نوشته شده توسط : یوسفی

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين در تور کیش پاییز 94 با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است که میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از آن بازدید نمایند. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان در تور کیش 94 مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند که میهمانان تور کیش می توانند از آن بازدید نمایند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است و گردشگران تور کیش 94 می توانند از این محل دیدن نمایند.

بازديدكنندگان تور کیش 94 در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش

مطالب مرتبط:

 
امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 

برچسب‌ها: پارک دلفینهای کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش,بازدید از کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۴۰ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

بازارهای کیش

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو در تور کیش 94 در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب بیشتر گردشگران تور کیش پاییز 94 اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

این مکان دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ویژه میهمانان تور کیش میباشد.

بازار پرديس دو با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای گردشگران تور کیش 94 به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش پاییز 94 ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .


بازار پردیس یک کیش

 بازار پردیس یک کیش

بازاربين المللي پرديس در تور لحظه آخری کیش يك واقع درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار گرفته است.
 فروشگاههای تجاری بازارپرديس يك، دارای انواع  پوشاك ویژه مسافران تور کیش 94، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌نت، مشغول خدمت‌رسانی به مسافران عزیز تور کیش می‌باشد.

همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي برای میهمانان تور کیش 94 با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان در این بازاراجرا مي گردد.
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین 


برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۳۳ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

هتل های کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا تور کیش 94 در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران ویژه میهمانان تور کیش، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­ شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل 2 ستاره گلدیس تور لحظه آخری کیش در سال 1369 در بلوار ایران بنا شده است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره زیبای کیش می باشد. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران تور کیش پاییز 94 شد. رستوران این هتل انواع غذاها را برای میهمانان خود سرو می کند.

 امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره ویژه میهمانان تور کیش و...

 آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل 2 ستاره گاردنیا تور کیش 94 بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ بنا شده است. این هتل ساحلی است. فاصله این هتل تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه می باشد. هتل گاردنیا ترانسفر فرودگاهی دارد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره کرد.در ضمن این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به مسافران تور کیش خود ارایه میدهد.

  آدرس : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

مطالب مرتبط:

 
امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین

برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۲۴ توسط elham khodabakhshi دسته : تور کیش نظر(0)

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟

هتل مجیک سان تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل در واقع شده است. فرودگاه انتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با هتل میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

از امکانات هتل می توان به رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا، پذیرش 24 ساعته، صرافی، استخر روباز، سونا ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مرکز سلامت و آبگرم، اینترنت پرسرعت، فروشگاه، ماساژ، حمام ترکی، سرسره آبی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل مجیک سان آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل مجیک سان آنتالیا
مطالب مرتبط:

 


برچسب‌ها: امکانات هتل مجیک سان آنتالیا؟,نظرات درباره هتل مجیک سان آنتالیا,قیمت هتل مجیک سان آنتالیا,امکانات هتل مجیک سان آنتالیا,
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ساعت ۱۶:۱۳ توسط elham khodabakhshi دسته : تور آنتالیا نظر(0)

رستوران های آنتالیا

رستوران 7mehmet آنتالیا

این رستوران در تور آنتالیا 94 یکی از رستوران های زنجیره ای در آنتالیا می باشد که در آن غذاهای سنتی خانگی تهیه می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و طعم بی نظیر غذاهای اصیل ترکی بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کرده است . 

رستوران 7mehmet آنتالیا


رستوران alp pasa آنتالیا

رستوران alp pasa آنتالیا

این رستوران در هتل alp pasa قرار گرفته است و منوی آن شامل غذاهای ترکی می باشد . شما مسافران تور آنتالیا پاییز 94 می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید . در این رستوران انواع غذاهای ترکی با بهترین عرضه می شود و گردشگران می توانند از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرند .


رستوران china garden آنتالیا

این رستوران در تور لحظه آخری آنتالیا یک رستوران به سبک چینی می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به مدیترانه می باشد و شما گردشگران تور آنتالیا 94 می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای اطراف آن و همچنین دیدن مدیترانه لذت ببرند .

 رستوران china garden آنتالیا

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های لوکس آنتالیا,معرفی رستوران های آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: