نوشته شده توسط : یوسفی

موزه پرا استانبول

موزه پرا یک موزه آثار هنری در استانبول است که موضوع اصلی آن آثار قرن نوزدهم می باشد. این موزه که در خیابان ایستکیل استانبول قرار دارد در سال 2005 توسط سونا و اینان کیراچ افتتاح شد. ساختمان اصلی موزه یک ساختمان مربوط به سال 1893 است که به موزه تغییر کاربری پیدا کرده است. در این موزه انواع آثار هنری نظیر نقاشی ها و کتب به جای مانده از قرن 19 از ترکیه و دیگر کشورهای جهان به نمایش در آمده است. بازدید از موزه پرا برای عموم آزاد است و شما مسافران تور ترکیه می توانید از این موزه زیبا دیدن فرمایید.

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول


آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن در اصل یک مجموعه از آبشارهای زیبا است که در شمال شرقی شهر آنتالیا و در نزدیکی ساحل لارا قرار دارد. این آبشار از چشمه های پینارباشی سرچشمه می گیرد و شامل دو آبشار بالایی و پایینی است که طول آبشار بلندتر به 40 متر می رسد. این آبشار دارای غارهای بسیار زیبایی است که درون آن ها می توانید غار نوردی کنید. هم چنین در کنار آن رودخانه ای بسیار صاف و زلال قرار دارد که در آن قایق سواری و رفتینگ انجام می شود. در اطراف این آبشارها منظره بسیار دلربا از کوه های توروس قرار دارد. آبشارهای دودن درون یک پارک زیبا قرار دارد که می توانید در این پارک به پیک نیک بروید. از درون شهر آنتالیا به این آبشارها انواع وسایل نقلیه تردد می کنند. انواع کافی شاپ و رستوران ها در کنار این آبشارها وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید بعد از گشت و گذار در آبشارها از آن ها استفاده کنید.

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه


برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا یا برج مسیح نام برجی در منطقه گالاتای ترکیه است که از قرون وسطی برجای مانده. این برج که در شمال گلدن هورن یا شاخ طلایی قرار دارد در سال 1348 میلادی یعنی در دوران بیزانس با هدف شناسایی کشتی های دشمن ساخته شد. این برج در زمان ساخت خود با 67 متر طول بلند ترین برج منطقه قسطنطنیه بوده است. در سال های بعد از برج گالاتا به عنوان زندان، رصد خانه و دیده بانی استفاده شده است. این برج در نه طبقه به صورت یک استوانه بزرگ ساخته شده است و سقف مخروطی شکل آن بعدها به آن اضافه شده است. شما مسافران تور ترکیه می توانید از این برج بازدید کنید و از منظره شهر استانبول که از بالای آن دیده می شود لذت ببرید. هم چنین یک رستوران در بالای برج گالاتا قرار دارد.

برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا استانبول ترکیه


کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس از معدود باقیمانده های شهر باستانی افسوس ترکیه به شمار می رود. این کتابخانه در سال 125 میلادی توسط پسر سلسوس رومی فرماندار آسیا ساخته و به افتخار پدرش نام گذاری شد که مقبره ی آن در زیر کتابخانه قرار دارد. در این کتابخانه بیش از 12000 کتیبه و طومار نگهداری می شده است. این کتابخانه در دو زلزله در قرن های سوم و یازدهم میلادی تخریب شد اما در دهه هفتاد به دست باستان شناسان دوباره تعمیر و مرمت شد. شما مسافران تور ترکیه می توانید در طول سفر خود از این کتابخانه زیبا و باستانی دیدن کنید.

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس ترکیه


خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن یا شاخ طلایی خلیجی است که بخش اروپایی استانبول را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند. این خلیج از پیش روی آب دو دریای سیاه و مرمره در خشکی به وجود آمده است. نام این خلیج به دو دلیل گلدن هورن می باشد؛ دلیل اول می گویند که بیزاس آن را به نام مادرش گذاشت و دلیل دوم این است که این خلیج درهنگام طلوع و غروب آفتاب به رنگ طلایی در می آید. در زمان عثمانی این خلیج منطقه مسکونی مورد علاقه ترک های اعیان بوده است. روی این خلیج 4 پل قرار دارد که عبارتند از : پل گالاتا، پل گلدن هورن، پل اونکاپاتی  ومتروپل. در اطراف این خلیج کافی شاپ ها و رستوران های زیادی وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید از آن ها استفاده کنید.

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,مکان های دیدنی ترکیه,دیدنی های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

دریاچه سالدا ترکیه

دریاچه سالدا ترکیه

دریاچه سالدا از بهترین و زیباترین مناطق طبیعی ترکیه می باشد که گردشگران برای لذت بردن از منظره زیبای آن , برای استفاده از خاصیت آب این دریاچه و یا برای رصد کردن ستاره هاکه در شب می درخشند به این منطقه از ترکیه سفر می کنند. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه جالب باشد که بدانند این دریاچه یکی از زلال ترین و شفاف ترین دریاچه های ترکیه است. دریاچه سالدا در منطقه یشیلووای استان بوردور واقع شده است.

دریاچه سالدا ترکیه

استان بوردور در شمال آنتالیا قرر دارد و دریاچه های کوچک و بزرگ زیادی را دارا می باشد که بزرگترین آن ها دریاچه بوردور می باشد. دریاچه سالدا دومین دریاچه بزرگ بوردور می باشد که توسط تپه هایی سرسبز و پوشیده از جنگل محاصره شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. اما این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه است زیرا 193 متر عمق دارد.اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه رابه خود جلب می کند رنگ فیروزه ای آب این دریاچه و ماسه های سفید ساحل آن است. سفیدی ماسه ها به دلیل منیزیم فراوان آب دریاچه است که این منیزیم به همراه خاک رس ساحل دریاچه نقش مهمی را در رفع بیماری های پوستی مانند آکنه ایفا می کنند.

دریاچه سالدا ترکیه

از دیگر جاذبه های این دریاچه پوشش گیاهی آن می باشد که باعث شده جانورانی مانند اردک وحشی , روباه , گراز وحشی , خرگوش و... در این منطقه زندگی کنند. بی نظیر ترین منظره ای که در این منطقه می توانید مشاهده کنید آسمان پرستاره آن هنگام شب است که هر سال ستاره شناسان و زیادی را به طرف خود جذب می کند. مسافران عزیز تور ترکیه می توانند با رفتن به دریاچه سالدا یک منطقه رویایی و زیبا را مقابل چشمان خود ببینند و لذت ببرند. گفته می شود که ساختار سنگ های دریاچه سالدا بسیار شبیه ساختار سنگ های کره مریخ است می باشد. اما آنچه که تاسف بار است عقب نشینی آب 3-4 متری این دریاچه طی 20 سال گذشته بوده که این روند همچنان ادامه دارد. شاید به همین دلیل است که این منطقه در زمره مناطق طبیعی حفاظت شده قرار گرفته است.

دریاچه سالدا ترکیه

 


دریاچه اوزون گل ترکیه

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

دریاچه اوزون گل در شهر ترابزون ترکیه که یک شهربسیار زیبا و رویایی است قرار گرفته است. د حقیقت در بیست کلومتری چایکارا _ ترابزون قرار گرفته است و  اطراف آن پوشیده از جنگل های سرسبز با درختان تناور و بلند و زیبا است. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه جالب باشد که بدانند در میان این جنگل های انبوه مساجد زیادی وجود دارد که مناره های آن از میان درختان بیرون آمده و خودنمایی می کنند. مسافران تور ترکیه اگر می خواهند به شهر ترابزون سفر کنند یا باید از راه زمینی بازرگانان استفاده کنند و یا اگر میخواهند با هواپیما به این شهر بروند باید ایتدا به یکی از شهرهای مهم ترکیه بروند و سپس از آنجا به ترابزون سفر کنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل

گردشگران عزیز پس از رسیدن به مقصد می توانند مدتی را در کنار دریاچه اوزون گل سپری کنند و از طبیعت بی نظیر و هوای سرد و مطبوع آن نهایت لذت را ببرند و حتی می توانند با کرایه قایق هایی که در این منطقه وجود دارد در دریاچه چرخی هم بزنند و سفر خود تکمیل کنند. مسافران و گردشگران تور ترکیه بدانند که این کشور مناطق دیدنی فراوانی دارد و حتما نیازی نیست که برای گردش فقط به آنتالیا و استانبول سفر کنند بلکه با یک سفر زمینی کم خرج تر می توانند مناطق زیبای بیشتری را ببینند و سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم یزنند.

تور ترکیه دریاچه اوزون گل


آبشار مرادیه وان ترکیه

 تور ترکیه آبشار مرادیه وان

آبشار مرادیه ترکیه در 88 کیلومتر شهر وان قرار گرفته است و اگر گردشگران عزیز تور ترکیه قصد داشته باشند که زمینی به ترکیه سفر کنند و از مسیر بازرگان چالدران بروند می توانند این آبشار فوق العاده را ببینند و لذت ببرند. آبشار مرادیه دارای تقریبا 80 متر عرض و حدود 6 متر ارتفاع می باشد و به قدری پرآب است که صدای آن اجازه نمیدهد هنگامی که گردشگران در یک فاصله 50 متری از آن قرار می گیرند صدای همراهانشان را بشنوند.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

لازم به ذکر است که برای دیدن این آبشار بسیار زیبا باید از روی یک پل طنابی معلق به طول 50 متر که با سیم بوکسور محکم شده است عبور کنید تا در مقابل آن قرار بگیرید. پس اگر گردشگران عزیز تور ترکیه علاقه مند به هیجان با کمی ترس هستند حتما از این منطقه عبور کنند و از آبشار مرادیه دیدن نمایند. در این منطقه رستوران و کافی شاپ و حتی چایخانه های وجود دارد که ظاهرا شبیه خانه های چوبی هستند. مسافران عزیز تور ترکیه می توانند در این خانه های چوبی لحظاتی را سپری کنند و از دیدن مناظر زیبای آبشار مرادیه نهایت لذت را ببرند. اگر می خواهید در زمستان به شهر وان و آبشار مرادیه بروید حتما لباس گرم بپوشید چون این منطقه بسیار سرد و پوشیده از برف است.

تور ترکیه آبشار مرادیه وان

 


پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه وسعتی 33 هکتاری دارد که در شمال مسجر سابانجی و دو طرف رودخانه سیهان قرار گرفته است. در این پارک به قدری درخت و گونه های مختلف گیاهی وجود دارد که احساس می کنید وارد بازار گل شده اید. این پارک مرکزی دارای یک آمفی تئاتر 2100 نفره , دو کافه و باغ چینی می باشد که همین امر باعث شده این منطقه به عنوان منطقه اصلی تفریحی آدانا ترکیه تبدیل شود. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به آدانا را دارند و علاقه مند به گل و گیاه می باشند حتما به این پارک سر بزنند.

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه

پارک مرکزی آدانا ترکیه


ساحل سولار ترکیه استانبول

ساحل سولار استانبول

ساحل سولار استانبول ترکیه از بزرگترین سواحل اختصاصی این شهر توریستی و زیبا می باشد. در این ساحل زیبا به قدری سرگرم می شوید که متوجه گذر زمان نمی شوید. و آنچه که موجب سرگرمی شما می شود  اجرای برنامه ها و موسیقی های زنده , فعالیت های ورزشی مختلف مانند جت اسکی و موج سواری و قایق رانی و...می باشد. ساحل سولار حدود 1 کیلومتر امتداد دارد که از این جهت می تواند با باشگاه های ساحلی آنتالیا و ازمیر ترکیه رقابت کند. ورودی این ساحل در آخر هفته 25 لیره ولی در طول هفته 15 لیره می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به استانبول سفر کردند دیدن از زیباترین سواحل آن را از دست ندهند.





:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی است که در فاصله 50 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی پاییز 96 ارائه می دهد. هتل کلاب یالی در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 450 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات تلویزیون، بالکن، مینی بار، اینترنت، حمام با سشوار و تلفن است. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها غذاهای ترکی ، یکی از آن ها غذاهای دریایی و رستوران سوم غذاهای مخصوص گیاهخواران سرو می کند. هم چنین هتل دارای 6 کافی شاپ می باشد. دو استخر روباز به همراه سرسره های آبی در محوطه هتل قرار دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر کودکان، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، تنیس ، مینی گلف، فوتبال، والیبال، بیلیارد و ... اشاره کرد.

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی


هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما سلطان کوش آداسی در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است.هتل به تازگی و در سال 2015 بازسازی شده است. هتل پالوما سلطان خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در چهار طبقه ساخته شده است و دارای 434 اتاق است که از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی مهر 96 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام با وان، تهویه مطبوع و تلفن است. هتل دارای 5 رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی با منوی بوفه است و چهار رستوران دیگر آلاکارته می باشند. هم چنین 7 کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند. هتل در 35 کیلومتری مرکز کوش آداسی و در 50 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، پارک آبی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، تنیس رومیزی، بسکتبال، تنیس، ایروبیک و بیلیارد اشاره کرد.

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

 

 


هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما پاشا در 35 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. هتل در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است. فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 50 کیلومتر است. هتل در سال 2010 افتتاح شده است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 268 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد و سوئیت است که به شما مسافران تور کوش آداسی آبان 96 امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان و دوش و تلفن هستند. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ 1000 متر است که در کنار آن یک پارک آبی قرار دارد. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستوران ترکی و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین یک اسنک بار و شش کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند.  از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس، مینی گلف، بیلیارد، ایروبیک ، یوگا، موزیک زنده و نمایش اشاره کرد.

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

 

 


هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالم وینگز (Palm Wings) در ساحل محله عثمانیه کوش آداسی واقع شده است. هتل 346 اتاق با دکوراسیونی در توناژ رنگی سبز و آبی دارد که کف پوش فرش دارند و مجهز به امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و بالکن با چشم انداز باغ ... هستند.

هتل خدمات یوال 24 ساعته دارد و در رستوران اصلی غذاهای بین المللی به شیوه سلف سرویس ارائه می شود. در دیگر رستوران ها غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می شود و 5 کافه نیز در محل موجود می باشد.

 مرکز کوش آداسی در فاصله 16 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 80 کیلومتری هتل است.

مسافران تور کوش آداسی نوروز 97 می توانند با انتخاب این هتل از طبیعت زیبا، سایه درخت های نخل و آب و هوای مطبوع آن لذت ببرند.

آدرس: Osmaniye Mah. Alacay Mevkii Sahil Siteleri Davutlar-Kusadasi-Aydin, 09430 Davutlar, Turkey

امکانات هتل پالم وینگز کوش آداسی

استخر فضای باز، باغ، ورزش های آبی، رستوران، کافه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، واکس، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، اتاق جلسه، تهویه مطبوع، فروشگاه.

 

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی


هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی در ساح شنی دریای اژه واقع شده و 417 اتاق دارد که از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، مینی بار، وای فای رایگان و ... می باشد. این هتل 4 استخر، 3 سرسره آبی و مرکز اسپا دارد.

 در رستوران اصلی هتل، صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس سرو می شود، 4 رستوران دیگر نیز در هتل وجود دارد که به صورت منوی انتخابی است و مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 می توانند انواع غذاهای بین المللی و عثمانی را در آنجا میل کنند.

فاصله هتل تا مرکز شهر ازمیر 50 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 52 کیلومتر است.

آدرس: Kucuk Akkum Mevkii, Sigacik, Izmir, 35460 Seferihisar, Turkey

امکانات هتل ایفوریا کوش آداسی

زمین تنیس، ماهی گیری، پینک پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، پارک بازی، زمین بازی، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، مغازه، آسانسور، اتاق وی آی پی، سیستم تهویه، روزنامه، سیستم تهویه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، اتاق جلسه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان. 

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کوش آداسی,هتل های کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های all کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در کناره ساحل دریای اژه و در منطقه اوزدره قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. فاصله هتل ماکسیما تا فرودگاه عدنان مندرس 45 کیلومتر است. هتل دارای 252 واحد اقامتی از نوع اتاق و آپارتمان است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک استخر روباز زیبا در محوطه خود می باشد که در کناره آن تخت های مخصوص حمام آفتاب قرار دارند. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی را برای شما مهمانان تور کوش آداسی آذر 96 سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، مرکز اسپا، روم سرویس، لاندری و خشکشویی اشاره کرد.

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی


هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل 4 ستاره گرند اوزچلیک کوش آداسی در کناره دریای اژه و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه 80 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و اتاق های هتل دارای منظره دریا هستند. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای 96 اتاق است که از نوع استاندارد و خانوادگی هستند و دارای امکانات مینی بار ، تلویزیون، تهویه، اینترنت، تلفن و بالکن هستند. رستوران هتل غذا را در وعده های مختلف به صورت بوفه برای شما مهمانان تور کوش آداسی پاییز 96 سرو می کند و کافی شاپ هتل در کنار ساحل قرار دارد. هتل دارای امکانات تفریحی متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی ، تنیس روی میز، دارت و باشگاه کودکان اشاره کرد.

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی


 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل 4 یتاره تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار گرفته است. هتل حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و فاصله ان تا فرودگاه عدنان مندرس 90 کیلومتر است. هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای 70 واحد اقامتی است که به شما مهمانان تور کوش آداسی نوروز 97 امکانات مینی بار، چای ساز، تلفن، صندوق امانات، تهویه مطبوع و بالکن است. هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد و در وعده های غذایی دیگر در رستوران آلاکارته خود غذا را با منوی انتخابی سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، دارت، دوچرخه سواری، بیلیارد، تنیس روی میز، غواصی، اتاق بازی، باغ، کافی شاپ، اجاره ماشین و ... اشاره کرد.

 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

 

 


هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در یک کیلومتری ساحل دریای اژه قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع قرار دارد و دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که شامل 104 اتاق است. اتاق های هتل از انواع استاندارد و خانوادگی هستند که دارای امکانات مینی بار، بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلفن هستند. رستوران هتل به سبک بوفه است و صبحانه ، ناهار، شام و میان وعده های مختلف را سرو می کند. در محوطه هتل یک استخر روباز با سرسره های آبی قرار دارند. از دیگر امکانات تل برای شما مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 می توان به مینی گلف، زمین بسکتبال، والیبال، تنیس، بیلیارد، اتاق بازی، جکوزی و... اشاره کرد.

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی


هتل بلماره کوش آداسی

هتل بلماره کوش آداسی از هتل های 4 ستاره در مرکز شهر کوش آداسی می باشد. این هتل در فاصله 650 متری ساحل قرار دارد. هتل بلماره کوش آداسی دارای 91 اتاق با امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی‌بار، سشوار و حمام اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر 75 کیلومتر می شود.

امکانات هتل بلماره کوش آداسی شامل رستوران، استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، ورزش های آبی، تنیس روی میز، دارت، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات معلولین، اینترنت WiFi و ... می باشند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی,آفر هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل سه ستاره یونکا اپارت کوش آداسی در 300 متری لانگ بیچ قرار دارد. این هتل 60 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، بالکن، سیستم تهویه، آشپزخانه و ... هستند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 85 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند غذای خود را یا در اتاق و یا در رستوران این هتل میل کنند. مهمانان این هتل می توانند در کنار استخر به استراحت پرداخته و از وای فای رایگان این قسمت استفاده کنند.

آدرس: Yavansu Mah.Lale Sok.No:1 Kusadasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل یونکا اپارت کوش آداسی

استخر سر باز، رستوران، پارکینگ رایگان، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، سیستم ایمنی، اتاق خانوادگی، آسانسور.

 

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی

هتل یونکا اپارت کوش آداسی


هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل سه ستاره وست آدا این (west Ada Inn) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و چشم انداز زیبا از دریای اژه و لیدیز بیچ دارد. این هتل 108 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، سشوار و ... هستند. هتل در چند متری لیدیز بیچ است که مسافران تور کوش آداسی می توانند در این ساحل زیبا به تفریح و استراحت بپردازند. در تراس هتل هر روز صبحانه بوفه و انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.  فاصله هتل تا افسوس 17/7 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

آدرس: Yuksel Yalova Cad No 21 Kadinlar Denizi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل وست آدا این کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، باشگاه کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی

هتل وست آدا این کوش آداسی


هتل ملیس کوش آداسی

هتل سه ستاره کوش آداسی در کنار دریا، در 6 کیلومتری مرکز کوش آداسی قرار دارد. این هتل 33 اتاق با دکوراسیون مدرن دارد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون و حمام هستند. صبحانه بوفه هر روز در این هتل سرو می شود و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای ترکی و بین المللی موجود می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 75 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: Yavansu Mah. Esin Engin Sk. No 63/64, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ملیس کوش آداسی

 استخر سر باز، تراس، دارت، ساحل اختصاصی، زمین بازی، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا. 

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی

هتل ملیس کوش آداسی


هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سه ستاره سوهان سی پورت یکی از معروف ترین هتل ها در قسمت جنوبی دریای اژه است و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها چشم انداز فوق العاده ای از دریا دارند. این هتل امکانات رفاهی خوبی را با قیمت عالی و در مکانی بسیار خوب در اختیار مسافرانتور کوش اداسی قرار می دهد. همه اتاق ها دارای بالکن و امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، سشوار و سیستم تهویه هستند.

آدرس: Turkmen Mahallesi Akyar Mevkii Marina Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

استخر سر باز، تراس، پینگ پونگ، دارت، سونا، ماساژ، اتاق بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی

هتل سوهان سی پورت کوش آداسی


هتل پنز کوش آداسی

هتل سه ستاره پنز(Ponz Hotel) در 92 متری لیدیز بیچ قرار دارد و 41 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها با وسایل چوبی مدرن و رنگ های خنثی دکور بندی شده اند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تراس، حمام خصوصی، یخچال کوچک و ... هستند. در رستوران این هتل غذاهای محلی سرو می شود که از مواد تازه و خوشمزه درست شده اند. فاصله هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه رانندگی است و تا گردشگاه کوش آداسی کمتر از 500 متر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت آرامش بخشی را تجربه کنند.

آدرس: Kadinlar Denizi Mah. Celal Atik Sok No:15, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل پنز کوش آداسی

استخر سر باز، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کنابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان در لابی، پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی هتل.

 

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

هتل پنز کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در نزدیکی مرکز این شهر قرار دارد. هتل در فاصله کمی تا ساحل قرار گرفته است و خدمات خود را به صورت ALL  به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه 83 کیلومتر است. در کنار هتل یک باغ بسیار زیبا مملو از درخت های نخل وجود دارد. هتل دارای 80 اتاق و سوئیت است که هرکدام دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه ، حمام با دوش و سشوار و صندوق امانات هستند. هتل دارای دو رستوران با منویی از غذاهای خوش طعم محلی و بین المللی است. استخر روباز هتل در میان انبوهی از درختان نخل قرار داشته و در کنار آن تخت های حمام آفتاب قرار دارند. از دیگر امکانات هتل اولیویا می توان به استخر سرپوشیده، کتابخانه، دارت، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، اتاق بازی کودکان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا کوش آداسی

 


هتل لیمان کوش آداسی

هتل 3 ستاره لیمان کوش آداسی در کنار ساحل دریای اژه قرار دارد. هتل دارای بهترین موقعیت مکانی در کنار دریا است که تمام 16 اتاق آن دید پانارومایی رو به دریا دارند. اتاق های هتل از انواع خانوادگی و استاندارد است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات چای ساز، تلویزیون، حمام با دوش، اینترنت و روم سرویس هستند. رستوران هتل در وعده صبحانه ، صبحانه های خوشمزه ترکی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. هم چنین شما می توانید از رستوران بام این هتل استفاده کنید. برای گردش در شهر می توانید از هتل لیمان ماشین اجاره کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به باغ، کتابخانه، زمین بازی کودکان، خدمات تور و ... اشاره کرد.

هتل لیمان کوش آداسی

هتل لیمان کوش آداسی

هتل لیمان کوش آداسی

 


هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل 3 ستاره گلدن دی وینگز (Goldenday Wings) در 400 متری مارینا کوش آداسی واقع شده و 102 اتاق دارد. این هتل در اوایل سال 2011 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است.

مهمانان تور کوش آداسی می توانند در این هتل از امکانات میز تنیس، بیلیارد، دارت و تفریحات عصرگاهی بهره مند شوند.

در رستوران سلف سرویس این هتل انواع غذاهای خوشمزه و چهارشنبه ها غذاهای کبابی سرو می شود.

قلعه کوش آداسی در فاصله 2/6 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 76 کیلومتری هتل می باشد.

امکانات هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

 استخر، تراس، باغ، کتابخانه، دارت، ماساژ، اسپا، اتاق بازی، سونا، رستوران، کافه، فکس، کپی، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، آسانسور.

 

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

اتاق هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

رستوران هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی

هتل گلدن دی وینگز کوش آداسی


هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

هتل 3 ستاره کلاب اسکالا نوا (Club Scala nuova) با مساحت 9000 متر مربع در فاصله نزدیکی از مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. هتل 151 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، دوش، سشوار، حمام و ... می باشند. در رستوران "افسوس" این هتل صبحانه، ناهار، شام به صورت بوفه سرو می شود و در کنار استخر، اسنک بار نیرز موجود می باشد. فاصله هتل تا ساحل عمومی 10 دقیقه پیاده روی است و ساحل اختصاصی هتل نیز 15 دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد. مسافران تور کوش آداسی می توانند از امکانات دارت، ایروبیک، سونا، حمام بخار، میز تنیس، واتر پلو به صورت رایگان استفاده کرده و لذت ببرند.  

آدرس: Turgut Ozal Bulvari No:73 Cevreyolu Uzeri/Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی

 

هتل کلاب اسکالا نوا کوش آداسی


هتل رزی سویتس کوش آداسی

هتل سه ستاره رزی سویتس (RosiSuites) چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و فقط 40 متر تا لیدیز بیچ فاصله دارد. این هتل 26 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... هستند و با دکوراسیونی زیبا بالکن، یخچال و آشپزخانه دارند. در رستوران رزی غذاهای ترکی و بین المللی در ساحل تراس سرو می شود. مهمانان تور کوش آداسی می توانند از نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه به همراه غروب خورشید لذت ببرند. مرکز شهر کوش آداسی 3 کیلومتر تا رستوران ها و باشگاه های شبانه فاصله دارد. 

آدرس: Kadinlar Denizi 9. Sok. No:51 Kusadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رزی سویتس کوش آداسی

استخر سر باز، دارت، تراس، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، سیستم ایمنی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی

 

هتل رزی سویتس کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره کیش,هتل های کوش آداسی,هتل های ارزان کوش آداسی,آفر هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

آپارتمان بالسی پنشن کوش آداسی

آپارتمان بالسی پنشن کوش آداسی در چند قدمی لیدیز بیچ واقع شده و مسافران تور کوش آداسی به راحتی می توانند از این هتل به این ساحل رفته و به تفریح و گردش بپردازند. این آپارتمان مجهز به سیستم تهویه، تراس، حمام می باشد و 17 اتاق دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 50 کیلومتر است

آدرس: Kadınlar Denizi Mah. Muharrem Candaş Sok.No:18 Kuşadası / Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات آپارتمان بالسی پنشن کوش آداسی

تراس، رستوران، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

آپارتمان بالسی پنشن کوش آداسی

 

آپارتمان بالسی پنشن کوش آداسی


هتل ونتی کوش آداسی

هتل ونتی (Venti) کوش آداسی با مساحت 16000 مترمربع در 1/5 کیلومتری شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در باغی زیبا که پر از درختان نخل و کاج است قرار دارد و 60 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها بزرگ و دارای وسایلی مدرن هستند. از جمله امکانات اتاق ها میتوان به تلویزیون، کتری برقی، یخچال کوچک و ... اشاره کرد. همه اتاق ها چشم انداز دریای اژه یا تراسی دارند که منتهی به استخر می شود. در رستوران هتل صبحانه بوفه سرو می شود و در تابستان مهمانان تور کوش آداسی میتوانند از غذاهای بین المللی با چشم انداز زیبای ساحل اژه لذت ببرند. فاصله هتل تا خانه مقدس حضرت مریم 12 کیلومتر و تا شهر افسوس 30 دقیقه رانندگی است همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ادمان 70 کیلومتر است. 

امکانات هتل ونتی کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، رستوران، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان در اماکن عمومی

 

هتل ونتی کوش آداسی

 

هتل ونتی کوش آداسی

 

هتل ونتی کوش آداسی


هتل ارساه کوش آداسی

هتل ارساه در 500 متری لیدیز بیچ قرار دارد و 19 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، ماهواره، بالکن، حمام و ... می باشند. در هتل هر روز سرویس صبحانه ارائه می شود. رستوران ها و مغازه های  زیادی در نزدیکی هتل قرار دارد که مسافران تور کوش آداسی می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به آنجا برسند. فرودگاه ازمیر در 70 کیلومتری هتل است.

آدرس: Kadinlar Denizi 22. Sok. No. 4, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ارساه کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، دارت، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(به هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، فکس، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

هتل ارساه کوش آداسی

 

هتل ارساه کوش آداسی

 

هتل ارساه کوش آداسی


ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

ویلا گاردنیا 12 از خانه های ویلایی کوش آداسی می باشد که یک استخر در وسط باغی زیبا دارد. ویلا دارای سیستم تهویه و وای فای رایگان است و یک حمام شخصی همراه دوش نیز در ویلا موجود می باشد. فاصله ویلا تا مارینا 8 کیلومتر، تا لیدیز بیچ 6/4 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 56/3 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند با اقامت در این ویلا لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند. 

آدرس: 9400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، دوچرخه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

 

ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی

 

ویلا گاردنیا 12 کوش آداسی


هتل باریس سوییت کوش آداسی

هتل 2 ستاره باریس سوییت در چند قدمی ساحل کندینلار واقع شده است. هتل دارای 24 اتاق است که اتاق ها دارای امکاناتتلویزیون، بالکن، وسایل آشپزخانه،سیستم تهویه، کتری الکتریکی، یخجال کوچک،حمام، سشوار و ... هستند. هر روز در این هتل صبحانه بوفه سرو می شود و رستوران در باغ قرار دارد که مسافران تور کوش آداسی می توانند در حین صرف غذا از زیبایی های باغ لذت ببرند. با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به رستوران ها، کافه ها و متغازه های مختلفی رسید. این هتل می تواند امکان تورهای گردشگری برای جاذبه هایی مثل افسوس و روستای سیرینس را فراهم کند.

آدرس:Salipazari Sitesi Sulun sokak No:12 , 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل باریس سوییت کوش آداسی

 استخر، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، کرایه دوچرخه، تفریحات عصر گاهی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، سیستم ایمنی، سیستم تهویه، آسانسور، پارکینگ رایگان

 

 

هتل باریس سوییت کوش آداسی

 

هتل باریس سوییت کوش آداسی

 

هتل باریس سوییت کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,آفر هتل های کوش آداسی,هتل های ۲ ستاره کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ملیکه کوش آداسی

هتل 2 ستاره ملیکه 72 اتاق دارد که همه اتاق ها بالکن شخصی با چشم انداز زیبایی از دریای مدیترانه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، حمام، دوش، سشوار و ... اشاره کرد. در رستوران این هتل که چشم انداز پانارامویی از دریای مدیترانه دارد، صبحانه بوفه و شام سرو می شود. این هتل در 50 متری ساحل لیدیز بیچ واقع شده است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این هتل اقامت راحتی داشاته باشند. 

آدرس: Kadinlar Denizi No:38 Kusadası Aydın, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ملیکه کوش آداسی

آسانسور، استخر سر باز، تراس، تراس آفتاب، میز تنیس، دارت، اتاق بازی، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، روزنامه، مغازه، سیستم تهویه.

هتل ملیکه کوش آداسی

هتل ملیکه کوش آداسی

هتل ملیکه کوش آداسی


آپارتمان بلیز دلوکس کوش آداسی 

 آپارتمان های لوکس این مجموعه یا متراژ 98 متر مربع همه گونه امکانات اقامتی را دارا می باشند و هر کدام دو اتاق خواب، حمام و آشپزخانه ای مجهز به یخچال، ماشین ظرفشویی، گاز، ماکروفر، توستر، کتری و ... دارند. فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی 2/6 کیلومتر، تا مارینا 2/8 کیلومتر، تا لیدیز بیچ 2/1 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 70 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این مجموعه اقامت راحتی داشته باشند.

 آدرس: Ikicesmelik Mahallesi Damlacik Yolu Sokak No:8, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات آپارتمان بلیز دلوکس کوش آداسی

 باغ، تراس، زمین تراس، سونا، باشگاه، زمین بازی کودکان، میز تنیس، درات، استخر سر پوشیده، رستوران، وتی فای رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات گردشگری، لاندری، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاه (با هزینه). 

 

آپارتمان بلیز دلوکس کوش آداسی

 

آپارتمان بلیز دلوکس کوش آداسی

 

آپارتمان بلیز دلوکس کوش آداسی

 

آپارتمان بلیز دلوکس کوش آداسی


هتل آکدنیز کوش آداسی

هتل دو ستاره آکدنیز (Akdeniz) یکی از قدیمی ترین هتل ها است که در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده و اخیرا نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل 18 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات وسایل آشپزخانه، سیستم تهویه، حمام، سشوار و ... می باشد. رستوران "بیسترو بلو" در تراس هتل است و انواع غذاهای خوشمزه در آنجا سرو می شود. مسافران تور کوش آداسیمی توانند با 20 دقیقه رانندگی به کتابخانه مشهور سلسوس در شهر باستانی افسوس برسند. بازار و ساحل کوش آداسی نیز در 500 متری هتل است.  

آدرس: Aslanlar Cad. No:1 Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل آکدنیز کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، فکس، کپی، اتاق خانوادگی، سیستم تهویه.

 

 

هتل آکدنیز کوش آداسی

 

هتل آکدنیز کوش آداسی


ویلا نیچر کوش آداسی

ویلا نیچر (Nature) در منطقه دریای اژه در 11 کیلومتری مارینا واقع شده است. ویلا دارای اتاق خواب، آشپزخانه و حمام می باشد که در آشپزخانه انواع لوازم آشپزخانه، یخچال، فر و ... موجود می باشد. فاصله ویلا تا قلعه کوش آداسی 10 کیلومتر، تا پارک آبی آکا فانتسی 16 کیلومتر، تا فرودگاه ادنان 60 کیلومتر، تا مارینا 11 کیلومتر و تا ساحل لیدیز بیچ 9 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی می توانند در این ویلای زیبا اقامت کنند. 

 آدرس: Nature Sitesi No.1 Sogucak, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلا نیچر کوش آداسی

 آشپزخانه، فر، گاز، لوازم آشپزخانه، کتری برقی، ماشین ظرفشویی ، مایکروفر، پخچال، اتاق خواب، کمد، حمام، حوله، سشوار.

 

ویلا نیچر کوش آداسی

 

ویلا نیچر کوش آداسی

 

ویلا نیچر کوش آداسی

 

ویلا نیچر کوش آداسی


پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

پانسیون کیبار اپارت در چند قدمی لیدیز بیچ واقع شده و تراس آن چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد. این پانسیون 9 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال، بالکن هستند. مهمانان تور کوش آداسی می توانند در تراس به صرف غذا مشغول شده و از تماشای چشم انداز زیبای دریا لذت ببرند. فاصله این پانسیون تا مرکز شهر کوش آداسی 1/5 کیلومتر است که رسیدن به آنجا با اتوبوس 5 دقیقه به طول می انجامد و در آنجا انواع رستوران ها، کافه ها و مغازه برای خرید وجود دارد. 

آدرس: Kadınlar Denizi Mah. Muharrem Candas Sok. No:29, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

تراس، اینترنت رایگان، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق خانوادگی، سیستم گرمایشی. 

 

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

پانسیون کیبار اپارت کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های ارزان کوش آداسی,رزرو هتل های کوش آداسی,قیمت هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی در واقع یک تور چند ساعته با یک کشتی تفریحی بر روی دریای اژه است. این تور را می توانید از دو اسکله موجود در کوش آداسی که قایق های تفریحی زیبا در آن پهلو گرفته اند تهیه کنید. اسکله ها در کنار ساحل و به موازات آن کشیده شده اند. این کشتی ها معمولا دو طبقه هستند و گشتی چند ساعته بر روی دریا می زنند. اگر مایل به غوصی هستید این کشتی ها توقفی برای شنا نیز دارند. در کشتی های تور تفریحی پذیرایی کامل شامل ناهار از شما مسافران تور کوش آداسی به عمل می آید.

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

تور کشتی تفریحی کوش آداسی

 


غواصی در کوش آداسی

غواصی یکی از تفریحات هیجان انگیز در کوش آداسی می باشد، می توانید با پوشیدن لباس غواصی به اعماق دریای مدیترانه رفته و زیبایی های کف دریا و موجودات دریایی را تماشا کنید.در کوش آداسی مراکز غواصی متعددی وجود دارد که بسته به میزان مهارت، علاقه مندان را برای این کار راهنمایی می کنند. مسافران تور کوش آداسی می توانند با غواصی هیجان بسیار زیادی را تجربه کنند. 

غواصی در کوش آداسی

 


پاراسیلینگ در کوش آداسی

پاراسیلینگ یکی از تفریحات هیجان انگیز و جالبی است که در تور کوش آداسی می توانید انجام دهید. پاراسیلینگ یا آب چتر سواری به این صورت است که چتر با یک طناب به قایق موتوری وصل می شود و ورزشکار چتر را می پوشد. به این صورت با سرعت گرفتن قایق ورزشکار در آسمان اوج می گیرد. به وسیله دو دستگیره آبی و قرمز که روی چتر قرار دارد می توان ارتفاع را تنظیم کرد. پاراسیلینگ یک نوع تجربه پرواز و بی وزنی محسوب می شود و وجه تمایز آن با چتربازی یا پاراگلایدر در منظره اقیانوس زیر پای شما است. این ورزش جزو یکی از ورزش های پرمخاطره دنیا طبقه بندی شده است. اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان در طول سفر خود می گردید ما پاراسیلینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

پاراسیلینگ در کوش آداسی

پاراسیلینگ در کوش آداسی

 


اسب سواری در کوش آداسی

سفر به کوش آداسی یک فرصت خوب برای اسب سواری و گشت و گذار در کوه ها و جنگل های زیبا و بکر این جزیره می باشد. علاقه مندان به اسب سواری می توانند پس از گذر از جاههای زیبا و دیدنی به ساحل برسند و از هوای مطبوع ساحل لذت ببرند. در تور کوش آداسی این تفریح لذت بخش از مسیرهایی زیبا در اختیار مسافران قرار می گیرد.

 

اسب سواری در کوش آداسی

 


قایق سواری در کوش آداسی

در این شهر زیبا و ساحلی میتوان به تفریح مهیج قایق سواری پرداخت و بر روی آب از تماشای دیدنی های اطراف این شهر لذت برد. برای استراحت می ونید در سواحل آرام این شهر توقف کرده و به صرف ناهار بپردازید و با شنا کردن در آب های زلال و شفاف کوش آداسی لحظات فراموش نشدنی را تجربه کنید. در تور کوش آداسی از این تفریح هیجان انگیز غافل نشوید.

قایق سواری در کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: تفریحات کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی,مکان های تفریحی کوش آداسی,بهترین تفریحات کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پاموک کاله کوش آداسی

پاموک کاله یا قصر پنبه ای یکی از جاذبه های منطقه دنیزلی است که حدود دو ساعت و نیم تا کوش آداسی فاصله دارد. پاموک کاله از دوران روم باستان بر جای مانده و در اصل رسوبات به جای مانده از سرازیر شدن رودها است که به صورت حوضچه های سفید رنگ در آمده است. در داخل این حوضچه ها آب با دمای 35 درجه وجود دارد که مملو از مواد معدنی بوده و خاصیت درمانی دارد. باقیمانده شهر تاریخی هیراپولیس که یکی از شهر های روم قدیم بوده است در نزدیکی پاموک کاله قرار دارد که شما مسافران تور کوش آداسی می توانید از آن دیدن فرمایید. هم چنین چندین هتل به دلیل تردد خیل عظیم گردشگران در این منطقه قرار دارند.

پاموک کاله کوش آداسی

پاموک کاله کوش آداسی


حمام بلدیه کوش آداسی

حمام بلدیه یکی از آثار به جا مانده از دوران عثمانی است. این حمام در سال 1495 میلادی ساخته شده است. حمام بلدیه با معماری زیبای عثمانی با سنگ مرمر و چوب ساخته شده است. طراحی این حمام به صورت گنبدی شکل بوده و به و قسمت آقایان و بانوان تقسیم می شود؛ هر قسمت شامل بخش هایی است که از آن ها می توان به رختکن، اتاق گرم، اتاق سرد و اتاق بخار اشاره کرد. این حمام به عنوان یک مرکز تفریحی به شما مسافران تور کوش آداسی خدمات ارائه می دهد. شما مهمانان گرامی در طول سفر خود می توانید به این حمام رفته و از خدمات بی نظیر ان نظیر ماساژ استفاده کنید.

حمام بلدیه کوش آداسی

حمام بلدیه کوش آداسی


گوورجین کوش آداسی

گوورجین نام یک قلعه قدیمی در کوش آداسی است که قدمت آن به سال 1770 میلادی بازمی گردد. این قلعه در یک جزیره مانند در دریا ساخته شده است و به وسیله ی یک خیابان به اسکله متصل می شود. گفته می شود این قلعه به عنوان یک کلانتری در زمان قیام مورا توسط عثمانی ها ساخته شده است. این قلعه به وسیله دریاسالار بارباروس خیرالدین پاشا ساخته شده است. روی دیواره قلعه دو کتیبه وجود داشت که در حال حاضر یکی از آن ها از بین رفته و فقط یکی باقی است. به شما مسافران تور کوش آداسی پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از گوورجین دیدن کنید.

گوورجین کوش آداسی

گوورجین کوش آداسی


غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. در تور کوش آداسی از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 


قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. مسافران تور کوش آداسی می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

قلعه کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کوش آداسی,مکان های دیدنی کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی قدمتی بیش از 250 سال دارد که یکی از تفریحات لذت بخش است و مانند دیگر حمام های این شهر دارای امکانات مناسبی می باشد. در این حمام ها می توانید خستگی روزانه خوذ را از تن به در کنید و کاملا به تمیزی و آراستگی برسید. این حمام باعث طول عمر و آرامش فوق العاده می شود. مسافران تور کوش آداسی می توانند در سفر به این شهر این حمام ها را امتحان کنند.

 حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی

حمام ترکی کوش آداسی

 


کوه اصحاب کهف در افه سوس کوش آداسی

کوه‌هاي شمال افه‌سوس، جايي است که مي‌گويند اصحاب‌ کهف درون غاری در دامنه کوه نزديک به دويست سال به خواب رفته اند.در قرن سوم، هفت جوان طرفدار عيسي که نمي توانستند دين خود را بر امپراتور داسيوس آشکار کنند،به کوه پانايير فرار و در این غار پناه گرفته و به خواب میروند و پس از سال ها که از خواب برمیخیزند برای خرید غذا به شهر رفته و متوجه این اتفاق می شوند و پس از آگاهی مردم از این موضوع دوباره به غار بازگکشته و در همین غار چشم از جهان فرو می بندد.از قرن پنجم به بعد این غار مرکز ديني و زيارتگاه  می شود.مسافران تور کوش آداسی می توانند از این پارک دیدن کنند.

کوه اصحاب کهف 


مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی مربوط به دوره سلجوقیان است و در سال 1375 به فرمان آیدین اوغلو عیسی بیگ ساخته شد. در این مسجد از لحاظ معماری نشانه‌های گذر از دوران سلجوقی به عثمانی دیده می‌شود.این مسجد دارای دو گنبد و یک مناره می باشد و از موادی مثل سنگ، آجر و مرمر درست شده است .نقشه مسجد بر اساس مسجد جامع دمشق می باشد.مسجد دارای دو ورودی اصلی شرقی و غربی است  که دیواره های غربی منقش به کتیبه و اشکال هندسی می باشند و با مرمر پوشیده شده اند در حالی که نمای قسمت های باقی مانده از سنگ است.در قرن نوزدهم از این مسجد به عنوان کاروانسرا استفاده می شده است.مسافران تور کوش آداسی می توانند با بازدید از این مسجد از زیبایی های معماری آن لذت ببرند.

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی

 

مسجد عیسی بیگ کوش آداسی


معبد آرتمیس کوش آداسی

معبد آرتمیس یک معبد یونانی است که به الهه آرتمیس اختصاص دارد و یکی از عجایب هفتگانه جهان می باشد که در شهر افسوس قرار دارد و تا قبل از ویرانی کامل آن در سال 401 ، سه بار مورد بازسازی قرار گرفت.این بنا در سال 550 قبل از میلاد ساخته شد و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد.زیربنای این معبد چهرگوش است و با مرمر ساخته شده،  پلکان مرمری طبقه همکف را به بالکن‌های بزرگ و بلندی وصل می کنند. در مجموع ۱۲۷ ستون در این بنا به کار رفته که ارتفاع آنها ۲۰ متر و با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده هستند.این معبد تعداد فراوانی از آثار هنری را درخود جا داده بود.در طول تور کوش آداسی می توانید از باقی مانده های این بنای زیبا دیدن کنید.

معبد آرتمیس کوش آداسی

 

معبد آرتمیس کوش آداسی


خانه حضرت مریم در کوش آداسی

در بلندای کوه بلبل در 9 کیلومتری شهر افس خانه ای وجود دارد که منتسب به حضرت مریم می باشد.حضرت عیسی پیش از دستگیری، مادر خود را به دوست نزدیکش "سنت جین" سپرد او نیز برای جلوگیری از به آسیب رسیدن حضرت مریم او را از بیت المقدس به  شهر افس که در آن زمان شهر پر جمعیت و شلوغی بود آورد.در آن زمان این شهر، شهر بت پرستان بود و او تصمیم گرفت به ترویج مسیحیت بپردازد و برای در امان ماندن حضرت مریم او را به مکانی دنج و خلوت برد.پناهگاه حضرت مریم کلبه ای جنگلی به سبک رومی شد که وی تا سن 101 سالگی در آن خانه زندگی کرد و در همین کوه به خاک سپرده شد.بعدها این خانه تبدیل به کلیسا شد که در آگوست هر سال مراسم یادبودی برای حضرت مریم در آن برگزار می گردد.در خروجی این ساختمان چشمه ای به نام حضرت مریم وجود دارد که دارای آب شوری است و برای تبرک استفاده می شود.مسافران تور کوش آداسی در سفر به این شهر از این خانه جذاب دیدن کنند.

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

 

خانه حضرت مریم در کوش آداسی

مجسمه حضرت مریم در بیرون خانه

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کوش آداسی,جاذبه های گردشگری کوش آداسی,معرفی جاذبه های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند یک هتل 5 ستاره با ارائه خدمات UALL می باشد که در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد. هتل فاصله کمی تا ساحل شنی اختصاصی خود در کناره دریای مدیترانه دارد و می توانید پیاده به ساحل رفته و از سرگرمی های جذابی که برای شما مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است استفاده کنید. هتل در زمینی به مساحت 65000 متر مربع قرار دارد که بیشتر این مساحت شامل بخش سرگرمی هتل شامل زمین گلف، تنیس، والیبال ساحلی، اسکواش، بسکتبال، بدمینتون، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی و... می شود. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه، یک اسنک رستوران و 9 رستوران آلاکارته با سرو غذا از مکان های مختلف دنیا است. هم چنین 13 کافی شاپ هتل شیرینی و نوشیدنی های متنوع سرو می کنند. فاصله هتل کورنلیا از فرودگاه 35 کیلومتر است.

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا


هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر قرار دارد. هتل در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل در 31 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 44 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 223 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مسافرین تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات است. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، رستوران ایتالیایی، ترکی، دریایی و اسنک بار است. هتل دارای یک استخر روباز در محوطه است که دارای سرسره های آبی و پارک آبی نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، ماساژ، سونا، جکوزی، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، تیراندازی و تیم نمایش اشاره کرد.

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا

 


هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. این هتل بسیار لوکس و زیبا بوده و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل در کنار دریای مدیترانه قرار داشته و دارای ساحل شنی و هم چنین اسکله اختصاصی است. در زمین گلف بزرگ هتل امکانات آموزش و بازی رایگان برای شما تدارک دیده شده است. یک پارک پوشیده از درختان کاج در کنار هتل قرار دارد که امکان گشت و گذار و تجربه های جدید مانند راه رفتن روی پل معلق و سقوط آزاد را به شما می دهد. در کنار ساحل و اسکله اختصاصی هتل انواع ورزش های آبی مانند غواصی ، جت اسکی، قایق سواری و ... در دسترس است. در دنیای آب هتل انواع سرسره های آبی و استخر های متفاوت وجود دارد. در مدرسه تنیس هتل می توانید زیر نظر استادان بین المللی تنیس را یاد بگیرید. هتل دارای 533 اتاق است که دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، چهار رستوران آلاکارته، چهار اسنک رستوران و 11 کافی شاپ است که بنابر زمان بندی ارائه شده از سوی هتل با منوهای متنوع در انتظار شما هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، بیلیارد، بولینگ، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ... اشاره کرد.

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا


هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک آنتالیا و در 8 کیلومتری مرکز آن قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 85 هکتار بنا شده است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای 404 اتاق شامل اتاق های خانوادگی، استاندارد، اکونومی، سوئیت و ویلا است که برای شما مسافران تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت و حمام اختصاصی هستند. هتل دارای یک رستوران بوفه و چهار رستوران آلاکارته است که رستوران اصلی به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد و استفاده از رستوران های آلاکارته با رزرو امکانپذیر است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، باشگاه کودکان، کافی شاپ، تیم سرگرمی و ... اشاره کرد.

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

 

 


هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت یکی از هتل های منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2016 افتتاح شد. این هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 100 متر ساحل شنی اختصاصی است. هتل آدالیا خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیاارائه می کند. فاصله هتل تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود ده کیلومتر است. هتل آدالیا الیت دارای هتل دارای 525 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، چای ساز و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه و پنج رستوران آلاکارته با سرو غذاهای سراسر دنیا است و ۷ کافه برای سرو انواع نوشیدنی و دسر در مکان های مختلف هتل قرار دارند. هتل در مساحتی بالغ بر 45000 متر مربع است که امکانات تفریحی زیادی را در خود جای داده است. از جمله این امکانات تفریحی می توان به پارک ابی با 11 سرسره، استخرهای سرپوشیده و روباز، استخر موج، شهربازی، بیلیارد، بولینگ، حمام ترکی، سونا،‌ جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان و تیم سرگرمی اشاره کرد.

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک می باشد که که در سال 2011 افتتاح شده است. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق، آپارتمان و ویلا می باشد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به دلخواه خود از میان آن ها انتخاب کنید. اتاق ها دارای چشم انداز استخر، باغ و یا دریا هستند و دارای امکانات بالکن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، تلفن و حمام می باشند. این هتل دارای یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و چهار کافی شاپ با ارائه خدمات 24 ساعته می باشد. خدمات هتل به صورت UALL است و در نزدیکی هتل ساحل شنی اختصاصی قرار دارد. دیگر امکانات هتل شامل استخر با سرسره آبی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، مینی گلف، حمام ترکی، سونا و ... اشاره کرد.

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا


هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ یک هتل 5 ستاره با خدمات UALL در منطقه بلک آنتالیا است. هتل در میان یک منطقه وسیع سرسبز پوشیده از درختان زیبا قرار گرفته است. این هتل ساحلی بوده و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل به تازگی و در سال 2013 به منظور ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور آنتالیا بازسازی شده است. هتل دارای یک استخر روباز و سرسره های آبی مهیج در محوطه است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. هتل دارای 693 اتاق بزرگ و با دکوراسیون شیک است که همگی دارای بالکن بوده و منظره ای از دریا و یا جنگل به شما ارائه می دهند. هتل دارای 7 رستوران و 11 بار است که برای استفاده از رستوران های آلاکارته باید از چند شب قبل رزرو انجام داد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، تنیس روی میز، اتاق مخصوص کودکان و ... اشاره کرد.

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

هتل ماریتیم پاین بیچ ریزورت آنتالیا

 


هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل از یک ساختمان اصلی و چند ساختمان ویلا تشکیل شده است. این هتل در زمینی به مساحت 120000 متر مربع قرار گرفته است. هتل سیرنه در سال 2001 افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل دارای 426 اتاق و 123 ویلا است که دارای امکانات مینی بار، تهویه، بالکن، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی بهسبک بوفه با سرو تمام وعده های غذایی و سه رستوران آلاکارته که به شما مسافران تور آنتالیا غذاهای دریایی ، ایتالیایی و کباب ارائه می دهند. هتل دارای امکانات تفریحی متنوعی نظیر زمین تنیس، زمین فوتبال، تنیس روی میز، مرکز اسپا، استخر روباز وسرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، ایروبیک، بدمینتون، باشگاه کودکان و تیر اندازی است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک آنتالیا

 

 


هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریوکایا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است که در 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در 30 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل در میان انبوهی از درختان کاج قرار گرفته که منظره بسیار زیبا و دل انگیزی را ایجاد کرده است. هتل دارای 506 واحد اقامتی از انواع اتاق استاندارد، سوئیت و ویلا می باشد که دارای امکانات بالکن ، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی و چهار رستوران با سرو غذاهای چینی، ایتالیایی، اسنک و باربیکیو است. هتل دارای امکانات تفریحی بسیار متنوعی نظیر استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی گلف، بدمینتون، تنیس روی میز، بیلیارد، اسب سواری، موج سواری، قایقرانی، جت اسکی و ... است. هم چنین می توانید در مرکز اسپای هتل به ریلکس کردن بپردازید.

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

 

 


هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن یکی از هتل های 4 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. هتل پرایم گاردن خدمات خود را به صورت ALL‌ ارائه می دهد و دارای ساحل شنی اختصاصی است که تا آن کمی فاصله دارد. این هتل در 27 کیلومتری فرودگاه و در 35 کیلومتری فرودگاه قرار داشته و سرویس شاتل با هزینه اضافی برای شما مسافران تور آنتالیا در دسترس است. اتاق های هتل 202 عدد است که از انواع استاندارد، سوپریور و ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام ، بالکن و تلفن هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستوران ساحلی، یک رستوران با منوی غذاهای دریایی و یک اسنک رستوران است. در محوطه هتل استخر روباز با سرسره های آبی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. دیگر امکانات هتل پریم گاردن شامل استخر کودکان، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، کافی شاپ، فروشگاه و روم سرویس است.

هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های ۵ ستاره آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا,نرخ هتل های آنتالیا,تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آمارا پرستیژ آنتالیا

هتل پنج ستاره آمارا پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا در زمینی به مساحت 100000 مترمربع واقع شده است. این هتل سابقا با نام لوشاتو پرستیژ شناخته می شد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و فاصله آن تا مرکز شهر حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 52 کیلومتر است. هتل دارای 584 اتاق شامل اتاق استاندارد، اتاق استاندارد بزرگ،‌ اتاق دوبلکس، اتاق دوبلکس سوپریور، اتاق خانوادگی، اتاق خانوادگی سوپریور، سوئیت، جونیور سوئیت، اتاق کنار استخر، جونیور رویال سوئیت، رویال سوئیت، رویال سوئیت کنار استخر و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند مینی‌بار، چای و قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با دوش، تهویه مطبوع، صندوق امانات، بالکن، سشوار و اینترنت رایگان است. هتل دارای 11 رستوران است که رستوران اصلی غذا را به صورت بوفه سرو می کند، رستوران BEACH  PARK که کیک های سنتی ترکیه را سرو می کند، اسنک رستوران کنار استخر، اسنک رستوران کنار پارک آبی، رستوران کودکان و شش رستوران آلاکارته که کباب، غذاهای ترکی، ایتالیایی، چینی، فرانسوی و دریایی سرو می کنند. هم چنین هتل دارای 7 کافه در مکان های مختلف هتل است که انواع نوشیدنی را برای مهمانان تور آنتالیا سرو می کنند. هتل دارای امکاناتی مانند 7 استخر که یکی از آن‌ها استخر روباز به وسعت 4000 متر مربع می‌باشد.، آبگرم و مرکز سلامتی ، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، پارک آبی، مینی باشگاه، بولینگ، زمین تنیس، ورزش های آبی، والیبال، فوتبال و بازی سالن. موسیقی زنده، انیمیشن، سینما، سالن زیبایی و... برای مسافران تور آنتالیا است.

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ

هتل آمارا پرستیژ


هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است وتنها 300 متر تا ساحل فاصله دارد و دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل دارای 248 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های اقتصادی و اتاق های ویژه معلولین است و برای مسافران تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی می‌باشند. سرویس دهی هتل به صورت UALL است. هتل دارای چهار رستوران است که شامل رستوران اصلی، رستوران آلاکارته عثمانی، اسنک بار ساحلی و اسنک بار کنار استخر است. هم چنین چهار کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی و دسر را به مهمانان تور آنتالیا ارائه می کنند. از امکانات دیگر این هتل می توان به زمین بازی کودکان,زمین تنیس ، باشگاه بیلیارد،حمام ترکی، سونا خشک، سالن بدنسازی، استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , سرسره آبی و  اینترنت بی سیم برای مهمانان تور آنتالیا اشاره کرد.

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا


هتل لارا فامیلی کلاب  آنتالیا

هتل 5 ستاره لارا فامیلی کلاب آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته و تا مرکز شهر حدود 26 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 13 کیلومتر فاصله دارد. مراکز خرید Akkapark و بازار سلطان فقط ۱۰۰ متر از هتل  فاصله دارند و هم چنین هتل دارای ساحل اختصاصی است که 350 متر با آن فاصله دارد. سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. هتل در 8 طبقه ساخته شده ودارای 332 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های سوپریور و اتاق های خانوادگی است و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون LCD، حمام با دوش، تلفن، مینی بار و اینترنت می‌باشند. هتل سه رستوران دارد که رستوران اصلی غذا را به صورت بوفه سرو می کند و دو رستوران آلاکارته که غذاهای ترکی و دریایی را برای مهمانان تور آنتالیاسرو می کنند. هم چنین هتل دارای چهار کافه در مکان های مختلف هتل است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به باشگاه بدن سازی، حمام ترکی، حمام فنلاندی، سونا، جکوزی، نمایش شبانه، موسیقی زنده، اینترنت، استخر روباز، استخر کودکان و سرسره‌های آبی ، باشگاه کودک، تنیس روی میز، دارت و... است.

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا


هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل 5 ستاره نظر بیچ آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا و بر روی صخره و در نزدیکی بنا شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 14 کیلومتر است. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL  می‌باشد.هتل در 6 طبقه ساخته شده و دارای 108 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات دارای بالکن، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، مینی‌بار، تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و سشوار برای مهمانان تور آنتالیا می‌باشند. رستوران هتل غذا را بهسبک بوفه سرو می کند هم چنین هتل برای مسافران تور آنتالیا یک اسنک بار و چهار کافه در قسمت های مختلف هتل مانند کنار استخر است. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز اسپا شامل حمام ترکی، ماساژ، سونا و سالن بدنسازی، زمین والیبال، ورزش های آبی، پارک آبی، جکوزی و... برای مهمانان تور آنتالیا اشاره کرد.

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا,نرخ هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا با ساختمانی رویایی شامل ۴ برج متصل به هم در ۱۳ هکتار زمین سبز مدیترانه ای در ساحل دریا واقع شده و در17 کیلومتری شهر آنتالیا ودر18 کیلومتری فرودگاه بین المللی می باشد و از نظر زمانی تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . ایستگاه حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارد. اتاق های هتل رویال هالیدی با دکورهای غنی به سبک قصر سلطنتی عثمانی تزئین شده که در این اتاق ها میهمانان تور آنتالیا می توانند  تعطیلاتی متفاوت با  ترکیبی از امکانات مدرن و لمس سنت و تاریخ داشته باشند  . تمامی اتاقها دارای اینترنت رایگان Wi-Fi ، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ،مینی بار و چای و امکانات قهوه هستند . همچنین اتاق ها دارای حمام، سیستم تهویه‌ی مرکزی هستند بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند اما اتاق‌های جلویی بالکن و گاوصندوق ندارند.  رویال هالیدی پالاس دارای گزینه های متفاوت رستورانی شامل انواع غذاهای  ایتالیایی، مکزیکی و ماهی ها  است مجموعه ای از شیرینی های سنتی ترکی در شیرینی پزی هتل آماده میشود مهمانان می توانند از انواع نوشیدنی های گرمسیری و تنقلات در نوار استخر لذت ببرند.همچنین در صورت تمایل می‌توانند پس از رزرو جا از منوی رستوران، غذای مورد نظرشان را سفارش دهند. امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل سونا، حمام ترکی، حمام بخار، سرسره‌ی آبی، باشگاه ورزشی، موسیقی زنده، پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، بیلیارد، تنیس، بولینگ، کافه، بار، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان و ... است.

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


 هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل 5 پنج ستاره کروانسرای لارا آنتالیا در زمینی به مساحت 110000 متر مربع در کنار ساحل لارا بنا شده است. ساختمان این هتل به شکل U بنا شده که امکان دیدن منظره رو به دریا را به همه اتاق ها می دهد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر است. هتل دارای یک لابی 3000 متری و چشمگیر است و در 9 طبقه بنا شده است. اتاق های هتل شامل 579 اتاق است که دارای امکاناتی مانند بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل شستشوی رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت است. هتل دارای پنج رستوران است که رستوران اصلی در طبقه اول قرار دارد و غذا را به صورت بوفه سرو می کند. در چهار رستوران دیگر انواع غذاهای آمریکای لاتین، چینی، دریایی و پنکیک های محلی ترکیه را سرو می کنند. هم چنین هشت کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی ها و دسرها را در اختیار مهمانان تور ‌آنتالیا قرار می دهند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر سرپوشیده، استخر موج، پارک آبی، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی،‌ زمین فوتبال، تنیس و بسکتبال،‌ نمایش شبانه،‌ آواز و موسیقی زنده و... اشاره کرد.

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 

 


هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است و با باغ های زیبا احاظه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر و تا مرکز شهر 17 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 457 اتاق است که شامل اتاق های ممتاز، سوییت کوچک، اتاق خانوادگی دوبلکس و سوییت کینگ است و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی شامل حمام اختصاصی همراه با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون، ماهواره‌، دسترسی به اینترنت، مینی‌بار، یخچال، تخت کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع، سیستم گرمایشی مرکزی، بالکن و گاوصندوق اجاره‌ای هستند. رستوران های این هتل شامل یک رستوران اصلی رویال، چهار رستوران که طبق ساعت مقرر سرویس ارائه می کنند، چهار رستوران آلاکارته که غذاهای ایتالیایی، چینی، ترکی و دریایی سرو می کنند و یک اسنک بار در ساحل است. هم چنین هتل دارای 11 کافه است که انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه را به مهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. هم چنین هتل دارای امکاناتی مانند 8 استخر روباز، یک استخر سرپوشیده،‌ مرکز SPA ( حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، جکوزی و ماساژ ) ، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان ، بولینگ ، ساحل اختصاصی، مرکز بدنسازی، نمایش های کمدی و... برای مسافران تور آنتالیا است.

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا


هتل اسپایس آنتالیا

هتل 5 ستاره اسپایس آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. مساحت هتل حدود 91000 متر مربع است و دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 270 متر و ساحل سنگی است. هتل در مجموع دارای 546 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، اتاق اختصاصی، اتاق دلوکس، سوئیت، اتاق دوبلکس، سوئیت ماه عسل، سوئیت کویین، سوییت دوبلکس، سوئیت خانوادگی، سوئیت سلطنتی و یک سوئیت پنت هاوس مجلل است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند تراس، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار هستند. هم چنین هتل دارای چهار نوع ویلا است که هر کدام در نوع خود بی نظیرند. این هتل مجلل دارای 6 رستوران برای مسافران تور آنتالیا است که شامل رستوران SUMAK با سرو انواع برگرها و غذاهای دریایی و سبک، رستوران آلاکارته ZEYTHIN با سرو غذای ایتالیایی، رستوران آلاکارته WASABI با سرو غذای آسیایی، رستوران آلاکارته KEKICK با سرو انواع ماهی و غذاهای دریایی، رستوران آلاکارته DEFNE VIP با سرو متنوع ترین غذاها، رستوران آلاکارته KISHNISH با سرو غذاهای شرقی و ترکی است. هم چنین هتل دارای سه کافه است. هتل برای مسافران تور آنتالیادارای امکاناتی مانند 2 استخر رو باز، 1 استخر المپیکی سرپوشیده، 1 استخر سر پوشیده برای کودکان، پارک آبی با 7 سرسره، مرکز spa با امکانات سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ و باشگاه بدن‌سازی، زمین فوتبال، والیبال ساحلی، تنیس، گلف، ایروبیک، ژیمناستیک، دارت، بیلیارد، قایقرانی و موج سواری، نمایش و آواز، سیرک، شعبده‌بازی، کنسرت، فستیوال و  موزیک زنده است. مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل لحظاتی رویایی را تجربه کنند.

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا


هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در مساحتی بالغ بر 105000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. فاصله هتل مکس رویال تا مرکز شهر حدود 44 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 35 کیلومتر است. هتل دارای 445 اتاق است که شامل سوئیت، سوئیت با تراس، سوئیت 100 متری و 200 متری، سوئیت دوبلکس، سوئیت خانوادگی، ویلای ALBATROSS 350 و ویلای سلطنتی است و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند حمام، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند. هم چنین رستوران ها این هتل عبارتند از رستوران اصلی که غذا را برای مهمانان تور آنتالیا به صورت بوفه سرو میکند و چهار رستوران آلاکارته که غذاهای ترکی، مدیترانه ای، چینی و استیک سرو می کنند. هم چنین 15 کافه در قسمت های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی و شیرینی های مختلف و خوش طعم را برای مسافران تور آنتالیا سرو می کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی با چهار سرسره، زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، گلف، باشگاه بدنسازی، ورزش‌های آبی، تنیس، یوگا و پیلاتس ، پارک کودکان، مرکز SPA مجللل دارای 2 حمام ترکی به سبک سنتی، 2 اتاق ماساژ ،2 سونا ، جکوزی و اتاق بخار، باشگاه بولینگ، آمفی تئاتر، نمایش و موسیقی زنده برای مسافران تور آنتالیا است.

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا

هتل مکس رویال بلک آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های uall آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران پاتریس شیراز

رستوران پاتریس در اصل یک باغ رستوران است که در بلوار صنایع شهر شیراز قرار گرفته است. باغ این رستوران در زمینی به مساحت 3000 متر مربع واقع شده است. این باغ بسیار زیبا بوده و از میان آن یک نهر جاری است که فضای بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. در رستوران دو فضای تخت های سنتی و میز و صندلی مدرن وجود دارد که می توانید از میان این دو مکان محل نشستن خود را انتخاب کنید. شب ها موسیقی زنده در باغ طنین انداز می شود. منوی رستوران پاتریس شامل انواع کباب، خوراک ها و غذاهای ایرانی و غذاهای دریایی می شود. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود سری هم به این رستوران زیبا بزنید.

رستوران پاتریس شیراز

رستوران پاتریس شیراز

رستوران پاتریس شیراز


رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی یکی از رستوران های ایتالیایی شهر شیراز است که در خیابان خاکشناسی این شهر قرار گرفته است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی اعم از پیتزاها، انواع استیک، اسپاگتی، ریسوتو، سوپ و سوخاری ها وجود دارد. رستوران برای سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام با ظرفیت 100 نفر خدمات ارائه می دهد. رستوران بل پاسی جزء رستوران های لوکس محسوب می شود و دارای منوی تقریبا گرانی است. دکوراسیون رستوران بسیار شیک و زیبا است و محیط بسیار دنجی را برای صرف غذا در کنار خانواده فراهم آورده است. اگر مایل به صرف دسر و نوشیدنی هستید کافی شاپ مجموعه این امکان را برای شما مسافران تور شیراز فراهم آورده است. باید یادآور شد که این رستوران سرویس بیرون بر نداشته و امکان صرف غذا فقط در داخل رستوران قرار دارد.

رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی شیراز

 

 


رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز در نزدیکی دروازه قرآن و در بام شهر شیراز قرار گرفته است؛ از این رو منظره بسیار زیبایی از شهر شیراز از داخل رستوران هویدا است. رستوران شاندیز در کنار شهربازی لونا پارک قرار گرفته و شما مسافران تور شیراز می توانید بعد از گردش و تفریح در لونا پارک به این رستوران آمده و غذا میل کنید. رستوران دارای ظرفیت 500 نفر بوده و در دو وعده ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می کند. هم چنین می توانید هنگام صرف غذا از موسیقی زیبای زنده که برای شما نواخته می شود لذت ببرید. رستوران دارای دو فضای روباز و سربسته است که بنا به سلیقه و شرایط آب و هوایی می توانید یکی از این دو محل را برای نشستن انتخاب کنید.

رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز شیراز

 

 


رستوران برنتین شیراز

رستوران برنتین یکی از رستوران های خوب شیراز است که در بلوار ستارخان قرار گرفته است. منوی رستوران بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، استیک و فینگر فود را شامل می شود. ظرفیت رستوران 120 نفر است و در دو وعده غذایی ناهار و شام خدمات ارائه می دهد. دکوراسیون داخلی رستوران بسیار شیک و زیبا بوده و نمای خارجی آن با سنگ سفید و تراس پر از گل های زیبا نظر شما مسافران تور شیراز را جلب خواهد کرد.

رستوران برنتین شیراز

رستوران برنتین شیراز

رستوران برنتین شیراز


رستوران سنتی کته ماس شیراز

رستوران کته ماس یکی از بهترین رستوران های سنتی شهر شیراز است که در سه راه نمازی شهر و در طبقه زیرین مهمانپذیر سعید قرار دارد. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا بوده و شامل آب نما، تخت های سنتی و ... است که محیط بسیار دل چسبی را برای شما مسافران تور شیراز فراهم کرده است. ساعت کاری رستوران از 8 صبح تا 23 است که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام با منوی بسیار متنوع شامل انواع پیش غذا ایرانی، دیزی، انواع کباب، غذاهای دریایی و انواع نوشیدنی و دسر است. ظرفیت رستوران 140 نفر است و برای انواع مهمانی و ملاقات نیز مناسب می باشد.

رستوران سنتی کته ماس شیراز

رستوران سنتی کته ماس شیراز

رستوران سنتی کته ماس شیراز



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب شیراز,بهترین رستوران های شیراز,رزرو رستوران های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی یکی از معروف ترین رستوران های شهر شیراز است. این رستوران که در بلوار ستارخان شهر واقع شده است هر روزه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور شیراز است. رستوران سنتی این مجموعه در فضای کاملا سنتی انواع غذاهای محلی مانند کلم پلوی شیرازی را سرو می کند. در منوی بازارچه غذای این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را پیدا کنید. هم چنین این رستوران یک منوی ویژه برای مراسم خاص و تشریفات دارد. اگر مایل به نشستن در رستوران نیستید می توانید از کترینگ رستوران(قسمت بیرون بر) غذای خود را سفارش دهید. بوفه اردور رستوران بسیار وسوسه انگیز است و انواع سالادها و ترشی های فصل در آن قرار داده شده است. نان های رستوران در نانوایی سنتی رستوران به صورت تازه پخته می شوند. یک کافی شاپ در کنار این مجموعه قرار دارد که در آن دسر و نوشیدنی سرو می شود. رستوران صوفی از سال 1351 فعالیت خود را آغاز کرده است. طراحی و دکور این رستوران بسیار زیبا و به سبک دوران زندیه است.

رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز

رستوران صوفی شیراز


رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان یکی از مجموعه رستوران های معروف شیراز است. رستوران در نزدیکی دروازه قرآن قرار داشته و ساختمان آن در پنج طبقه و با زیربنایی حدود 4000 متر مربع ساخته شده است. این مجموعه رستوران همان طور که از نامش پیداست شامل هفت رستوران و کافی شاپ است؛ رستوران سنتی فرود در طبقه منفی یک با دکوراسیون سنتی و موسیقی زنده انواع غذاهای سنتی از جمله کلم پلو و لاپلویی گوشت را به همراه ترشی ها و نوشیدنی های خوشمزه سرو می کند. رستوران دوم با نام سیندخت در طبقه اول قرار داشته و با منوی بوفه آزاد غذاهای ایرانی را به همراه نوشیدنی های گرم و سرد ارائه می دهد. در طبقه اول فست فود بلیان قرار دارد که انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری ها را برای شما مهمانان تور شیراز سرو می کند. در همان طبقه کافی شاپ زریر قرار دارد که انواع بستنی ، دسر، کیک و نوشیدنی های سرد و گرم را در منوی خود دارد. رستوران بین المللی نوفل در طبقه دوم انواع استیک، پاستا و خوراک های بین المللی را سرو می کند. در کنار رستوران نوفل یک کافی شاپ ایتالیایی با نام گیسیا انواع اسموتی، چای، موکتیل، شیک و اسپرسو را سرو می کند. سرانجام در طبقه سوم و بام مجموعه رستوران باربیکیو گرسیوز انواع بیکن و باربیکیو را در کنار نمای زیبای شهر شیراز به شما ارائه می کند.

رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز


رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه یکی از قدیمی ترین رستوران های شیراز است. این رستوران در خیابان زند و در نزدیکی مجموعه وکیل قرار دارد. فضای داخلی و دکوراسیون رستوران بسیار زیبا و به شکل سنتی طراحی شده است. هنگام صرف غذا می توانید از موسیقی زنده که هر روزه در رستوران اجرا می شود لذت ببرید. در این رستوران غذاهای سنتی و ایرانی سرو می شود و کباب های آن بسیار معروف است. در نانوایی رستوران نان های سنتی داغ و خوشمزه تهیه می شود که در کنار خوراک ها برای شما مهمانانتور شیراز سرو خواهد شد.

رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه شیراز

رستوران شرزه شیراز


رستوران باغ راز شیراز

رستوران باغ راز یکی از بهترین رستوران های شهر شیراز است. این رستوران در محله قصردشت و در بلوار شاهد قرار دارد. شما می توانید یکی از مکان های باغ، سالن سرپوشیده و بام را برای نشستن و صرف غذا در این رستوران انتخاب کنید. باغ رستوران بسیار زیبا و رویایی است و سراسر آن را انبوه درختان نارنج و گل های زیبا فراگرفته اند. اگر باغ را برای صرف غذا انتخاب می کنید می توانید از موسیقی زنده سنتی لذت ببرید. رستوران سرپوشیده با نام ارکیده در فضایی با دکوراسیون زیبا و باشکوه و کادری مجرب انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی را برای شما به ارمغان می آورد. در رستوران بام می توانید در هنگام صرف غذا از منظره بسیار زیبای شهر شیراز لذت ببرید. رستوران باغ راز اینترنت وای فای رایگان را به شما مسافران تور شیراز ارائه می دهد. هم چنین اگر مایل به صرف غذا در رستوران نیستید می توانید از قسمت بیرون بر غذا سفارش دهید. رستوران باغ راز در وعده صبحانه نیز به شما خدمات ارائه می دهد.

رستوران باغ راز شیراز

رستوران باغ راز شیراز

رستوران باغ راز شیراز


رستوران شاطر عباس شیراز

رستوران و سفره خانه سنتی شاطر عباس در خیابان خاکشناسی شیراز و در نزدیکی سرای مشیر قرار دارد. این رستوران با طراحی و دکوراسیون سنتی و زیبا فضای دل چسبی را برای صرف غذا برای مسافران تور شیراز فراهم کرده است. رستوران منوی بسیار کاملی دارد که شامل انواع استیک ها، چلوها، غذاهای دریایی، کباب ها و پیش غذا را ارائه می دهد. نان های این رستوران بسیار خوش طعم هستند و در رستوران طبخ می شود. رستوران به شما اینترنت وای فای رایگان را ارائه می دهد. اگر مایل به صرف غذا در محیط رستوران نیستید می توانید از سرویس تحویل در محل رستوران استفاده کنید.

رستوران شاطر عباس شیراز

رستوران شاطر عباس شیراز

 

 

لونا پارک شیراز

لونا پارک یکی از شهربازی های شهر شیراز است که سی سال پیش با هدف تفریح و سرگرمی شهروندان افتتاح شد. این پارک در شمال شهر و در نزدیکی دروازه قرآن قرار داشته و دارای وسایل بازی متعدد است. لونا پارک با داشتن امکانات و تجهیزات روز دنیا می کوشد اوقات شادی را برای شما مسافران تور شیراز فراهم کند. این مجموعه با داشتن مجموعه سرپوشیده ویژه بانوان و وسایل بازی نظیر رنجر، سالتو ، تونل وحشت، دراگون و موتور کراس کوشیده تا رضایت تمامی گروه های سنی را جلب کند.

لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز

 



:: برچسب‌ها: رستوران های شیراز,رستوران های خوب شیراز,بهترین رستوران های شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

سعدیه شیراز

سعدیه شیراز همان طور که می دانید آرامگاه شیخ مشرف الدین بن مصلح الدین سعدی شیرازی است. سعدی شاعر قرن هفتم هجری قمری است و در سال 600 زاده شده است و در سال 694 هجری قمری وفات یافته است. این شاعر گرانقدر و استاد انواع شعر پارسی آثار مهمی نظیر گلستان و بوستان را برجای گذاشته است. سعدیه در اواخر عمر سعدی شیرازی خانقاه او بوده است و در آن مکان گذر عمر می کرده است و پس از فوت او به آرامگاهش بدل گشته است. این بنا در شمال شرقی شیراز در کنار باغ دلگشا و در موضعی به نام گازرگاه ساخته شده است. اولین مقبره سعدی پس از مرگش در همان انتهای قرن هفتم و توسط شمس الدین محمد صاحب دیوانی وزیر آباقاخان ساخته شد؛ این بنا در سال 998 به حکم یعقوب ذوالقدر، حکمران فارس ، تخریب شد تا در سال 1187 هجری قمری به دستور کریمخان زند یک عمارت دو طبقه ملوکانه از گچ و آجر بر روی مقبره سعدی شیراز ساخته شد. در دوره قاجاریه این بنا دوبار مرمت شد و در سال 1329 و به دستور علی اصغر همت بنای کنونی ساخته شد. مجسن فروغی معماری این بنا را بر عهده داشته است و ساختمان را به سبک ایرانی و با هشت ستون قهوه ای رنگ ساخته و بنا را با سنگ سفید و کاشی کاری تزیین کرد. سنگ قبر سعدی که به رنگ سماقی است و بیتی از سعدی بر روی آن نگاشته شده است توسط علی اکبر خان قوام شیرازی نصب شد. محوطه سعدیه به سبک ایرانی گلکاری و درختکاری شده است. در جلوی رواق حوضی وجود دارد که به آن حوض سکه می گویند و برای برآورده شدن آرزو در آن سکه می اندازند.مسافران تور شیرازمی توانند در طول سفر خود از این محل دیدن کنند.

 


مسجد نصیر الملک شیراز

مسجد نصیر الملک که لقب زیباترین مسجد شیراز را دارد در جنوب خیابان لطفعلی خان و در نزدیکی شاه چراغ قرار دارد. این مسجد در دوران قاجار و در سال 1305 و به دستور میرزا حسن علی خان ملقب به نصیرالملک که از اعیان شیراز بوده است ، ساخته شد. مساحت مسجد حدود 2890 متر مربع است. مسجد دارای معماری فوق العاده ای است؛ برای پنجره های مسجد از شیشه های رنگی استفاده شده است به همین دلیل به آن مسجد صورتی نیز می گویند. مسجد دارای یک حیاط با حوض وسیع و زیبا است. در سمت شمال حیاط یک طاق با نام طاق مروارید قرار دارد که سقف داخل و بیرون آن از کاشی های رنگارنگ پوشیده شده است که روی آن ها آیات قرآن نوشته شده است. مسجد دارای دو شبستان شرقی و غربی است که شبستان شرقی دارای 7 درگاه با در چوبی و شیشه های رنگی است و سنگ کاری شده و دارای کاشی های فیروزه ای است. هم چنین مسجد دارای دو ایوان شمالی و جنوبی است.  مسافران تور شیراز می توانند در طول سفر خود از این مسجد زیبا دیدن کنند.

مسجد نصیر الملک شیراز

مسجد نصیر الملک شیراز

 

 


دروازه قرآن شیراز

دروازه قرآن شیراز یکی از 6 دروازه ای است که در گذشته در شهر شیراز وجود داشته است. در حال حاضر از آن شش دروازه تنها دروازه قرآن باقی مانده است. دروازه قرآن واقع در شمال شرقی شهر شیراز و در تنگ الله اکبر در میان دو کوه چهل مقام و بابا کوهی قرار گرفته است و خروجی شهر شیراز به سمت مرودشت است. در ضلع غربی بنای دروازه آرامگاه خواجوی کرمانی قرار دارد که از شاعران قرن هشتم است. این بنا اولین بار به دستور عظدالدوله دیلمی ساخته و در بالای آن برای سلامت مسافران قرآنی نهاده شد که به همین علت نامش را دروازه قرآن گذاشتند. دروازه قرآن در دوران زندیه و به دستور کریمخان تجدید بنا شد و در اتاقک بالای آن قرآنی با خط سلطان ابراهیم نوه شاهرخ تیموری گذاشته شد که در حال حاضر در موزه پارس شیراز قرار دارد. دروازه در سال 1315 خورشیدی با دینامیت ویران شد اما در سال 1328 به دستور حسین ایگار یکی از بازرگانان شهر شیراز دوباره ساخته شد و مقبره حسین ایگار هم اکنون در یکی از اتاقک های کناری دروازه قرار دارد. دروازه فاصله بسیار کمی تا باغ جهان نما و حافظیه دارد و مسافران گرامی تور شیراز می توانند از این سه اثر زیبا و تاریخی هم زمان دیدن کنند.

دروازه قرآن شیراز

 

 


آبشار مارگون

آبشار مارگون یکی از دیدنی ترین نقاط استان فارس است. این آبشار بسیار منحصر به فرد است زیرا از هیچ رودخانه ای سرچشمه نگرفته است و در واقع چشمه ای است که از دیواره کوه می جوشد. آبشار مارگون با ارتفاع 70 متر و عرض 100 متر مرتفع ترین آبشار چشمه ای جهان است. این آبشار در سپیدان استان فارس یعنی مرز بین دو استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد قرار دارد. از آبشار رودخانه ای به وجود آمده که تا روستاهای اطراف امتداد داشته و باغ ها و درختان زیادی را پدید آورده است. اطراف آبشار در فصل بهار بسیار سرسبز و دیدنی است اما در فصل زمستان جاده منتهی به آبشار برفگیر بوده و در برخی موارد ارتباط با آن قطع می شود. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این آبشار زیبا نیز دیدن کنید.

آبشار مارگون

آبشار مارگون

آبشار مارگون


باغ جهان نما شیراز

باغ جهان نما که کهن ترین باغ شیراز لقب دارد در شمال شرقی شهر و در نزدیکی آثاری جون دروازه قرآن، باغ ملی و آرامگاه حافظ قرار دارد. باغ در دوران قدیم جزء صحرای جعفرآباد و مصلی بوده است و از آب رودخانه معروف رکن آباد آبیاری می شده است. در دوران ال مظفر و آل اینجو بسیار به این باغ رسیدگی می شده است؛ بعد از یورش تیمور گورکانی باغ مانند دیگر باغ های شیراز مورد توجه تیمور قرار می گیرد. در دوران زندیه و به ذستور کریمخان دور باغ حصارهای چوبی کشیده شد و اطراف آن را خیابان ساختند. هم چنین در اطراف باغ درختکاری انجام شد. در این دوره یک عمارت هشت ضلعی با نمای آجر و پنجره های چوبی در باغ ساخته شد. در وسط عمارت یک حوض سنگ مرمر قرار دارد و چهار شاه نشین در چهار گوشع آن ساخته شده است. یک آبنما در جلوی ضلع جنوبی قرار دارد که به حوضی در انتهای ضلع جنوبی می ریزد. پوشش گیاهی باغ متنوع است و دارای درختانی نظیر سرو، کاج، مرکبات و انواع میوه است. مسافران تور شیراز می توانند در طول سفر خود از این باغ زیبا دیدن کنند.

باغ جهان نما شیراز

باغ جهان نما شیراز

باغ جهان نما شیراز



:: برچسب‌ها: دیدنی های شیراز,جاذبه های شیراز,جاذبه های توریستی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره تور آنتالیا نوروز 97 قرار دارد و واقع در سواحل شهر لارا می باشد.هتل رامادا پلازا آنتالیا دارای 240 اتاق می باشد. فاصله فرودگاه تور آنتالیا شهریور 96 تا این هتل  10 کیلومتر می باشد و در فاصله 700 متری این هتل مناطق گردشگری و تاریخی شهر مانند شهر قدیمی کالئی قرار دارد و آثار باستانی و موزه شهر آنتالیا در فاصله 800 متری این هتل 5 ستاره قرار دارد.

امکانات هتل

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا شامل پذیرش 24 ساعته، آسانسور، فروشگاه تور آنتالیا نوروز 97 ، سونا، انبار بار و چمدان، آرایشگاه، خدمات خانه داری، کرایه دوچرخه، حمام ترکی و بخار، خشکشویی، خدمات نگهداری از اطفال، باغ، مجهز به سیستم تهویه، صبحانه در اتاق، باشگاه ورزشی، امکانات ضیافت، سرویس کرایه ماشین، بار،استخر سرپوشیده، رستوران،اتوکشی، فکس و کپی، ماساژ، جکوزی، گاوصندوق،فروشگاه تور آنتالیا شهریور 96 ، سیستم گرمایش، سالن کنفرانس،لباسشویی، مرکز سلامت و آبگرم و ... می باشد.

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

تصویر هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا

تصویر هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا

تصویر اتاق هتل رامادا پلازا آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا آنتالیا,رزرو هتل رامادا پلازا آنتالیا,قیمت هتل رامادا پلازا آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره تور آنتالیا شهریور 96 قرار دارد و واقع در شهر آنتالیا و در سواحل مدیترانه می باشد. هتل دلفین پالاس آنتالیا در سال 2005 میلادی با 557 اتاق در زمینی به مساحت 40000 متر مربع احداث شده است.این هتل 5 ستاره به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشد. همچنین فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل دلفین پالاس آنتالیا 15 دقیقه تور آنتالیا نوروز 97  می باشد.

امکانات هتل 

امکانات هتل دلفین پالاس تور آنتالیا شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، باشگاه ورزشی، سیستم گرمایش، رستوران، آرایشگاه، بولینگ، زمین بازی کودکان، دستگاه خودپرداز، سیستم تهویه، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سرپوشیده، باغ، اتاق بازی های کامپیوتری، کتابخانه، صرافی، اتاق بازی های کامپیوتری، بار، خدمات خانه داری، آسانسور، کانو، لباسشویی، امکانات ضیافت، سالن کنفرانس تور آنتالیا نوروز 97 ، گاوصندوق،و سونا، سرویس کرایه ماشین، کتابخانه،انبار بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، تنیس، اتوکشی، دستگاه خودپرداز، فکس و کپی، استخر روباز،فروشگاه و ... می باشد. 

 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

تصویر هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا

تصویر هتل دلفین پالاس آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل دلفین پالاس آنتالیا,معرفی هتل دلفین پالاس آنتالیا,آفر هتل دلفین پالاس آنتالیا,امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره تور آنتالیا نوروز 97 قرار دارد و واقع در سواحل شهر لارا می باشد.هتل رامادا پلازا آنتالیا دارای 240 اتاق می باشد. فاصله فرودگاه آنتالیا تا این هتل  10 کیلومتر می باشد و در فاصله 700 متری این هتل مناطق گردشگری و تاریخی شهر مانند شهر قدیمی کالئی تور آنتالیا شهریور 96 قرار دارد و آثار باستانی و موزه شهر آنتالیا در فاصله 800 متری این هتل 5 ستاره قرار دارد.

امکانات هتل

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا شامل پذیرش 24 ساعته تور آنتالیا نوروز 97 ، آسانسور، فروشگاه، سونا، انبار بار و چمدان، آرایشگاه، خدمات خانه داری، کرایه دوچرخه، حمام ترکی و بخار، خشکشویی، خدمات نگهداری از اطفال، باغ، مجهز به سیستم تهویه، صبحانه در اتاق، باشگاه ورزشی تور آنتالیا شهریور 96 ، امکانات ضیافت، سرویس کرایه ماشین، بار،استخر سرپوشیده، رستوران،اتوکشی، فکس و کپی، ماساژ، جکوزی، گاوصندوق،فروشگاه، سیستم گرمایش، سالن کنفرانس،لباسشویی، مرکز سلامت و آبگرم و ... می باشد.

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

تصویر هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا

تصویر هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا

تصویر اتاق هتل رامادا پلازا آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا آنتالیا,معرفی هتل رامادا پلازا آنتالیا,آفر هتل رامادا پلازا آنتالیا,نرخ ویژه هتل رامادا پلازا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل لارا پارک آنتالیا

هتل لارا پارک آنتالیا در گروه هتل های 4 ستاره تور آنتالیا نوروز 97 قرار دارد و واقع در منطقه لارا می باشد. این هل دارای 472 اتاق در 4 ساختمان جداگانه است. فاصله فرودگاه تور آنتالیا شهریور 96 تا این هتل 4 ستاره 8 کیلومتر می باشد و فاصله مرکز شهر آنتالیا تا این هتل 12 کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل که برای میهمانان خود در نظر گرفته است می توان یک استخر بزرگ و آبگرم را نام برد.همچنین ساحل اختصاصی این هتل با هتل لارا پارک آنتالیا 200 متر فاصله دارد.

امکانات هتل

امکانات هتل لارا پارک تور آنتالیا شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، ساحل اختصاصی، خدمات خانه داری، گاوصندوق، بوفه، سرویس کرایه اتومبیل، اتوکشی، بار، استخر روباز، صرافی، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه تور آنتالیا نوروز 97  و... می باشد. 

 

هتل لارا پارک آنتالیا

تصویر هتل لارا پارک آنتالیا

هتل لارا پارک آنتالیا

تصویر هتل لارا پارک آنتالیا

هتل لارا پارک آنتالیا

تصویر اتاق هتل لارا پارک آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل لارا پارک آنتالیا,آفر هتل لارا پارک آنتالیا,قیمت هتل لارا پارک آنتالیا,رزرو هتل لارا پارک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک تور آنتالیا نوروز 97 در گروه هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و واقع در منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل دارای 373 اتاق است. هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا در فاصله 45 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار دارد و فاصله فرودگاه آنتالیا تا این هتل 4 ستاره 40 کیلومتر تور آنتالیا شهریور 96 می باشد.همچنین آبشار ماناوگات تا هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا 35 کیلومتر و فاصله معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل

امکانات هتل آتلانتیس لیماک تور آنتالیا نوروز 97 شامل پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، گاوصندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، آرایشگاه، کافی شاپ، تلوزیون ال سی دی، صندوق امانات، میز پینگ پنگ، رستوران، تلفن، جکوزی، یخچال، روم سرویس 24 ساعته تور آنتالیا شهریور 96 ، اتاق جلسه، میز بیلیارد، کافی شاپ، زمین گلف، ماهواره، بار، میز بیلیار، فروشگاه، خدمات نگهداری از اطفال، لاندری، سشوار، مینی بار، پارکینگ، حمام،ماساژ، استخر روباز، صرافی، باشگاه ورزشی، سونا و... می باشد. 

 

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

تصویر هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا,قیمت هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا,رزرو هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا در گروه هتل های 4 ستاره تور آنتالیا شهریور 96 قرار دارد و واقع در منطقه کمر می باشد. این هتل در مقابل دریا قرار گرفتهخ است. هتل الدار ریزورت آنتالیا برای دسترسی راحت میهمانان خود یک صرافی  و یک سالن کنفرانس در داخل تور آنتالیا نوروز 97 در نظر گرفته است.

امکانات هتل 

امکانات هتل الدار ریزورت تور آنتالیا شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، بالکن، صندوق امانات، مجهز به سیستم تهویه، رستوران، روم سرویس 24 ساعته، حمام، صندوق امانات، تلوزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سشوار، مینی بار تور آنتالیا نوروز 97 ، گاوصندوق، سونا، ماهواره، مینی بار، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، حمام ترکی، کپی و فکس، پارکینگ، دکتر، فروشگاه، لاندری، صرافی، اسکواش، فروشگاه، ماساژ، اتاق جلسه و... می باشد.

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر لابی هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا

تصویر اتاق هتل الدار ریزورت آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل الدار ریزورت آنتالیا,آفر هتل الدار ریزورت آنتالیا,نرخ هتل الدار ریزورت آنتالیا,نرخ ویژه هتل الدار ریزورت آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل ناندا استانبول

هتل ناندا استانبول در گروه هتل های 4 ستاره تور استانبول نوروز 97 قرار دارد و واقع در منطقه لاللی استانبول می باشد.این هتل دارای 54 اتاق است و در سال 2010 ساخته شده است.هتل ناندا استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد.فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل ناندا استانبول 18 کیلومنر تور استانبول شهریور 96 می باشد. از ویژگی های این هتل نزدیکی آن به بازار بزرگ تور استانبول نوروز 97 ، مسجد سلطان احمد و قصر توپکاپی و مراکز خرید آکساری  می باشد.همچنین فاصله هتل ناندا استانبول تا منطقه سلطان احمد 2 کیلومتر است.

امکانات هتل

امکانات هتل ناندا استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، حمام اختصاصی، آسانسور، صندوق امانات تور استانبول شهریور 96، سیستم تهویه، صرافی، رستوران، مینی بار، بار، سیستم گرمایش، یخچال، اینترنت وایرلس،مینی بار و... می باشد.

 

هتل ناندا استانبول

تصویر لابی هتل ناندا استانبول

هتل ناندا استانبول

تصویر اتاق هتل ناندا استانبول

هتل ناندا استانبول

تصویر اتاق هتل ناندا استانبول



:: برچسب‌ها: هتل ناندا استانبول,قیمت هتل ناندا استانبول,هتل های لوکس استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در گروه هتل های 4 ستاره تور استانبول شهریور 96 قرار دارد و واقع در منطقه تقسیم استانبول می باشد.این هتل دارای 171 اتاق است که همه ی اتاق های آن به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشند.هتل نیپون استانبول یک صرافی داخل هتل برای دسترسی میهمانان تور استانبول نوروز 97 درنظر گرفته است.این هتل دارای سرویس نگهداری از کودک می باشد و از دیگر امکانات هتل نیپتون استانبول سرویس کرایه دوچرخه است.

امکانات هتل 

امکانات هتل نیپون تور استانبول شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت،جکوزی، کرایه دوچرخه، رستوران، انبار بار و چمدان، ماساژ، ترانسفر فرودگاه، سیستم گرمایش، باشگاه ورزشی، انبار بار و چمدان، اتوکشی، ماساژ، سالن کنفرانس، صبحانه در اتاق، سیستم تهویه، لباسشویی، صرافی، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال، خشکشویی تور استانبول نوروز 97 ، خدمات خانه داری، سرویس کرایه اتومبیل،فکس و کپی و... می باشد.

 

هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل نیپون استانبول,امکانات هتل نیپون استانبول,نرخ هتل نیپون استانبول,بهترین قیمت هتل نیپون استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در گروه هتل های 4 ستاره تور استانبول شهریور 96 قرار دارد و واقع در منطقه تقسیم استانبول می باشد.این هتل دارای 171 اتاق است که همه ی اتاق های آن به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشند.هتل نیپون استانبول یک صرافی داخل هتل برای دسترسی میهمانان تور استانبول نوروز 97 درنظر گرفته است.این هتل دارای سرویس نگهداری از کودک می باشد و از دیگر امکانات هتل نیپتون استانبول سرویس کرایه دوچرخه است.

امکانات هتل 

امکانات هتل نیپون تور استانبول شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت،جکوزی، کرایه دوچرخه، رستوران، انبار بار و چمدان، ماساژ، ترانسفر فرودگاه، سیستم گرمایش، باشگاه ورزشی، انبار بار و چمدان، اتوکشی، ماساژ، سالن کنفرانس، صبحانه در اتاق، سیستم تهویه، لباسشویی، صرافی، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال، خشکشویی تور استانبول نوروز 97 ، خدمات خانه داری، سرویس کرایه اتومبیل،فکس و کپی و... می باشد.

 

هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل نیپون استانبول,امکانات هتل نیپون استانبول,نرخ هتل نیپون استانبول,بهترین قیمت هتل نیپون استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در گروه هتل های 4 ستاره تور استانبول شهریور 96 قرار دارد و واقع در منطقه تقسیم استانبول می باشد.این هتل دارای 171 اتاق است که همه ی اتاق های آن به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشند.هتل نیپون استانبول یک صرافی داخل هتل برای دسترسی میهمانان تور استانبول نوروز 97 درنظر گرفته است.این هتل دارای سرویس نگهداری از کودک می باشد و از دیگر امکانات هتل نیپتون استانبول سرویس کرایه دوچرخه است.

امکانات هتل 

امکانات هتل نیپون تور استانبول شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت،جکوزی، کرایه دوچرخه، رستوران، انبار بار و چمدان، ماساژ، ترانسفر فرودگاه، سیستم گرمایش، باشگاه ورزشی، انبار بار و چمدان، اتوکشی، ماساژ، سالن کنفرانس، صبحانه در اتاق، سیستم تهویه، لباسشویی، صرافی، گاوصندوق، خدمات نگهداری از اطفال، خشکشویی تور استانبول نوروز 97 ، خدمات خانه داری، سرویس کرایه اتومبیل،فکس و کپی و... می باشد.

 

هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

تصویر اتاق هتل نیپون استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتل نیپون استانبول,امکانات هتل نیپون استانبول,نرخ هتل نیپون استانبول,بهترین قیمت هتل نیپون استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در گروه هتل ها 4 ستاره تور استانبول نوروز 97 قرار دارد و واقع در منطقه تپه باشی استانبول می باشد.این هتل دارای 117 اتاق می باشدو 2 اتاق خانوادگی، 4 اتاق کانکت،4 اتاق مخصوص معلولین، 2 سوئیت و 7 اتاق ویژه دارد.هتل یورو پلازا استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد.در فاصله 25 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک تور استانبول شهریور 96 قرار دارد و خیابان تقسیم از هتل یورو پلازا استانبول 370  متر فاصله دارد همچنین خیابان معروف استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل یورو پلازا استانبول قرار گرفته است.

امکانات هتل

امکانات هتل یورو پلازا تور استانبول نوروز 97 شامل حمام ترکی و بخار، استخر روباز، صبحانه در اتاق، سیستم گرمایش، تلوزیون، فروشگاه، ماساژ، رستوران، باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده، تلفن، سیستم تهویه، اینترنت وایرلس، حمام ترکی و بخار، تلوزیون، آرایشگاه، سونا، جکوزی تور استانبول شهریور 96 و... می باشد.

 

 هتل یورو پلازا استانبول

تصویر هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

تصویر اتاق هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

تصویر اتاق هتل یورو پلازا استانبول



:: برچسب‌ها: هتل یورو پلازا استانبول,قیمت هتل یورو پلازا استانبول,رزرو هتل یورو پلازا استانبول,معرفی هتل یورو پلازا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در گروه هتل های 3 ستاره تور استانبول شهریور 96 قرار دارد و واقع در مرکز شهر و منطقه سلطان احمد استانبول می باشد. این هتل در مقابل و روبه روی هتل مرمره استانبول قرار گرفته است.صبحانه در هتل آستین تور استانبول نوروز 97 در بوفه سرو می شود. یک باشگاه سوارکاری در فاصله 2 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است و در فاصله 10 دقیقه ای از هتل آستین استانبولمسجد صوفیا قرار دارد.

امکانات هتل 

امکانات هتل آستین تور استانبول شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سرویس کرایه ماشین، صرافی، رستوران، بار، اتوکشی، خشکشویی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، گاوصندوق تور استانبول نوروز 97 ، فکس و کپی، سیستم گرمایش و... می باشد.

 

 هتل آستین استانبول

تصویر هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول



:: برچسب‌ها: هتل آستین استانبول,قیمت هتل آستین استانبول,معرفی هتل آستین استانبول,امکانات هتل آستین استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در گروه هتل های 3 ستاره تور استانبول شهریور 96 قرار دارد و واقع در مرکز شهر و منطقه سلطان احمد استانبول می باشد. این هتل در مقابل و روبه روی هتل مرمره استانبول قرار گرفته است.صبحانه در هتل آستین تور استانبول نوروز 97 در بوفه سرو می شود. یک باشگاه سوارکاری در فاصله 2 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است و در فاصله 10 دقیقه ای از هتل آستین استانبولمسجد صوفیا قرار دارد.

امکانات هتل 

امکانات هتل آستین تور استانبول شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سرویس کرایه ماشین، صرافی، رستوران، بار، اتوکشی، خشکشویی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، گاوصندوق تور استانبول نوروز 97 ، فکس و کپی، سیستم گرمایش و... می باشد.

 

 هتل آستین استانبول

تصویر هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول



:: برچسب‌ها: هتل آستین استانبول,قیمت هتل آستین استانبول,معرفی هتل آستین استانبول,امکانات هتل آستین استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در گروه هتل های 3 ستاره تور استانبول شهریور 96 قرار دارد و واقع در مرکز شهر و منطقه سلطان احمد استانبول می باشد. این هتل در مقابل و روبه روی هتل مرمره استانبول قرار گرفته است.صبحانه در هتل آستین تور استانبول نوروز 97 در بوفه سرو می شود. یک باشگاه سوارکاری در فاصله 2 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است و در فاصله 10 دقیقه ای از هتل آستین استانبولمسجد صوفیا قرار دارد.

امکانات هتل 

امکانات هتل آستین تور استانبول شهریور 96 شامل پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سرویس کرایه ماشین، صرافی، رستوران، بار، اتوکشی، خشکشویی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، گاوصندوق تور استانبول نوروز 97 ، فکس و کپی، سیستم گرمایش و... می باشد.

 

 هتل آستین استانبول

تصویر هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول

تصویر اتاق هتل آستین استانبول



:: برچسب‌ها: هتل آستین استانبول,قیمت هتل آستین استانبول,معرفی هتل آستین استانبول,امکانات هتل آستین استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور تور استانبول نوروز 97 در گروه هتل هتل های 3 ستاره استانبول قرار دارد واقع در مرکز شهر استانبول می باشد. این هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد و هتل اورینت مینتور استانبول دارای 43 اتاق است و صبحانه در این هتل در بوفه سرو می شود. در فاصله چند قدمی هتل اورینت مینتور استانبول بازار بزرگ تور استانبول شهریور 96 قرار دارد.از ویژگی این هتل می توان نزدیکی اماکن تاریخی استانبول به هتل را نام برد.

امکانات هتل

امکانات هتل اورینت مینتور تور استانبول مهر 96 شامل پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، صبحانه در اتاق، سرویس کرایه اتومبیل، رستوران، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، گاوصندوق، آسانسور، سیستم گرمایش تور استانبول پاییز 96، خدمات خانه داری، صرافی، اتو کشی و... می باشد.

 

 هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول

تصویر اتاق هتل اورینت مینتور استانبول



:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول,رزرو هتل اورینت مینتور استانبول,قیمت هتل اورینت مینتور استانبول,نرخ هتل اورینت مینتور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل پیانو فورت استانبول

هتل پیانو فورت استانبول در گروه هتل های 3 ستاره تور استانبول نوروز 97 قرار دارد و واقع در منطقه فاتیح استانبول می باشد. یکی از ویژگی های این هتل اتاق هایی دارای امکانات ضدصدا بودن است. همچنین فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 25 کیلومتری از هتل پیانو فورت تور استانبول می باشد و برخی از اماکن گردشگری و تاریخی استانبول نظیر مسجد قدیمی سلطان احمد به هتل های استانبول بسیار نزدیک هستند و میهمانان می توانند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.همچنین مراکز خرید استانبول مانند لاللی و آکساری و توپکاپی در نزدیکی هتل قرار دارند.

امکانات هتل

امکانات هتل پیانو فورت استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، سونا، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سیستم تهویه تور استانبول شهریور 96 ، آسانسور، مرکز سلامت و آبگرم، بار و... می باشد.

 

 هتل پیانو فورت استانبول

تصویر هتل پیانو فورت استانبول

هتل پیانو فورت استانبول

تصویر هتل پیانو فورت استانبول

هتل پیانو فورت استانبول

تصویر اتاق هتل پیانو فورت استانبول

هتل پیانو فورت استانبول

تصویر اتاق هتل پیانو فورت استانبول



:: برچسب‌ها: هتل پیانو فورت استانبول,رزرو هتل پیانو فورت استانبول,معرفی هتل پیانو فورت استانبول,آفر هتل پیانو فورت استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل تواین پالم تایلند

هتل تواین پالم تایلند جزء هتل های 5 ستاره تور تایلند آبان 96 می باشد و در شهر پوکت احداث شده است. این هتل حدودا 175 متر با ساحل سورین فاصله دارد. در این هتل ایوان و استخر اختصاصی برای میهمانان تور تایلند در نظر گرفته شده است و همچنین این هتل دارای مجموعا 97 اتاق می باشد. در فاصله 25 دقیقه ای از این هتل فرودگاه واقع شده است. این هتل در یکی از سواحل خلوت پوکت قرار دارد.

 امکانات هتل شامل:

خشکشویی در هتل های تایلند ، اتوکشی، فکس و کپی، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، گاوصندوق، بار، مجهز به سیستم تهوی، انبار بار و چمدان در تور تایلند پاییز 96 ، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و... برخی از امکانات هتل تواین پالم تایلند می باشد.

 

تصویر هتل تواین پالم تایلند

تصویر هتل تواین پالم تایلند

تصویر هتل تواین پالم تایلند

تصویر هتل تواین پالم تایلند

تصویر هتل تواین پالم تایلند

تصویر هتل تواین پالم تایلند



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آبان 1396 | نظرات ()