بهترین هتل های دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگران تور دبی به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. گردشگران تور دبی نوروز 95 با اقامت در ایت هتل می توانند از امکانات آن بهرمند شوند.


هتل پانوراما گرند دبی

هتل سه ستاره پانوراما گرند در بر دبی در خیابان خالید ابن ولید قرار دارد. این هتل 102 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، سشوار، حمام مدرن و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه سرو می شود و انواع غذاهای متنوع بین المللی دیگر نیز در طول روز در این رستوران موجود می باشد. فاصله هتل تا مرکز نمایشگاه 7 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و شاتل فرودگاه هم بنا به درخواست در اختیار مسافرانتور دبیقرار می گیرد.

امکانات هتل پانوراما گرند دبی

رستوران، وای فای (با هزینه)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم تهویه.این هتل یک هتل مناسب برای گردشگران تور دبی زمستان 94 می باشد.


هتل 5 ستاره نووتل البرشا مشرف به خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 41 طبقه در مجموع از 412 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه متروی Sharaf DG دبی چند قدم با این هتل فاصله دارد. مرکز خرید امارات و پیست اسکی فاصله کمی با این هتل دارد. هتل نووتل البرشا دسترسی آسانی به ساحل جمیرا، بازار شهر، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دبی دارد. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان می باشد.تور دبی بهمن 94

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

امکانات هتل نووتل البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت و تناسب اندام، مرکز SPA، پارکینگ اختصاصی، بار، استخر روباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اسکی، آرایشگاه، اینترنت وایرلس، فروشگاه ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی و...تور دبی دی 94

_نووتل_البرشا_دبی_3.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_4.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_5.jpg





:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: