيرهایی که دارای جاذبه های گردشگري میباشد مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني راهنمایی میکنند. مسافران تور کیش برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیقتر در این زمیه مي توانيد با شماره 9312737 0764 تماس بگیرن. تور کیش بهمن



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفريحات کيش , تفریحات جزیره کیش , تفریحات دریایی کیش , بهترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران های خوب کیش

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در داخل محوطه شرکت آب و برق قرار دارد که دارای محیطی سنتی نیز می باشد و غذاهای سنتی در این رستوران سرو می شود رسیدگی کار کنان به گردشگران تور کیش خوب می باشد شما می توانید در این رستوران انواع کباب های ایرانی و همچنین غذاهای دریایی را میل فرمایید . مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .  تور کیش نوروز 1395

 

 


رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

این رستوران یکی از رستوران های باشکوه جزیره کیش به شمار می رود که غذاهای لذیذ و متنوع روز به روز به روز آن را معروف تر کرده است. این رستوران در سال 1389 افتتاح شد و بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا لقب گرفت در رو به روی آن یک لنگر 100 تنی قرار دارد که طی مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است. به همین علت پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد . انواع غذاهای با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و سرویس دهی کامل و منظم توسط پرسنل با اخلاق رستوران ، محبوبیت آن را چندین برابر کرده است . تور کیش زمستان 94


رستوران ساحلی توتی فروتی کیش 

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی دیگر از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده است. رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند 84 شروع به کار کرد .این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش ساخته شد مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 متر مربع از آن ساختمان می باشد . رستوران شامل آشپزخانه ،کافی شاپ و اسنک بار ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز است . گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند . تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مراکز خرید دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید کنید . تور دبی نوروز 95

آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 


مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافرانتور دبیمی توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند . تور دبی زمستان 94

 


مرکز خرید لامسی پلازا دبی

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید دبی مرکز خرید لامسی پلازا می باشد که دارای صدو پنجاه مارک بین المللی و منطقه ای نیز هست.بعضی از مارکهای مشهور این مرکز خرید مانند:باسینی،ناین وست،نیومی،داماس است.این مرکز خرید خدمات نگهداری از کودکان را در مرکز بازی برای کودکان ارائه می دهد.همچنین فروشگاه المایا فروش انواع غذاها و کالاها را در لامسی پلازا ارائه می دهد. در لامسی پلازا به ازای هر درهم یک ایرمایل می گیرید.و در ازای آنها جوایزی را به شما می دهند.اطلاعات لازم مانند تخفیفها ،زمان خرید ارزان، و حراجها به همراه موسیقی توسط ریدیو لامسی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.همچنین بازدیدکنندگان به غیر از خرید در در مرکز فود کورت لامسی  که بیش از هفده نوع غذا با ظرفیت هفتصد نفر را ارائه میدهد .لامسی پلازا درسال نود و هفت میلادی و در هفده مارس توسط  شیخ احمد بن سعید آل مکتوم تاسیس گردید . گردشگران تور دبی می توانند خرید خوبی را در این مرکز داشته باشند . تور دبی بهمن 94

آدرس مرکز خرید لامسی پلازا :شهر دبی - منطقه عود ميثاء -خيابان زعبيل
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , , ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. گردشگران تور دبی نوروز 95 با اقامت در ایت هتل می توانند از امکانات آن بهرمند شوند.


هتل پانوراما گرند دبی

هتل سه ستاره پانوراما گرند در بر دبی در خیابان خالید ابن ولید قرار دارد. این هتل 102 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، سشوار، حمام مدرن و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه سرو می شود و انواع غذاهای متنوع بین المللی دیگر نیز در طول روز در این رستوران موجود می باشد. فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه 7 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و شاتل فرودگاه هم بنا به درخواست در اختیار مسافرانتور دبیقرار می گیرد.

امکانات هتل پانوراما گرند دبی

رستوران، وای فای (با هزینه)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم تهویه.این هتل یک هتل مناسب برای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشد.


هتل 5 ستاره نووتل البرشا مشرف به خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 41 طبقه در مجموع از 412 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه متروی Sharaf DG دبی چند قدم با این هتل فاصله دارد. مرکز خرید امارات و پیست اسکی فاصله کمی با این هتل دارد. هتل نووتل البرشا دسترسی آسانی به ساحل جمیرا، بازار شهر، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دبی دارد. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان می باشد.تور دبی بهمن 94

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

امکانات هتل نووتل البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت و تناسب اندام، مرکز SPA، پارکینگ اختصاصی، بار، استخر روباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اسکی، آرایشگاه، اینترنت وایرلس، فروشگاه ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی و...تور دبی دی 94

_نووتل_البرشا_دبی_3.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_4.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

جاذبه های گردشگری دبی

قلعه الفهیدی‌ دبی

 از قدیمی ترین سازهای دبی قلعه الفهیدی‌ دبی می باشد که در سال 1800 بنا شده است.در گذشته از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده می شد تور دبی زمستان 94 دیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل ساخته شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برج های‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند به راحتی از این قلعه دیدن فرمایند.


پارک سگا دبی

پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  تاسیس شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع یکی از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک متشکل از دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند. تور دبی نوروز 95

 


آبنمای دبی

آبنماهای زیبا دبی در مجاور دبی مال و در دریاچه ی برج خلیفه واقع شده است . سرمایه گذاری این آبنماها 800 میلیون درهم معادل 218 میلیون دلار است . این آبنماهای زیبا در 25 رنگ مختلف و 6600 چراغ استو ارتفاع پرتاب این آبها تا 150 متر است و طول این آبنماها بیش از 200 مترمی باشد . گردشگران تور دبی می توانند از تماشا رقص آب موزیکال این آبنما لذت ببرند . تور دبی بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , مکانهای دیدنی دبی , جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت ترکیه در شمار هتل های 5 ستاره ترکیه قرار دارد. این هتل تا فرودگاه ادنان 75 کیلومتر و تا شهر کوش آداسی 5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل در 10 کیلومتری شهر افسوس و خانه حضرت مریم واقع شده است تور ترکیه نوروز 95 و بیشتر اتاق های آن منظره رو به دریا را دارا می باشند. این هتل دارای 377 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تهویه، مینی بار، اینترنت رایگان، روم سرویس و حمام، مبل، تلویزیون و  ... می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ترکی و کباب ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و شامل رستوران فضای باز نیز می باشد که چشم انداز زیبایی از دریا دارد و در آن غذاهای محلی بسیار خوشمزه سرو می شود. همچنین هتل از ساحل زیبایی برخوردار است که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن بهره ببرند و سفری خوش و به یاد ماندنی را به خاطر بسپارند.

از امکانات هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، لاندری، مرکز بیزنس، ساحل، استخر، رستوران، باشگاه، پارکینگ رایگان برای میهمانان تور ترکیه و ... اشاره نمود.

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,نرخ هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های کوش آداسی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه در شمار هتل های چهار ستاره استانبول قرار دارد و به علت واقع شدن در قلب استانبول ، میدان تقسیم ، یکی از مهمترین مناطق استانبول از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. هتل تکسیم گونن استانبول برای مسافران تور ترکیه انتخاب مناسبی است زیرا به جاذبه های گردشگری استانبول بسیار نزدیک است. در اطراف هتل سالن اپرا، تئاترهای گوناگون، گالری های هنر، کافه و بارهای متعدد وجود دارد که از دیگر مزایای دسترسی راحت این هتل به اماکن تفریحی استانبول محسوب می شود. تور ترکیه زمستان 94

طراحی این هتل چشم گیر است به طوریکه نمای آن از مرمر و سرامیک می باشد . کلیه اتاق ها لوکس و مجهز به امکانات کامل می باشند. در صورت اقامت میهمانان تور ترکیه سه روز یا بیشتر در هتل، در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه از آن ها پذیرایی خواهد شد و اگر هم بیشتر از یک هفته در هتل اقامت داشته باشند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. در هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های استانبول ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل هیلتون ترکیه در شمار هتل های پنج ستاره استانبول قرار دارد و از هتل های شیک و لوکس ترکیه می باشد. این هتل در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است و تنها 24 متر با آن فاصله دارد. همچنین هتل هیلتون در 3 کیلومتری دریا قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های بزرگ و زیبا می باشد که منظره ای تماشایی از شهر را به میهمانان تور ترکیه هدیه می دهد. میهمانان می توانند از امکانات استخر رو باز , حمام آفتاب اختصاصی , حمام ترکی هتل هیلتون بهره ببرند. تور ترکیه دی 94

این هتل دارای 7 سالن غذاخوری متنوع می باشد که  انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها در رستوران و تریا این هتل برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و در لابی آن موسیقی زنده اجرا می شود.

از دیگر امکانات هتل هیلتون استانبول ترکیه می توان به زمین تنیس , فضای سبز , استخر کودکان , سالن بدنسازی و فیتنس , سونا , سالن آرایشی , ماساژ , رستوران روباز , مرکز خرید , سه نوع رستوران متفاوت و... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره هیلتون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافران تورمالزی را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند. 

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تورمالزی می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند. تور مالزی نوروز 95

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: تل مایا کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

جاذبه های گردشگری مالزی

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

این باغ بزرگ شامل گونه های متفاوت و گوناگون گیاهی است که در توسط دریاچه کوالالامپور مالزی احاطه شده است .این باغ در کنار مجموعه جالان پارلیمان مالزی قرار دارد.و برگرفته از طرح آلفرد ونینگ انگلیسی در دهه هشتاد میلادی است.در این مکان تفریحی زمین های بازی ،مسیرهای پیاده روی،پارک پرندگان،قایقرانی،پارک آهوان و پروانه ها قرار دارند.

 


غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو کوالالامپور مالزی

غار باتو یا غار میمونها در شمال کوالالامپور مالزی به فاصله ی سیزده کیلومتر واقع شده است.این غار بزرگ و با شکوه در قرنهای گذشته محلی برای سکونت بومیان مالزی بوده است و در قرن نوزدهم به مکان مقدس معروف گردید.این غار بزرگ دارای سه غار است که غار مقدس و یا معبد از مشهورترین غارهای مالزی نیز است به دلیل و جود معبد مقدس هندوها که در ارتفاع صد متری غار در سقف گنبدی شکل غار قرار گرفته است.این غار در زمان جشن هندوها هزاران بازدیدکننده دارد. تور مالزی زمستان 94

 


موزه ملی مالزی

موزه ملی مالزی

این موزه بسیار باشکوه و مجلل مالزی به سبک مالایی قدیم طراحی شده است و در شهر کوالالامپور مالزی واقع شده است.دیوارهای این موزه با نقاشیهای نمادی تاریخ و فرهنگ طراحی گردیده است.موزه دارای 4 بخش موسیقی،اسلحه،میراث فرهنگی و تاریخ طبیعی است.و شما را با قرنهای اخیر آشنا می سازد.در بیرون موزه وسایل نقلیه ،اتومبیلها و لکوموتیوهای قدیمی به نمایش گذاشته شده اند. تور مالزی دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی,دیدنی های مالزی ,جاذبه های گردشگری مالزی,جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی(Berjaya Times Square)

مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی

این مرکز خریدمالزی در زمینی به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزیاست.در این مرکز انواع کالاهای ارزان با برندهای معروف نیز عرضه می شود.در طبقه ی 5 ام این مرکز یک شهر بازی سرپوشیده وجود دارد و در طبقه ی دهم این مرکز سالن نمایش مدرن وجود دارد.در این مرکز خریدمالزیعلاوه بر خرید تفریح و سرگرمی برای بازدید کنندگان دارد.تور مالزی بهمن



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی (Berjaya Times Square),دیدنی های مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()