نوشته شده توسط : یوسفی

بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو در تور کیش 94 در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب بیشتر گردشگران تور کیش پاییز 94 اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران تور لحظه آخری کیش در جزیره كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

این مکان دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ویژه میهمانان تور کیش میباشد.

بازار پرديس دو با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای گردشگران تور کیش 94 به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش پاییز 94 ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .


بازار پردیس یک کیش

 بازار پردیس یک کیش

بازاربين المللي پرديس در تور لحظه آخری کیش يك واقع درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار گرفته است.
 فروشگاههای تجاری بازارپرديس يك، دارای انواع  پوشاك ویژه مسافران تور کیش 94، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌نت، مشغول خدمت‌رسانی به مسافران عزیز تور کیش می‌باشد.

همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي برای میهمانان تور کیش 94 با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان در این بازاراجرا مي گردد.
مطالب مرتبط:

امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,معرفی مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: