رستوران رنگایا در پوکت
نوشته شده توسط : یوسفی

رستورانهای پوکت و تنوع  غذاهای ارائه شده در آنها تجربه خاصی از خوردن و آشامیدن را در انسان بوجود می آورند.رستوران Rengaya پوکت یکی از این رستورانهای شیک و مجلل میباشد که با ارایه ی غذاهای لذیذ لحظات خوبی از سفر را برای گردشگران تور تایلند فراهم خواهد کرد.مسافران با خوردن یک فنجان از Tom Yam Goong (سوپ میگوی تند) و Gaeng Phed Yang (اردک سرخ شده در ادویه کاری قرمز) مزه واقعی غذا را در این رستوران درک میکنند.رستوران Rengaya پوکت،یک رستوران با غذاهای بسیار عالی ژاپنی, غذاهای دریایی و انواع استیک  میباشد.همچنین با کارمندانی بسیار ماهر در تمام زمینه های رستوران داری لحظات خوشی را برای مسافران تور تایلند مهر 94 فراهم میکنند.

رستوران رنگایا دز پوکت

رستوران رنگایا دز پوکت

 

 

رستوران بلوچ یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین خود ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد.با اینکه این رستوران دکوراسیون خاصی دارد ولی با این حال علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت غذا مهم ترین فاکتور است وحرف اول را می زند.وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم یک نکته جالب در این رستوران میباشد. اما مسافرین تور تایلند نباید نگران باشند چون مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد و به تمام نیازهای مسافرین تور تایلند پاییز 94 در این رستوران توجه می شود.

رستوران بلوچ

 

رستوران بلوچ

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف تایلند, رستوران های تایلند, بهترین رستوران های تایلند , رستوران های ارزان تایلند, رستوران های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: