نوشته شده توسط : یوسفی

کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

تور مالزی آذر 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی,جاذبه های گردشگری دبی , ارزان ترین جاذبه های گردشگری دبی , بهترین جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 مرکز خرید کرامه واقع در منطقه کرامه شهر دبی با داشتن چندین مجموعه فروشگاهی کنار هم بخاطر داشتن برچسب قیمت بانرخ 10 تا 25 درهم ایرانیان زیادی را برای خرید سوغات به این بازار می کشاند.در اين مرکز خرید دبی، کالاهايی مانند لباس و پوشاک، کيف و کفش، اسباب بازی، صنايع دستی، کالاهای تزئينی و برخی ديگر از کالاها به خريداران تور دبی عرضه می شود که یکی از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.

 

 

بازار مرشد دبی واقع در ناحیه دیره یکی از بهترین و ارزان ترین بازارها نزد ایرانیان برای خرید مایحتاج و سوغات می باشد. داخل بازار مرشد چند بازارچه است که کالاها و اجناس جزئی و کلی برای فروش عرضه میشود. در بازار مرشد هر نوع کالا و اجناسی را با قيمت مناسب میتوان در تور دبی 94 خریداری کرد. اکثرغرفه های بازار مرشد متعلق به ايرانيان ساکن در دبی است. 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.اجناس معمولا سنتی است مسافرین تور دبی از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را میتوانند پیدا کنند. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. خرید از این بازار را در تور لحظه آخری دبی از دست ندهید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل برج العرب مجلل ترین هتل خاورمیانه است که با 321 متر ارتفاع، میتوان گفت یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود. هتل برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که 280 متر از ساحل فاصله دارد. هتل برج العرب لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی تور دبی خود برای یک اقامت بی همتا در سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع است. هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد که برای مسافرین تور دبی بسیار جذاب می باشد. این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است.تمامی اطاق های این هتل از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها صرف کرد که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان تور دبی پاییز 94 برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل رویت است نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کاپتورن دبی یکی از هتل های معروف در دبی است که رتبه ی ۴ ستاره دارد و در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. تعداد اتاق ها و سوییت های هتل ۱۸۸ واحد است که همه دارای امکانات و شرایط خوبی هستند.بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را پیش روی مسافرین تور دبی باز می کنند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از ۴ رستوران و آب میوه سرای هتل استفاده کنید.منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.برای استفاده از باشگاه خانم ها و آقایان به طور مجزا دارای محدودیت ساعت دارند بنابراین برنامه ی استفاده از امکانات را از هتل جویا شوید. استخر سرپوشیده ی هتل یکی از بخش هایی است که در فصول سرد مخصوصا زمستان توسط مسافرین تور دبی پر رونق تر می شود.

 دیگر امکانات هتل برای مسافرین تور دبی مهر 94 شامل :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و.. می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاپتورن دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانا سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوعی را برای سرو مسافران گردشگران تور دبی پاییز 94 ميکند.

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و... مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


هتل 4 ستاره آونیو دبی در خیابان رقه بنا شده و در مجموع از 133 اتاق تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس میهمانان می ابشد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده برای گردشگران تور دبی مهر 94 است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و... مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند .

 


هتل 4 ستاره امارات گرند دبی در اتوبان شیخ زائد دبي بنا شده است. این هتل در مجموع از 409 تشکیل شده که همگی مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز برای مسافران تور دبی پاییز 94 ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان تور دبی مهر 94 در نظر گرفته شده است.

 

 امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


هتل 4 ستاره رامادا کنتینینتال دبی

هتل 4 ستاره رامادا کنتینینتال دبی در شهر دیره دبی بنا شده است. این هتل شامل اتاقهای استاندارد، دلوکس و 27 سوئیت برای مسافران  تور دبی مهر 94 می باشد.  این هتل 10 دقیقه، با ماشین، تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز تجاری شهر فاصله دارد و به دریا نزدیک است. در این هتل خدمات نگهداری از کودکان نیز به میهمانان تور دبی پاییز 94 ارایه می شود.

_کنتینیتال.jpg

امکانات هتل رامادا کنتینینتال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، امکانات باربیکیو، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...مسافران دبی می توانند اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند

 


هتل 4 ستاره رامی رویال دبی

هتل 4 ستاره رامی رویال دبی در مجاورت مرکز تجارت جهانی، خیابان شیخ زیاد و مناطق ساحلی و تجاری شهر دبی قرار دارد. این هتل در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. رستوران هتل در روی پشت بام قرار دارد. باشگاه شبانه اروپایی که در طبقه 4 هتل قرار دارد تفریحات زنده برای مهمانان تور دبی برگزار می کند.

 

_رویال.jpg

 

امکانات هتل رامی رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، خدمات خانه داری، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، صرافی، بیلیارد، سونا، ماساژ، استخر روباز و...

 


هتل 5 ستاره سوفیتل دبی جمیرا بیچ در شهر جدید دبی و در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 438 اتاق تشکیل شده است. مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دبی و منطقه آزاد Jebel Ali  به صورت سواره 7 دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر است. از امکانات دیگر هتل پارکینگ رایگان برای مسافران  تور دبی پاییز 94  می باشد. دریای خلیج فارس روبروی این هتل قرار گرفته است.مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته

_سوفیتل_دبی.jpg

امکانات هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، سونا، استخر روباز، سرویس نگهداری از کودکان و...

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , ارزان ترین هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 684
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و ... را دارد . گردشگران تور دبی در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

گردشگران تور دبی مهر94 می توانند از تماشای این خانه لذت ببرند .


موزه دبی :

یکی از مکانهای دیدنی و جذاب دبی موزه دبی است .این موزه در قلعه ی الفهیدی که در سال 1800 میلادی تاسیس گردید واقع شده است و از بناهای تاریخی دبیاست .در قدیم این مکان به عنوان قلعه برای دفاع از شهر مورد استفاده قرار می گرفت. و در زمانهای دیگر مرکز پادشاهان زندان و حکومت دبی بود.این قلعه از صدف مرجان نیز بنا شده است و سقف این قلعه از گل، ساقه برگ درخت نخل وگچ ساخته شده است.درب ورودی این قلعه از میخکهای آهنی ساخته شده . و جنگهای آن زمان از در و دیوارهای خراشیده نمایان است.در هنگام ورود میتوانید عکسهای هوایی،نقشه های قدیمی خلیج فارس از سال شصت تا هشتاد میلادی مشاهده نمایید.ابزارهای موسیقی این موزه ی تاریخی چنگ،طبل، فلوت و نی است که از پوست بز تشکیل شده است.و همچنین ابزار جنگی آن زمان از قبیل زره ، نیزه، شمشیر، پیکانها،تپانچه در این موزه نمایش داده می شود. گردشگران تور دبی با تهیه بیلیط می توانند از این موزه دیدن فرمایند .

                                                           مسافران تور دبی پاییز 94  که تاریخ علاقه مند می باشند می توانند از تماشای این موزه لذت ببرند .

 

       


 

آبنمای دبی

آبنماهای زیبا دبی در مجاور دبی مال و در دریاچه ی برج خلیفه واقع شده است . سرمایه گذاری این آبنماها 800 میلیون درهم معادل 218 میلیون دلار است . این آبنماهای زیبا در 25 رنگ مختلف و 6600 چراغ استو ارتفاع پرتاب این آبها تا 150 متر است و طول این آبنماها بیش از 200 مترمی باشد . گردشگران تور دبی می توانند از تماشا رقص آب موزیکال این آبنما لذت ببرند .

 همچنین مسافران تور دبی مهر94 می توانند با اقامت در هتل های نزدیک این آبنما به راحتی شاهد این رقص آب شوند .


کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پاییز 94پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

 


پارک آبی دریم لند دبی

این پارک زیبا دارای 250 هزار مترمربع باغ و محوطه برای مسافران تور دبی مهر94 است و از بزرگ ترین پارک های آبی جهان می باشد.این پارک آبی دارای رودخانه کم تحرک، استخر موج، استخری با شوری زیاد می باشد که گردشگران تور دبی پاییز 94 می توانند بر روی آب آن شناور بمانند. در این پارک  انواع رستوران و کافی شاپ وجود دارد و برای تأمين جاي خواب نیز کلبه هایی برای گردشگران تور دبی درست کرده اند .باغ این پارک بسیار سر سبز با درختانی زیبا مزین شده است.

این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر قابل استفاده برای گردشگران تور دبی نیز می باشد . لازم یه ذکر است هزينه‌ ورودي این پارک برای بزرگسالان 100 درهم، براي کودکان 4 تا 12 سال 70 درهم و برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. از امکانات این پارک پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از 1500 خودرو می باشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی، هتل تریدرز دبی است که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. توریست ها به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری و قیمت مناسب آن این هتل را انتخاب می کنند. همانطور که می دانید تور دبی پذیرای بسیاری از مسافران تجاری می باشد از این رو این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن نیز وجود دارد.  از میان ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که این هتل دارد می توانید بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را در تصرف خود داشته باشید. اقامت در این هتل برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری دبی می توان موارد زیر را نام برد:

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و....

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تریدرز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 5 ستاره فیرمونت هتلی جادویی ، زیبا ومجلل در ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر، در خیابان شیخ زاید (Sheikh Zayed Street) روبه‌روی مرکز تجارت جهانی (Word Trade Center) قرار گرفته است.هتل فیر مونت با طراحی منحصر بفرد مثلثی شکل بیرونی و لابی زیبا و رویایی و محوطه باغ بهشتی فایر مونت یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین هتل های 5 ستاره دبی در تور دبی پاییز 94 محسوب می شود.این هتل در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ مجدداً بازسازی شده است.ساختمان آن مدرن و شیک است و با ۳۹۴ اتاق تسهیلاتی همچون سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و آسانسور را برای مهمانان تور دبی فراهم کرده است. رستوران‌های هتل با بهره‏ گیری از بهترین آشپزهای دنیا، غذاهای متنوعی ارائه می‏دهند. سالن‌های کنفرانس تجهیزات مدرن فنی دارد و اینترنت بی‏سیم نیز در آن‌ها مهیّاست. خدمات سرو غذا در اتاق نیز در اختیار مهمانان تور دبی قرار می گیرد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فیرمونت دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

در شهر کودکان دبی واقع در پارک خور دبی بچه هاي بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايي از علوم، سرگرمي و تفريح روبرو مي شوند. کودکان علاوه بر بازي و سرگرمي، مي توانند بصورت عملي با بسياري از زمينه هاي علمي، تکنولوژي، طبيعت و غيره آشنا شوند.این پارک از مراکز تفریحی تور دبی است که مورد علاقه کودکان است.فعالیتهای درون این پارک شامل دروس علوم، اکتشاف فضا، طبیعت، آشنایی با فرهنگ و تمدن جهانی و آشنایی با اعضای بدن می باشد. ساختمان دارای نمایی بسیار زیبا و بارنگ آمیزی جذاب و خیره کننده در وسط پارکی به وسعت 10 هکتار در مجاورت رودخانه معروف دبی یا Creeck Side واقع شده است.یقین داشته باشید کودکانتان در تور دبی پاییز 94 از این مرکز تفریحی بسیار لذت می برند.

 

 

سیاره سحرآمیز دبی یک شهر بازی معروف در مرکز خرید سیتی سنتر می باشد که از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری تور دبی میباشد. این مجموعه مورد علاقه بسیاری از خانواده ها و کودکان آنها است. این مجموعه تفریحی دبی دارای امکاناتی همچون چرخ و فلک، تاب گردان، قطار برقی، اتومبیل سواری و بازیهای ویدئویی و الکترونیکی گوناگون می باشد. هزینه بلیط هر بازی 2 درهم است ولی کودکان در تور دبی مهر 94 با خرید یک بلیط 50 درهمی می توانند تا هر اندازه که مایل باشند از امکانات این شهر بازی استفاده نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کودکان در دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 883
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مسجد جمیرا دبی 

این مسجد یکی از جاذبه های توریستی و مکانهای دیدنی مذهبی دبی است. و از مشهورترین و زیباترین مسجدهای دبی نیز می باشد این مسجد دارای یک منبر بسیار زیبا که با معماری جدید طراحی شده است و یک گنبد زیبا به ارتفاع 16 متر  و دو مناره به طول 40 متر  دارد . عکس  اين مسجد بر روی اسکناسهای پانصد درهمی دبی به عنوان نماد چاپ می شود. در ساخت نمای اين مسجد از سنگهای بسیار عالی به رنگ کرمی استفاده شده است. مسجد جمیرا  دبی در هنگام غروب آفتاب و شب به سبب نور پردازی عالی بسیار دیدنی و جذاب می شود . گردشگران تور دبی در هر ساعت از شبانه روز می توانند از این مسجد زیبا دیدن فرمایند .

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جميراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.سرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا البته بعد از آمريکای شمالی است که از ارتفاع 33 متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبیرا از طرف انجمن گرفته است مسافران تور دبی می توانند از تفریح در این پارک لذت ببرند .

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی در بزرگراه شیخ زایدقرار داردو یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد.این پارک دارای فضای سبز بزرگ می باشد و محلی خوب برای پیکنیک های خانوادگی است و می توان غذا را در این پارک زیبا میل و به استراحت پرداخت.در این پارک محل هایی بازی برای کودکان وجود دارد و می توان سه چرخه های کوچک برای کودکان کرایه کرد . از دیگر امکانات این پارک، زمین گلف و زمین ورزشی است که مسافران تور دبیمی توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند. همچنین این پارک دارای سالن تئاتر و مرکز برگزاری نمایشگاه و سالن سینمای آی مکس می باشد.هزینه ورودی این پارک برای هر نفر 5 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

معبد هندو دبی

معبد هندو دبی برای جمعیت زیاد هندو که در دبی زندگی میکنند در ساخته شده  است تا در این معبد به انجام مراسم و عبادات دینی خودمشغول شوند . این معبد تنها معبد هندو  در دبی می باشد و شامل دو معبد کرشنا و شیوا است.این معبد زیبا با معماری خاص خود در غرب خور دبی در منطقه بر دبی و بستکیه قرار گرفته است.با وجود این که ثبت ازدواج هندوها در کشور امارات انجام نمی شود ولی در این معبد جشن ازدواج بین هندوها نیز انجام می شود.در گذشته طبقه بالایی معبد شیوا محل زندگی راهنمای دینی هندو بود که اکنون به محل جدیدی در جبل علی انتقال داده شده است. مسافران تور دبی می توانند از این معبد زیبا دیدن کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  تاسیس شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع یکی از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک متشکل از دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند.

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی, جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

در تور دبی تعطیلات عید فطر 94 از بودن در این رستوران زیبا لذت خواهید برد.  رستوران حاتم در دبی شعبه های مختلفی دارد که یکی از آن ها در سیتی سنتر دیره واقع است. این رستوران ایرانی با فضای گرم و صمیمی خود روزانه از مسافران بیشمار تور دبی پذیرایی می کند. در این رستوران انواع غذاهای کبابی و خورشت های ایرانی با قیمت مناسب عرضه شده و مواد غذایی آن سالم و تازه می باشد. با حضور در این رستوران لحظات مفرح و آرامش بخشی خواهید داشت.

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی 

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

در تور دبی 94 در این رستوران لحظات آرامش بخشی را تجربه خواهید کرد.رستوران تهران سه شعبه در دبی دارد که هر سه تقریبا در یک زمان افتتاح شدند ویکی از آن شعبه ها در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد. این رستوران ایرانی  هر روز  از ساعت 12 ظهر تا 1 نصفه شب باز می باشد و در آن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی شامل پیش غذا، غذای اصلی، دسر، انواع سالاد ها، انواع نوشیدنی ها سرو می شود. رستوران تهران با محیطی گرم و صمیمی، دکوراسیونی آرامش بخش و کارکنانی خدمت رسان و غذاهای با کیفیت و خوشمزه،  لحظات آرامش بخشی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 در تور دبی تیر 94 از بازدید این رستوران زیبا لذت خواهید برد. رستوران شبستان دبی در هتل رادیسون بلو قرار دارد و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی در این رستوران سرو می شود. فضای سنتی ایرانی این رستوران محیط دلچسبی را برای گذراندن اوقات خوش فراهم آورده است. در این رستوران در بیشتر شب ها موسیقی زنده نواخته می شود .مسافران تور دبی می توانند در این رستوران اوقات خوشی را تجربه کنند. در این رستوران نان های داغ و خوشمزه پخته می شود و غذاهای آن تازه و خوشمزه می باشد. رستوران شبستان چشم انداز زیبایی از خور دبی دارد.

 رستوران شبستان دبی

 رستوران شبستان دبی

 رستوران شبستان دبی

 رستوران شبستان دبی

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های درجه یک دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

رستوران دو طبقه جام جم در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد و بسیار بزرگ و جادار می باشد. این رستوران ایرانی با محیط بسیار آرامش بخش و کارکنان مودب و خدمت رسان، فضای گرمی را برای صرف غدا پدید آورده است. در این رستوران موسیقی زنده نواخته می شود و با توجه به کیفیت خوب غذاهای آن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.  در تور دبی تابستان 94  از صرف غذا در این رستوران لذت خواهید برد.

 

 

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

در این رستوران علاوه بر غذهای ایرانی، غذاهای مدیترنه ای و انواع چای و قهوه نیز سرو می شود. در رستوران جام جم  امکان نشستن در فضای باز و باغ نیز وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند در این رستوران آرام و دنج لحظات خوبی را سپری کنند.



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,بهترین رستوران دبی ,ارزان ترین رستوران دبی , رستوران خوب دبی, رستوران مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()